Wat je even kwijt wil #36

Ik heb de afwas al gedaan en ga zo douchen wat betekent dat mijn gezicht ook al schoongemaakt is en ik dat straks voor het slapen gaan niet hoef te doen :+1:t4:

1 like

Ik las eerst platenwinkel en nu ben ik teleurgesteld. :sweat_smile:

ahh @ezw wat fijn!! heel blij voor je!
@Luzarl sterkte! schrikken zeg…

2 likes

Kijkt er toevallig nog iemand Keuringsdienst van Waarde? Echt triest zeg

Ik zit klaar voor 100 dagen voor de klas en had hier hele week al zin in. Ben benieuwd!
Edit; als NPO live niet moeilijk gaat doen :@ loopt soms vast en haalt het dan heel snel in

5 likes

Zin om op een terras te zitten en speciaalbiertjes te drinken. Uiteindelijk een borrelplank bestellen en dan zo’n chille half aangeschoten sfeer.

11 likes

In de categorie supersneu maar ook intens genieten:

(geen idee trouwens waarom Vice dit artikel ineens weer deelt, het is uit 2017)

29 likes

Hahaha jaa wou al henna kopen vandaag maar gelukkig was ik zo slim om het eerst hier te vragen. En jaa het is gelukt. Probeer er fotos van te maken maar lukt niet echt nu misschien morgen met daglicht

3 likes

Ik heb het idee dat coronaflirten een ding is. Zo van: er is al zo weinig spanning in mn leven, laat ik gewoon gaan flirten. Beetje van die halfslachtige pogingen ter vermaak. Heb me er zelf ook al schuldig aan gemaakt, maar merkte het vandaag op weg naar de supermarkt ook. Is dit herkenbaar of ben ik de enige die dit idee heeft?

6 likes

Niet. Ik lul hele verhalen en lach ook hard op, dood eng vind m’n vriend haha! Maar volgens mij kun je er echt niks aan doen :weary:

2 likes

Ik gil soms in m’n slaap. M’n man is er inmiddels aan gewend maar de eerste keren dat we samen sliepen schrok hij zich kapot. :joy:

1 like

Minder grappig dromen (wel beter dan snurken!)

@ellegirltalk kijk je nog? Ik vind dit rondleidmeisje echt lijken op Donnie, heerlijk

1 like

Aah shit is dat nu. Morgen maar terugkijken dan :upside_down_face:

1 like

Ondanks dat ik eigenlijk nét te laat was met het annuleren van mijn treintickets naar Berlijn heeft de lieve mevrouw aan de telefoon van de NS toch ervoor gezorgd dat ik mijn geld terug krijg :+1:t2:

13 likes

Zoooo tijdens de eerste opdracht van de mol uit 2000 moeten ze door elkaars bagage. Dat had ik echt niet ok gevonden. Je gaat niet me onderbroeken aanraken vriend

1 like

Mega veel sirenes hier in het dorp, ik denk wat is hier aan de hand. Appt een vriendin me dat hun bedrijf in brand staat, blijft niks van over. (Niet hun huis en niemand gewond gelukkig). Schrik me kapot, echt zo erg voor hun

Net met een vriendin online bordspelletjes gespeeld met een videoverbinding erbij. Was echt heel leuk, maar nu mis ik haar nog meer :cry:

Waar doe je dat?

Haha ik ken die Donnie niet zo goed.

En wow wat doet dit programma me toch denken aan al die incapabele leraren destijds op mijn middelbare school. Je de grond inpraten, geen uitleg willen geven, etc etc.

Oef ja, maar het doet mij ook wel denken aan mijn ene jaar op de lerarenopleiding (1 jaar stage gelopen op een mavo in Ams Noord) en het is ook wel gewoon écht een pittig vak. Denk dat deze docu dat wel goed kan weergeven. Vond het een leuke eerste aflevering!

3 likes