Wat je even kwijt wil #36

Oh zo schattig! Ik zit al de hele corona periode te denken om bark te maken en naar vrienden te sturen:

1 like

Ik kom echt rollend deze crisis uit. Ik heb koekjes met lemon curd gebakken en ze zijn zo lekker dat ik er niet vanaf kan blijven. Voor vanavond staan een kaasplankje en een paar lekkere flessen wijn op de planning. Mijn beweging is nul dus helemaal mooi.

9 likes

Er lopen ineens allemaal mieren in mijn huis :confused: Echt van het ene op het andere moment, gisteren was er nog niks aan de hand. Ik heb geen idee ook waar ze vandaan komen. Hoe ga ik dit oplossen?

Nouja sommige mensen “vallen” ook op een banaan en zijn m dan kwijt, dus in de supermarkt vergeten is niet eens zo heel raar.

2 likes

Je hoort toch wel eens dat mensen iets als seksspeeltje gebruiken en het dan vast komt te zitten en ze dan zeggen dat ze er op zijn gevallen. Mannen met een biljartbal in hun kont ofzo :joy:

2 likes

Ik rol wel mee! Heb je misschien het recept van die koekjes? Wat dat klikt erg lekker.

1 like

Ik heb gewoon lemon curd en zandkoekjes gemaakt, maar de laatste in een cupcakevorm zodat je de lemon curd erin kunt scheppen.

1 like

Dank je! Ga ik zeker een keer maken :grin:

Zo fijn als een dutje goed gaat en je gewoon chill wakker wordt ipv zombie.

6 likes

Haha toevallig is mijn dutje net ook eens goed gegaan :grin:

1 like

Iemand had laatst iets gepost over Fadims Beautyspace. Nou ik was suoer nieuwsgierig en ben lid geworden: er gaat echt een wereld voor mij open :o . Ik leef echt in een bubbel.

1 like

Same. Vraag me vooral af waarom iedereen steeds live gaat.

ik heb echt zin om daar mee te lezen maar geen fb met foto’s etc dus word niet geaccepteerd helaas :sob: heb zin in juice en drama

1 like

Ja echt geeeeen idee. En ook al die instagram accounts steeds?

Hier kan je thee bestellen: https://dlvrtea.nl/

Jaaa ook dat! Maar eh, hoe vaak douche jij per week? Hahah voel me echt een soort inbreker in die groep

1 like

Het is een facebook groep met allerlei meiden. Gaat niet per se over beauty, gaat over van alles en nog wat. Kan niet e ht een eenduidige omschrijving geven eigenlijk!
Edit:-ik zie dat @Drawster het treffend heeft beschreven.

2 likes

Hahaha precies om deze reden heb ik de groep op mute gezet, werd echt gek van al die lives en debiele berichten op mijn tijdlijn. Wil er niet uit gaan omdat er soms wel echt drama in voorbij komt en dat wil ik niet missen. :joy:

1 like

Nou ff fam ik heb weer een paar dagen bijgelezen en ik was geinspireerd door een aantal posts dus ik heb A) 10 cm van mijn haar afgeknipt en B) kaneel bij mn filterkoffie gedaan. Een van de twee pakte goed uit en de ander heel slecht, maar het balanceert elkaar wel lekker uit

12 likes

Jammer van je haar joh

9 likes