Wat je even kwijt wil #36

M’n moeder zit met iemand in de tuin koffie te drinken wat ik echt al tering dom vind, kijk ik naar beneden heeft ze die vrouw MIJN jas gegeven “want ze had het koud”

Ja godverdomme zeg, wat ben je voorn mongool dan.

23 likes

Thanks voor je uitgebreide reactie!

Ben inmiddels inderdaad geweest en schaam me echt dood maar het was dus geen moedervlek maar waarschijnlijk een soort wratje ofzo. Wel midden op mijn arm, beetje gekke plek.
Heb dus voor niks kostbare tijd van de huisarts ingepikt maar zou het toch zo weer doen haha :sweat_smile:

1 like

@Spaarlamp volgens mij tipte jij hier laatst man man man de podcast. Hallelujah bedankt daarvoor! Ik ga echt bij iedere aflevering helemaal stuk

en mijn crush op domien heeft ook weer even een opleving

3 likes

Dark horse van Katy Perry?

1 like

Ik moet denken aan Dark Horse, al snap ik de regenboog dan niet helemaal (en een unicorn is eigenlijk ook niet heel logisch, maar misschien om het wat minder voor de hand liggend te maken)

1 like

De zwarte vlag omdat je een beetje sterft als je het luistert:

Sorry nee geen idee

5 likes

Omg het ging goed, heb de uitslag dus pas volgende week maar wel een goed gevoel! Had ik van tevoren niet verwacht. Dank julliewel voor jullie support!!!

9 likes

@Sneakers @Salinger @Masterchef @Merrow Bedankt! Mijn eerste gedachte was ook Dark Horse, maar dat leek me toch niet helemaal logisch. @Salinger Ik ga jouw suggestie eens doorgeven!

1 like

Zoooo ik ook! Ik vind podcasts meestal niet leuk maar deze kerels zijn zo grappig. Ik moet de hele tijd lachen, die zelfspot ook. En dat ze elkaar zo goed kennen helpt ook.

2 likes

Bij elk mailtje hoop ik dat het een verzendbevestiging van Adidas is, maar helaas :weary:

2 likes

Hahaha ja, maar is bij mij eigenlijk wel echt nodig! Ik kwakkel al een tijdje met mijn oude. Mijn vriend heeft net wel al een besteld, ik wil wel maar eigenlijk ook niet pfff. :joy:

Ik heb vandaag verplicht vrij, maar afkicken van werk vind ik nog lastig.

Heb ook het gevoel dat het zaterdag is.

7 likes

Ligt aan de Hunkemöller. Drie vriendinnen en ik hebben dit ook. Zat er over te mopperen en toen zeiden ze dat ze dat ook hebben. Heel irritant en zonde ook.

1 like

Hahah loool so true

4 likes

Waarom ben ik altijd zoooo gaar na een dutje. :roll_eyes:

Volgens mijn schoonmoeder, die vroeger coupeuse was, zijn de beugels te groot voor in de bh ofzo. Idk of het waar is. Maar ben daardoor wel van Hunkemöller bh’s afgestapt.

1 like

Oh ja in jouw geval had ik het sowieso al gedaan haha (kan slecht tegen een kapot scherm).

Ik denk dat ik hem straks wel bestel. Nu nog in twijfel welke kleur. Eerste gedachte was zwart, maar rood vind ik ook wel een keer wat anders. :thinking:

Ik vind er dus ook echt geen zak aan, dat 1x in de week boodschappen doen. Vanochtend weer geweest, 90 euro lichter (voor 2 personen), een shopper en een krat vol. En voor m’n gevoel gaan we het hier ook geen week mee redden. Ik probeer wel een beetje een planning te maken voor avondeten, maar vind dat zo moeilijk! Weet ik veel waar ik volgende week zin in heb! En 90 euro is echt veel voor een week voor 2 personen vind ik, zullen we normaal denk ik ook wel kwijt zijn maar dan realiseer ik het me minder omdat ik dan 2 of 3x in de week boodschappen doe. Maar zin om te bezuinigen op eten heb ik ook niet echt, wil wel beetje lekker eten zeker in de tijden met dat binnen zitten en er weinig lichtpuntjes op een dag zijn :laughing:

Mag ik ook een linkje? Zou het graag zien!

1 like