Natuurlijk! er staat er al eentje online 
Leuk als je het wilt delen zou ik het wel willen luisteren (mag ook pm)
Ik stuur je een pm!
Ah zo leuk! Vind jouw enthousiasme over ‘het vak’ echt aanstekelijk en krijg vaak de indruk dat je echt een blij ei bent, wat ik totaaaaal niet associeer met dominees/religie etc.
Ahh lief! Dankje!! Ik ben inderdaad wel een beetje een blij ei. Vooral ADHD, ik stuiter een beetje van enthousiasme op het moment.
IK HEB ZOVEEL ZIN IN LATER!
en alles wat ik nu doe helpt daaraan mee! Ik kan niet wachten tot het nu is en ook niet tot het later is. Ik ben zo blij en ik heb er zin in!!!
Bij dat stukje van eigen kerk stelde ik me opeens voor dat je ‘echte’ eigen kerk (als in geloof) gaat beginnen. Lijkt me eigenlijk best een goed idee want volgens mij word dat een hele lieve, blije kerk.
Hahahahaha ik vind ineens een dagboek terug van toen ik in groep 5 zat ofzo… ik schreef hele raps 

Ik heb gisteren te lang met een handdoek om mijn haar gezeten en nu zit het zooo raar aan de voorkant. Gewoon een gekke knik omhoog
Oh nooooooo!
@Gelatelli Er zijn echt nog steeds zoveel (jonge, intelligente, goed Engels sprekende) Duitsers die nog steeds liever gesynchroniseerd kijken dan met ondertiteling. Ik snap er echt niks van, en qua uitleg komen ze meestal ook niet verder dan “het is makkelijker”.
Wil je mij misschien ook een berichtje sturen? Ik ga tegenwoordig niet meer zo vaak naar de kerk en probeer online af en toe wel wat te luisteren of te kijken, maar weet vaak niet zo goed wat. Lijkt me daarom des te leuker om een dienst van een mede forumlid te kunnen luisteren!
Tuurlijk!!
Omdat ik vooral een meelezer ben voel ik me een beetje een creep om het te vragen, maar zou je mij ook de link willen sturen? Ging de laatste tijd weinig naar de kerk omdat ik met de institutie ‘kerk’/veel denkbeelden van diverse stromingen moeite heb. Maar obv wat ik van jou op het forum heb gelezen lijk jij niet veroordelend, kritisch tov religie en modern (in de zin van denken over de rol van vrouwen bijv.) dus ben heel benieuwd naar een preek van jou!
Ik heb echt helemaal niks met de kerk of enig ander geloof, maar ik vind het zo interessant om jouw enthousiaste verhalen te horen!
Niet creepy, juist lief! Natuurlijk, ik zal jou en @Cadeaupapier een PB sturen.
@Blush, leuk om te horen 
Ahh yess mn bestie gaat uit huis en vind inrichten niks. Ik loef inrichten dus ik mag dr helpen aaah yeaaah
Mijn vader ging me net uitleggen dat feministen niet alleen behaarde vrouwen zijn. Thanks pap. Dat wist ik niet.
De opvolger van de iPhone SE is vanmiddag te preorderen. Heb de aankoop van een nieuwe uitgesteld tot dit moment (heb de oude SE), maar nu ga ik alsnog twijfelen. 
Dank je! Het was heel mooi en we hebben inderdaad ook veel gelachen. Bij het zegenen van de kist flatste er overal water in het rond, muziek werd ineens abrupt gestopt, de roos die mijn moeder in het graf gooide stuiterde nog een keer terug
…ben wel blij met hoe het gegaan is!
Ik zit op een monteur te wachten die ons internet aan komt sluiten en hij komt tussen nu en 16.00. Ik haat wachten.
Ik wacht al een dikke week zonder wifi thuis. 
Ik probeer een keer in de week boodschappen te doen maar ik breek echt mijn rug elke keer. Is het normaal om een grote shopper en totebag te hebben voor twee mensen? En dan alsnog ben ik dingen vergeten én heb ik nog voorraad.
Wel bloem kunnen vinden, ik stond bijna te dansen voor het schap.
Tot dusver mijn wekelijkse outing.