Ik heb al mijn social media online status uitgezet en de geluiden /meldingen uit op mijn mobiel ook. Om te kijken wanneer er iemand mij gaat missen. En hoelang het duurt voordat iemand mij bericht.
Gekkigheid ook weer 

Ik heb al mijn social media online status uitgezet en de geluiden /meldingen uit op mijn mobiel ook. Om te kijken wanneer er iemand mij gaat missen. En hoelang het duurt voordat iemand mij bericht.
Gekkigheid ook weer 
Ik moet nog zoveel doen maar ik doe het niet, mede omdat ik allemaal berichtjes krijg en er weer daardoor weer dingen bijkomen die moeten gebeuren. De vicieuze cirkel van hel zit ik in nu en ik deal ermee door Fighter van Xtina mee te zingen en verder niks op te lossen.
Ik heb opeens echt zin in kneuterige dingen als een dorpsmarkt waar wafels worden gebakken. De jaarlijkse rommelmarkt. Of een pompoen fair en dan die pompoenen bekijken. Of een fietstocht langs kassen of geitjes.
Ik woon helemaal niet in zo’n landelijk gebied en sowieso, corona.
Omg dekens föhnen voor het slapen klinkt als mijn hemel. Ik ga kijken of ik dit bij mijn vriend kan introduceren.
Haha ja als ik eraan terug denk verklaar ik hem voor gek dat hij het deed haha. Hij was er na een paar jaar klaar mee denk ik, toen kreeg ik een elektrische deken haha.
Mijn tegenover buurman stond net aan de deur met een mega bos bloemen. Zijn bedankje omdat ik 2x een brood heb gebakken voor hem. Hij is echt zo lief, 75+, alleen, maar echt de leukste en gezelligste buur die je je maar kan wensen 
Omg dit klinkt echt top is het al 2021
Ben echt in de war. Wat is dit?? 
Ik wil wijn ben er zo klaar mee vandaag jezus
It’s 5 o’clock somewhere!
Ben nog aan het werk 
Ik was net bij de Etos en die hebben een actie of je je gratis product (bij 1 + 1) wil doneren aan de zorg. Ik wilde mijn shampoo niet doneren, maar kreeg een soort error. Dus ik vroeg: kan ik dan iets anders kopen en kocht een of andere designzeep die duurder is dan mijn shampoo. Was gewoon een beetje overdonderd en nu heeft ‘de zorg’ (nogal breed gezegd, vind ik) een keer teringdure zeep.
Mn moeder : Hoe schrijf je seemo seemo?
Ik : Huh bedoel je same old same old?
Mn moeder : Nee zo van het zelfde het zelfde…
Holy shit, wat een afgrijselijk nieuws 
 Heel erg veel sterkte
Wat vreselijk, sterkte.
Verschrikkelijk… Heel erg veel sterkte 
 ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte.
Ik weet het zelf ook niet. Dit is echt zo raar. Ik voel ook niks. Bedankt allemaal!! En klinkt een beetje gek maar ik heb liever geen honderd sterkte berichtjes hier in het topic. Maar een DM sturen of zo mag altijd 

Okay ik heb het berichtje verwijderd want ik had het een beetje in panicmodus gepost.
Maar mijn moeders kanker is terug en het is eigenlijk ongeneeslijk. Dit is echt ongelooflijk en al helemaal nu want ik kan ook nergens nu mijn gedachten verzetten…
Volgens mij is piratenmetal weer op zijn retour na het succes van Alestorm en Swashbuckle. Al is Ye Banished Privateers nog wel iets dat soms ook nog opduikt in het festivalcircuit.
Lieve @Luzarl Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk en dat Corona de situatie nog vermoeilijkt.