Ik had vorige week zaterdag ook ineens mieren. Helaas nog geen diervriendelijke manier gevonden om ze weg te jagen, maar bij mij helpen de mierenlokdozen van Protect Home heel goed. Op twee plekken op ongeveer een meter afstand van elkaar neerzetten bij de plek waar ze binnenkomen (bij mij was dat bij de voordeur), binnen 24 uur was ik ervan af! Lokdozen zijn verkrijgbaar bij Welkoop.
Positief gezien, alleen de linkerkant van mn haar is verpest 
Centen neer leggen helpt hier! Van die 5 centjes. Zit koper in en daar blijven ze liever van weg of iets
Mijn moeder krijgt zoveel bloemen dat de vazen op zijn
Pff wat een trage dag is het vandaag. En ook nog eens een verkeerd artikel gekocht dus kan ik daar volgende week ook weer achteraan 
Ik heb laatst brownies naar een vriend gestuurd (browniesperpost)! Hij vond ze heel lekker🤤
ik ben gisteravond echt zo ziek geworden, jezus. vannacht en vanmorgen 5x overgegeven en ben er echt zo beroerd van. was echt vergeten hoe je je voelde als je buikgriep etc hebt.
Ik wil er niet teveel over klagen, want het is echt een first world problem en het irriteert me mateloos als mensen hier “aan onderdoor gaan” (een vriendin van me deed alsof haar leven over was hierdoor).
Maar heb al drie vakanties moeten cancellen en baal toch wel. Niet eens van het geld aspect, maar wel van het misgelopen plezier.
Ik ook hoor. Heb ik eindelijk de mogelijkheid om rustig op vakantie te gaan (want genoeg geld en gewoon vakantiedagen waarop ik werk/studie van me af kan zetten), kan het niet. Was zo toe aan een andere omgeving dan de Nederlandse. Ik zou ook weer gaan autorijden en had daar ook helemaal zin in. Nouja, dan maar alle hoop op 2021.
Same. Zeker nu de datum dat ik zou vertrekken naar NYC dichterbij komt.
Echt rot dan heh, ook als je er zo naar toe leeft en idd effe een andere setting. Ik ben echt heel blij dat ik in een goed land woon, maar was er maar wat graag ff tussenuit gepiept. Heb één vakantie verschoven naar augustus, hoop dat dat nog wat wordt… Vermaak me nog best prima thuis, maar heb de hele omgeving al wel honderd keer gezien de laatste dagen.
Ik kreeg ruzie met mn broer en ben boos naar boven gegaan maar mn mobiel ligt nog op de eettafel. Dus nu ben ik net die meme van die vrouw die met haar zonnebril op bed zit
Update: mn moeder kwam hem brengen haha
@midheavenmoon sinds ik met de pil gestopt ben voel ik me ook slecht rondom mijn eisprong! Ik kan dan een dag nauwelijks eten, ben heel misselijk en voel me (daarom?) ook heel down. Ik heb er nooit onderzoek naar gedaan maar ik denk dat je wel op je eigen gevoel kunt vertrouwen.
@monkeyslut hopelijk valt het mee. 
@unglaublich beterschap!!! 
Dit is echt superdom maar ik zat net Suga Suga te luisteren/het clipje te kijken en ik besef dat ik best wel op Baby Bash lijk? Ik vind mezelf nooit op iemand lijken, waarom niet eens op een (al dan niet knappe) vrouw?

Mijn celebrity-look-a-like!!!
Heb jij ook zon sikje?
Moet ff proberen een paar jaartjes niet te laseren, mss lukt het wel een beetje. Snorrie sowieso!
Baal er nu van dat ik niet weet hoe jij eruit ziet zodat ik kan vergelijken haha
Ik ben veeeel labieler tijdens mijn eisprong dan tijdens mijn menstruatie. Eigenlijk zijn alle klachten tijdens mijn eisprong (ook alles willen eten en pijn) ipv wanneer ik ongesteld ben.
Een vriendin heeft me een paar jaar geleden van de een op andere dag kei hard laten vallen, vind het nog altijd jammer want we hadden (dacht ik dan) een hele leuke vriendschap maar ik ben er niet meer rouwig om, maar net zie ik via via op Facebook (ze heeft me ook overal geblokkeerd) dat ze zwanger is en ik heb daar zooooooo’n raar gevoel bij. Ben er een beetje verdrietig van ofzo en ik snap echt niet waarom. 
Ah dat is wel begrijpelijk vind ik. Je was lange tijd deel van haar leven en nu mis je zo’n belangrijke gebeurtenis. Helemaal niet gek om dan een soort verdriet te voelen.
Pfff ik ben zo stom. Ik zit continu tussen twee moods:
- Ik ben te zwaar ik vind mezelf niet meer mooi ik wil echt gezonder leven en afvallen
- Ik wil alle mogelijke snacks kopen, ik heb voor vanavond geen snacks in huis zal ik nog even langs de supermarkt gaan???