Oh nee 
 wat superkut zeg!!
Heel heel veel sterkte lieverd 

Oh nee 
 wat superkut zeg!!
Heel heel veel sterkte lieverd 

Heel erg lief, ik zal het onthouden!
Wat ontzettend naar, heel veel sterkte!
Nou… er is sowieso nog tijd te rekken. De vorige keer dat ze de hele kermis kreeg was het wel gericht op genezen. Maar nu gaat het meer over onder controle houden en pijn verminderen. Maar hoeveel jaar het nog gaat duren, geen idee. Hopelijk nog minimaal 25!
Sterkte @Luzarl!
In de categorie kleiner leer had ik vandaag enorme migraine. Gelukkig is het nu wat gezakt maar het vreemde is dat ik nu enorm trek heb ik zoutig eten. Ben dus maar even naar de supermarkt op de hoek gelopen en heb wat paprikachips gekocht. Had de vorige (nog niet lege) zak dinsdag weggegooid omdat ik door de weeks geen chips meer mocht eten 
.
Pff heb echt weer een domme actie. M’n man zit buiten voor de garage (hij was aan het klussen in/voor de garage. We wonen 2 hoog) en appte me dat hij honger had en of ik hem aardappelsalade wilde brengen. Hij wilde zelf niet naar boven komen omdat hij allerlei spullen niet alleen wilde laten liggen. Maar ik vond dat onzin, ik wilde dadelijk gewoon beginnen met koken en samen eten. Maar nee zegt hij, gooi die bak aardappelsalade maar naar beneden (van het balkon), hij zou het wel vangen. Ik zei al dat het fout zou gaan. Conclusie, nu ligt er een kapotte bak met de complete aardappelsalade over de grond. Echt een tokkieactie schaam me een beetje maar ik moest me wel kapot lachen haha. Nu maar keukenrol en een plastic zak naar beneden gegooid en hij gaat het opruimen.
Paprika chips is m’n go to snack na een migraine aanval 
 Zodra de pijn genoeg zakt dat ik weer kan lopen gaat die zak open hahaha
Ik irriteer me dat ik gewoon altijd moe ben? Sinds corona/nieuwe baan krijg ik veel meer slaap(8+) en ben ik eerder thuis, maar ik heb op werk echt enorme inkakkers en ook als ik huis ben heb ik soms niet eens energie om een serie te kijken. Ik denk zelf dat het komt omdat ik niet meer sport masr ik probeer toch vaak een rondje te lopen, dus ik geloof ook niet helemaal in deze theorie
Lijkt me echt heerlijk om altijd scherp te zijn en veel energie te hebben .  
Vind het ook wel grappig dat je die andere 2 dingen alsnog naar beneden smijt hahah
Zat hier vandaag ook weer over te klagen: ik ben gewoon altijd moe en slaperig. Hele tijd moeite moeten doen om wakker te blijven. Zelfs na het sporten (en dus endorfines en adrenalines) wil/kan ik slapen. Lijkt mij zo lekker om een keer eens uitgerust te zijn en scherp ipv altijd dat wattengevoel.
Ik heb vandaag de hele dag in mijn nieuwe huis geklust en ik ben nu zoooo moe dat ik nu al in slaap wil vallen
Seizoen 1 van WIDM staat op npo!!!
wejoooo leuk!
Ja precies dat!! Ik kan sowieso altijd meteen en overal slapen, maar het lijkt wel alsof ik nooit genoeg slaap krijg.
Op werk ben ik soms ook totaal niet scherp waardoor ik veel slordigheidsfoutjes maak en dat maakt me weer heel onzeker over mijn eigen kunnen. Ik fantaseer soms hoe het zou zijn om coke te gebruiken 
 Lijkt me heerlijk om niet steeds te denken: " Wat was ik eigenlijk aan het doen?".
Woon je in Rotterdam? Daar is dat namelijk heel normaal!
Ja ik heb morgen weer wat de bingen haha
Zo leuk met Angela
en ONBEKENDE nederlanders
Heel veel sterkte 
Ja het kwaad was toch al geschiet 
 Twee buurvrouwen zagen het allemaal gebeuren. Maar ze moesten ook lachen.
@MevrouwMand: Nee haha, in het zuiden van het land. Maar aan de kant van het balkon waar ik het naar beneden gooide wonen ook niet de meest fancy mensen dus past er wel bij. Aan de straatkant staan chiquere huizen, daar zou ik het niet gedaan hebben.
Heel veel sterkte