Wat je even kwijt wil #36

@sunmoonstars Aah ik hoop echt dat je je snel beter voelt, echt vreselijk keelontsteking :heart:

Ik heb net perongeluk chilipoeder in m’n koffie gegooid in plaats van kaneel, maar het is stiekem best lekker.

4 likes

Volgende keer ook dat snufje kaneel en een beetje donkere suiker erbij doen! Ik drink dat wel eens bij een koffietentje en dat is echt wel een lekkere combi.

4 likes

Jaa ik had er toch wat kaneel bij gedaan en het was inderdaad lekker, ga het zo denk ik nog een keer maken maar met suiker er bij, ben toch al op een suikerkick :grimacing:

1 like

Ik liet vanochtend zo’n harde scheet, dat mijn baby zich helemaal de klere schrok hahaha.

25 likes

Is dat die solait in die witte vles? Die zit dus op mn gezicht haha top spul.

1 like

Echt een heel stom dit maar ik moet voor een huishouden van vier boodschappen gaan doen voor een paar dagen en ik weet dus niet zo goed hoe dat moet :joy: zal wel weer 80 euro worden

1 like

Vraagje, ik wil naar de sligro en heb van iemand een sligro pas kunnen lenen. Vragen ze daar ook naar legitimatie of is met die pas zwaaien voldoende? Voel me net een puber die haar legitimatie vervalst om in een club te komen. En dat durfde ik toen ook al niet :face_with_hand_over_mouth:

Je mag sowieso naar binnen zonder pas nu. En normaal gesproken is pas voldoende, legitimatie niet nodig.

Oh echt! Dat is wel fijn! Waarom is dat eigenlijk?

Is dat die ene die uit assortiment was een tijdje? Dat was mn fave!

waarom zou iemand hier vrijwillig naar kijken in plaats van de normale Engelse versie

4 likes

Haha ik las ik moet 4 boodschapjes doen. Dacht nou schrijf die 4 dingen op ga naar de winkel kom thuis met 8 dingen waarvan 3 die je nodig had en 5 niet… en 1 ding dus vergeten.

Ahh die groene kneusjesbox is zojuist als verrassing bezorgd bij een vriend van me en hij is helemaal overweldigd. Werd ineens een grote doos met 11 planten bij 'm bezorgd. En dat voor, in totaal, 25 euro, ik vind het top.

20 likes

Het universum haat mij. We mochten bij onze jumbo paaseitjes pakken. Dus ik neem een zakje met macaron smaak mee. Kom ik thuis id het witte chocolade…

Hahaha nou ik stond bij de kassa en het was 100 euro! Deed mn pinpas het niet (broke bitch) en mn ouders namen niet op. Was een bevalling, maar we hebben wel voor een weekend eten en drinken gelukkig

3 likes

Vind het zo lastig om op vrijdag te functioneren. Mijn hoofd gaat gewoon uit op donderdagavond…:weary: Ben al sinds half 7 ofzo wakker, tussendoor alweer in slaap gevallen, wakker geworden en lig er nu nog steeds. Het is dat ik vanmiddag iets doorgestuurd moet hebben, dus zometeen moet ik wel aan de slag.

1 like

Haha you did it!!!

Ja same! Maar heel eerlijk, ik maak me hier elk jaar meer zorgen over. Heb echt niks met regen als ik er door heen moet fietsen, koud nat en die geur van natte hond gatver. Maar train mezelf om dat niet te doen maar blij te zijn als er regen valt. Gaat wel vaak nog mis hoor

(Er is een boek, YA, dat dorst heet en over een maatschappij verteld waar geen water meer uit de kraan komt. Brr nachtmerrie. Dus dat boek durf ik niet lezen :innocent:)

Ingeschreven voor de master gemeentepredikant én ingeschreven in het kerkelijk album.
Over drie jaar ben ik (als het goed is) officieel helemaal dominee van een eigen kerk!!!
AAAHHHHHHHH

92 likes

Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ga je ook online preeks uitzenden?