Ik was met mn zus op houseparty zegt ze opeens ‘shit daar is mama’ en toen gingen we allebei offline 
echt heel puberaal
Er zijn 2 dingen in mn leven die ik niet lekker vind in het wit. Dat zijn mannen en chocolade.
Ik moet dit weekend werken en normaal moet ik dan eerst al m’n mails van 5 dagen ver tackelen. Maar nu heb ik ze gisteren thuis allemaal al gelezen, zodat ik vandaag meer tijd heb om met collega’s te babbelen
(verder geen tekort aan sociaal contact, hoor
).
Ja met die eerste stelling ben ik het 100% helemaal mee eens maar die tweede is mn favo 
Hahaha love deze uitspraak… Ben het wel met je eens hahah
Omg ja ik heb er echt zin in
! maakt nog een tosti
Jaaa schep alles eruit en weeg nog eens! Ik krijg m’n geld terug hahah
waar heb je ze gecontacteerd?
Ohhh vandaag is mijn dag echt niet. Ik ben al sinds half 8 wakker en heb een uur lam op de bank gelegen. Daarna maar weer terug in bed gaan liggen… Ik voel me altijd zo schuldig t.ov. mezelf als ik een dag niets doe?? Terwijl het daar nu juist de tijd voor is… Misschien mezelf toch maar uit bed slepen om iets te bakken.
Ik had gisteren chocolade besteld en gestuurd naar een vriendin, zou vandaag aankomen.
Staat diezelfde vriendin hier een uur geleden voor de deur om bloemen te brengen (chocolade was nog niet bezorgd), kei lief.
Krijg ik nu een appje dat de chocola is bezorgd. Great minds think alike 
Sinds ik echt een vast ritme heb qua slapen en opstaan heb ik er veel minder last van. Had voorheen banen met onregelmatige tijden en nu vaste tijdstippen.
Toen ik alleen woonde werd ik elke nacht wel wakker omdat ik dacht dat er iemand in de hoek van de kamer stond en bleef staan kijken naar me. Ik denk dat er drie opties zijn: ofwel een geest (de vorige eigenares was aan ouderdom overleden op de plaats waar mijn slaapkamer was), ofwel die nachthallucinaties ofwel iemand die elke dag inbrak in huis om naar me te kijken. Die derde was het zeker niet want dat zou wel heel bizar zijn geweest.
Echt gek wat je hersenen met je doen. Ik heb ooit een documentaire gezien over die nachthallucinaties en terugkerende figuren en kon daarin veel herkennen.
Mag ik vragen via welke site je dit hebt gedaan?
Omg het regent zo hard echt heerlijk, heel de slaapkamer ruikt nu ook naar regen
Ik pakte ook gelijk m’n telefoon om er een foto van te maken maar dat kan natuurlijk niet
Jep! Bij mij helpt het wel qua verminderen van jeuk. En het droogt op en is na een uur al niet te zien dat je gesmeerd hebt
Ik heb ook zo’n dag en heb besloten het te accepteren en de hele dag niks te doen
Ik zie trouwens iedereen in héle zomerse outfits, ben echt een koukleum denk ik maar vind het (hier tenminste) toch echt te koud daarvoor? Vooral de wind brr
Vanochtend allebei de honden onder de douche gezet en ik zit stories te maken voor m’n werk. Meer gaat er niet gebeuren vandaag, mama zit op de bank hete guys te checken in Mocro Maffia.
Ik heb net een Crimibox opgelost. In je eentje is het niet zo leuk, maar met een groepje wel denk ik! Dan kan je er echt een middag van maken. Aanrader!