Haha het enige wat me vanmiddag tegenhield was dat ik nog ergens naar toe wilde met de auto
. Zal inderdaad weer wennen worden maar het mag wel snel weer normaal worden
Ik moet al de hele avond lachen om Piet Piemel
Hahahaha
Ik ben vooral benieuwd of er inmiddels een update is en deze mensen hier minder of geen last meer van ondervinden.
Edit:
Wel bijzonder dat dit item uit 2017 opeens gerepost is.
Ik had deze post gemist, bedankt voor de verwijzing 
Een van mn buren heeft de wasmasjien aanstaan. Tril gewoon mn bed uit man jezus.
Ik heb vandaag een belangrijke beoordeling waar ik volgende week de uitslag van krijg, kunnen jullie voor me duimen dat het goed gaat
?
Ik ben zo zenuwachtig en bang dat ik het verpest
Ik zal voor je duimen!
Ik heb net quesadillas gemaakt tussen het tosti apparaat. Is nog goed gelukt ook. 
@Falafel, @Vaiana, @MyMoon, @PizzaFunghi en @Frambozentaartje
Thanks voor jullie antwoorden! Fijn om te horen! Soms twijfel ik over dingen, omdat ik heel veel basishygiëne niet van huis uit heb meegekregen vanwege dus alles. En dan weet ik niet wat daar wel en niet bijhoort. Tandenpoetsen en douchen wel, dit dus niet.
En PizzaFunghi, idd! Ik weigerde spijkerbroeken te dragen vanwege de stof. Vond het niet zacht genoeg hahaha
Wow dat is een echt een goed idee 
@ellegirltalk weer moe? 
Ik heb vanacht 8 uur en 50 minuten geslapen, werd zelf uit mezrlf wakker, maar als nog had ik net moeite met me concentreren op de weg , doordat ik weer een inkakker had 
Ik sliep pas rond half 3 en toen werd ik om zes uur gewoon weer wakker? Dat lichaam van mij. Misschien stiekem toch een ochtendmens
Oh ik heb echt zo geen zin meer vandaag
.
Knippen jij/jullie je haar met een echte kappersschaar of een gewone? Ik heb alleen een gewone schaar en vraag me af hoeveel het kwaad kan daarmee te knippen
pfff same
al komt het denk ik omdat ik storingsdienst heb dit weekend. ook echt totaal geen zin in. Wil gewoon een zeester zijn op bed dit weekend.
Het moet écht gaan regenen:(. Anders ga me daar ook nog zorgen over maken.
Vandaag gaan we mijn oma begraven. Gisteren zijn we nog bij haar gaan kijken en ik heb nog nooit een overledene gezien die er nog zo als zichzelf en ontspannen uitzag, echt heel fijn dat ik haar nog even gezien heb. Omdat we dus maar met 4 mensen tegelijk maar binnen mochten was het heel intiem, het was ook alleen het eigen gezin (kinderen en kleinkinderen). We hebben met ons gezin de kist mogen sluiten. Het was wel even moeilijk omdat ik daar met mijn zus en moeder stond te huilen en je elkaar niet even vast kan pakken. Maar verder was het wel heel mooi, ik ben benieuwd naar de uitvaart. Het zal wel met een lach en een traan worden, we kregen gisteren bij de kist al half de slappe lach 
Heb je niet iets van een maagbeschermer gehad?
Ik zou het anders even aankaarten dat die pillen zo zwaar vallen.
Oh wat erg! Ook dat steeds je gas en licht en zo wordt afgesloten, wat een hel.
Maar idd, Piet Piemel :’)
Toch leuk dat mensen een beetje lol hebben samen
Jeej maandag naar de huisarts voor mijn acne van de laatste maanden. Niet dat zij iets kan doen denk ik want ze snapt het zelf ook niet maar oke toch jeej haha… Denk doorverwijzing richting dermatoloog.
(Gaat bezoek aan een dermatoloog van je eigen risico? Haha iemand die dit weet)