Ah, die kreeg ik ook 
Ik zou vandaag in het vliegtuig naar New York moeten zitten

Huilen hè? Ik had nu ook met een cocktail in de hand moeten zitten in plaats van thuis op de bank 
Zit me toch met een kater op werk. Tijd voor een tosti
Ik wil kibbeling gaan halen maar dan moet ik wel NU uit bed.
Denk aan morgen, denk aan morgen.
Hoogtepunt van de week is almost here.
Witlofpennen en kekke sweaters. Hou vol!
Wat is je Instagram? 
Laat gewoon bezorgen. Attentie, decadentie 
Jup hahaha
Ik mag geen screens plaatsen maar ik vroeg wat voorn doctor hij dan was. En hij doet midecal treaghtment…
Heb je aloe vera in huis?
Ik heb ineens weer koorts? Wat is dit? Ik was toch gewoon weer gezond?
Je had/hebt corona toch? Iemand in m’n omgeving is ook 5 weken op en af ziek, heel raar. Volgens huisarts hoort het erbij. (En besmettingskans was alleen tijdens die eerste weken, dus die persoon is nu geen risico meer voor anderen aldus hun huisarts).
Ja idd. Ik ben ook uit isolatie. Het gaat inderdaad al bijna 5 weken op en neer. Supervermoeiend
Hahaha dat kan hier niet op het platteland. Maar ik ben gegaan. Pond + 3 haringen voor een tientje 
Ik woon sinds 5 jaar weer bij m’n ouders en ik ben zo anders dan m’n moeder waardoor het alleen maar botst. Ik ben er echt klaar mee, wil weer weg maar dat gaat moeilijk atm. Zit ook gewoon echt niet lekker in m’n vel als weer in wat depressievig en het enige wat m’n moeder kan doen is me daar nog schuldiger over laten voelen omdat ik alleen maar ‘hang’. Het is op dit moment al een hele prestatie als ik me normaal aan kleed 
Bedenkt quiz voor studenten en laat studenten zelf vragen bedenken
Ontvangt positieve quizvragen die over Helvegen gaan 
Wow wat verschrikkelijk! Heb ook met mijn lichten aangeslapen, was zo bizar! Denk inderdaad dat het hetzelfde was als jullie ervaringen. Mega eng! Heb dit ook nog nooit zo gehad. Wel dat ik een slaapverlamming had en mensen van die postmortemfoto’s (uit 1800) zag staan in mijn kamer, maar dat vond ik toch minder eng? Althans, daar schrok ik veel minder van. Komt het bij jullie vaak terug?
Die is echt super super lekker
Bij mij gaat het heel erg in periodes! Soms heb ik het periodes dagelijks, nu nog maar heel sporadisch. Ben nu ook niet bang meer omdat ik het al zo vaak heb meegemaakt dat er iemand in m’n kamer staat zegmaar
Wat mij helpt is om het gordijn een stukje open te laten, omdat dan wat licht binnenkomt keer ik sneller terug uit die hallucinatie-staat.
Ik ben dus even in de stad om mijn de restaurants van m’n familie te steunen om daar eten af te halen, maar ik voel me echt alsof ik strafbaar bezig ben door in de winkelstraten te lopen 
Er is ook echt veel open?! Ben echt verbaasd.