Wat je even kwijt wil #36

Werkt echt heel goed. Staan ook best veel bekende spelletjes op. Wij hebben Battle Sheep, Zeeslag, Yahtzee en Carcassonne gespeeld.

7 likes

Leuk, thanks!

Ja lijkt mij ook heel pittig hoor, heb achteraf heel erg medelijden met leraren die geen orde konden houden en wij die er maar over heen walsten.
Maar dat stukje van leerling wil gehoord worden en in waarde laten: zoveel debiele leraren vroeger bij ons op school die dat echt niet dedem😅

3 likes

Ik moet morgen naar de huisarts omdat ik een moedervlek heb die ik niet vertrouw. Zenuwachtig joh!
Iemand die mij kan vertellen wat ik kan verwachten? Snijden ze zo een ding meteen weg en gaat ie dan naar het lab toe ofzo?

Ik heb al ok weet niet hoeveel moedervlekken weg laten halen. Sowieso altijd eerst een afspraak om ze na te laten kijken, daarna nog een afspraak om ze weg te laten halen. Sommige kunnen ze er gewoon van af schrapen, doet net zoveel zeer als een verdovingsprik dus die werden niet verdoofd. Grotere werden eerst verdoofd en dan weg gesneden en gehecht. Er zijn er ook wel eens een paar weg gebrand. Ik vond alles echt prima te doen, plekjes kunnen daarna nog wat gevoelig zijn maar echt nooit ergens last van gehad. Succes!

Edit: ze stuurden ze bij mij niet allemaal naar het lab

1 like

Keukenkastjes en koelkast helemaal leeg, toch lastig dat 1x in de week maar boodschappen doen. Vooral het inschatten van de lekkere dingen en snacks :laughing: Morgen is het weer tijd voor de wekelijkse boodschappen, kijk er echt naar uit na de hele fucking week binnen te hebben gezeten.

Nu dus wel trek en geen snacks meer in huis, gelukkig hadden we nog een voucher van Thuisbezorgd dus nu is er een grote friet oorlog onderweg :heart_eyes:

3 likes

Ik heb dit ook laten doen met een wratje op mijn gezicht en de verdoving en alles was gedaan binnen 5 minuten. Ik liet hem weg branden trouwens.

1 like

Waarschijnlijk zal de dokter er morgen alleen even naar kijken dus don’t worry. Als hij/zij het verdacht eruit vindt zien dan kan er een afspraak worden gemaakt om het weg te halen. Dat kan bij bijna alle praktijken tegenwoordig op de praktijk zelf en er hangt af van de grootte/diepte hoe het gebeurd. Ik heb in december eentje laten wegsnijden, dit gebeurde verdoofd en viel me 100% mee. Alleen de verdoving voel je even. Na een weekje terug om de hechting eruit te laten knippen door de assistente. En werd inderdaad opgestuurd na het lab.

1 like

Er was er de eerste jaren altijd wat met bagage. Dan mochten ze ineens nog maar 2 kilo of een kleine tas pp mee verder nemen en moesten ze snel de meest hoognodige spullen pakken.
Die BN’ers mogen een hele garderobe mee.
Die eerste jaren waren sowieso veel “harder” in alle opzichten.

1 like

Ik loop nu terug met trui en sjaal haha. Goed ingeschat :sweat_smile:

Ik heb vorige week (of mss al twee weken terug? Geen tijdsbesef meer) geflirt met een kassajongen en toen kreeg ik heel veel zegels, was nog het hoogtepunt van m’n week ook, dus I feel ya

12 likes

Ja dit gevoel heb ik ook! Ik merkte het ook voor het eerst op toen ik onderweg naar de supermarkt was. Vind het wel leuk eigenlijk

1 like

Topsite, al zo veel gebruik van gemaakt deze quarantaine !! Kan het iedereen aanraden.

1 like

Het kan dit zijn, maar ik merk ook echt wel dat het lente is! Heb dan altijd even een opleving qua mannelijke aandacht als ik gewoon over straat loop haha, voel me ook gewoon even heel fijn omdat de winter over is. Als ik me dan daarna weer kapot zweet in de zomer is het snel voorbij :joy:

2 likes

Ik moet allang slapen maar ik heb echt geen zin, moet ik weer werken :roll_eyes::roll_eyes:.

1 like

SAME

Ik moet half elf werken maar zit nog mer een glas wijn vlogs af te werken :woman_shrugging:t4:

1 like

Oh ik heb nog wijn koud liggen zo’n tube ding… precies genoeg voor één glas :roll_eyes:. Nee dit kan echt niet moet slapen

Een glas is zonde want dan wil je sowieso meer (ik igg haha)
Hoe laat moet jij beginnen?

Haha leek me juist ideaal voor avonden waarop ik niet teveel wilde drinken maar je hebt gelijk ja.
Ik begin 8.30 en heb welgeteld 1 minuut reistijd naar de keukentafel dus voel weinig druk :grimacing:. Jij?

2 likes

Ik heb ook maar tien minuten nodig om alles op te starten dus ik voel weinig druk haha. Blijft een bijzondere tijd dit, ik heb ook al zoveel drankjes in het laatste uur werken gedaan de afgelopen tijd.
Als dat niet meer kan na deze periode dan moet ik daar wel aan wennen waarschijnlijk haha.