Wat je even kwijt wil #36

Is het weer om nu met korte mouwen te gaan fietsen? Kan dat zo slecht inschatten.

@Luzarl sterkte! Ik hoop dat je moeder nog lang is gegeven :rose:

1 like

Ik ga elke keer helemaal stuk om die kat van Hans Klok in de achtergrond bij die goochelfilmpjes op RTL Boulevard

Vorige keer verbrandde hij bijna zn snorharen aan een kaars en Hans tovert vrolijk verder

5 likes

Ik vind het best fris in de schaduw en de wind, ligt er een beetje aan hoe ver je gaat denk ik. Ik heb korte mouwen en een spijkerjasje en dat is prima maar voor vanavond neem ik nog een trui mee (kwartiertje teruglopen)

1 like

Omg wat episch,je kunt het allereerste seizoen van WIDM terugkijken: https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol/19-11-1999/AT_2143806

Haha had diegene heel veel lichaamsbeharing of zo? :stuck_out_tongue:

Ik heb zin om naar bed te gaan maar picnic komt nog :tired_face: En mn pees in mn enkel doet echt pijn van sporten.

Ik ben prosecco aan het drinken want ik heb weekend :tada::tada::tada:

10 likes

Sterkte, hopelijk mag je nog veel mooie momenten met haar beleven! :heart:

1 like

Echt even een mindfuck
Ik werd net aangesproken door een vrouw (tussen de 60 en 70) en het ging zo:
Vrouw: Is dat hier ook die corona?
Ik: Euh ja?
Vrouw: Ah ja ik heb het deze morgen voor de eerste keer gehoord
Ik: Oh we zitten ondertussen toch al 5 weken binnen, alle winkels gesloten (België),…
Vrouw: Is dat echt? Amai zeg, waar heb je dat dan gehoord?
Ik: Euh tv, radio, krant?
Vrouw: Ah ja ik kijk geen tv en lees geen krant. Ik ga eens op bezoek bij mijn vriendin, daag!

38 likes

hahahaha ik vraag me dan echt af wat ze in de weken hiervoor heeft gedaan? Of misschien zie je jezelf binnenkort terug ik een of ander prank-programma, haha

3 likes

Mijn vriend moest om 12:00 beginnen met werken tot 22:00. Echt heeel fijn om weer eens een avond alleen te zijn. Alleen maar snacks vreten als avond eten en gewoon alleen😍

14 likes

Wat een gejank over influences nu zeg bij M. Ja influencers hebben het heel zwaar, want je gevoel voor eigenwaarde ligt aan je aantal likes, mentaal zwaar blabla. En ze snapte het als influencers te laat kwamen want er wachten duizenden volgers op ze? Gelukkig gaat Tim den besten er wel tegenin: ‘ga dan wat anders doen als je het mentaal niet trekt’

Ahh dit was blijkbaar dezelfde schrijfster als dat Volkskrant artikel van laatst, dat het oh zo zwaar was om als single alleen thuis te zitten en dat ze alles zo miste. Maar ze had nog wel een handvol vrienden die ze wel knuffelde, als corona crew

15 likes

Ja echt ik heb geen idee, ze had er nog niet van gehoord :joy: en hier in België is het nog erger dan in Nederland denk ik. Want alle winkels zijn dicht, bij de supermarkten staat er soms een rij van 20 mensen buiten te wachten,… dus je kan het echt moeilijk niet weten.

Hahaha wat schattig

haha, ik wou er net wat over posten. Wel grappig want ik had precies het tegenovergestelde gevoel, ik vind het op de een of andere manier zo dom en uitgekauwd om op die manier of influencers te praten? Op zo’n soort pretentieuze, intellectuele manier zegmaar. En ik vind het ook een beetje dubbel want die Doortje is van de Monica Geuze fanpodcast dus dan denk ik, ja jij verdient nu eigenlijk ook je geld aan influencers.

3 likes

omg dit wordt juicy

6 likes

Wat een onzin over die influencers. Die twee mannen over het onderwijs vond ik wel echt leuk!

2 likes

ja ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat dat item vanavond bij M deed. Denk dat die doortje nu ook juist het tegenovergestelde bereikt heeft, influencers komen echt mega oppervlakkig over zo.

@Parasol jaa ik ben zo benieuwd naar dat programma! Ik loop ook echt al tijden te twijfelen of ik als zij instromer het onderwijs in te gaan, en vind Tim echt heel tof.

3 likes

Was best prima te doen zonder mouwen! Heb jij lekker gefietst?

Voor de mensen met een simpel telefoon abo; je krijgt tien euro korting bij een plantenwinkel met je abo. Heb net een leuke plant, aarde en voeding besteld voor 16 euro :sunglasses:

4 likes