Wat je even kwijt wil #36

Ik heb me aangemeld voor een taal project waarbij je een anderstalige online helpt met Nederlands. Ik mag zelf bedenken met wat voor platform ik dat doe. Heeft iemand hier ervaring met zo iets online? Ik zit te kijken naar Skype, is het daar een beetje makkelijk om je scherm mee te delen?

1 like

Ja scherm delen gaat het makkelijk via Skype!

1 like

Misschien Jitsi.org? Vind het heel fijn werken, fijner dan Skype eerlijk gezegd! En je kunt ook je scherm delen.

3 likes

@kali heb je je humble and crumble cookies al? Dacht dat jij een week eerder had besteld dan ik. Ik heb ze vandaag binnen gekregen en net een (halve) frankenstein op. Zoals @Lovepink al zei stelde het niet teleur :heart_eyes:

2 likes

Ooohhh I feel you sorry hier heb je niks aan

1 like

Heb je hem even in de oven gedaan? Dan zijn ze echt het lekkerste

1 like

Ik voel me hetzelfde. Ik wil echt gezonder gaan leven en aan een sport beginnen, maar tegelijkertijd wil ik op de bank zitten met chocolade of chips of McDonalds. Ik drink wel minder cola overdag, over het algemeen dan. Er zijn dagen geweest dat ik meer cola heb gedronken dan dat ik mezelf wil toestaan :sweat_smile:

2 likes

Haha snap dat je misselijk bent, maar het is het waard.

@Lovepink wij dachten magnetron is sneller dan de oven, dus we doen dat. Maar echt warm was ie niet, dus de volgende die we gaan eten gaat wel de oven in.

2 likes

gewoon doen meid, en deel gelijk je insta zodat we m allemaal kunnen liken. Als het helpt/je je dan minder lame voelt, ik heb vandaag een foto van mn buikspieren op social media gezet, en laatst nog foto’s van mn makeup loze hoofd (vond ik eerst ook lame maar weet je soms mag je ook vieren dat je jezelf leuk/knap/mooi vind)

5 likes

Ik doe dat ook nooit, vind het toch awkward staan. Heb wel eens een selfie als accountfoto gebruikt op insta! Of wil je dat niet?

1 like

Posten en dan Geil.jpeg als caption

16 likes

Ik kan nog wel eens last hebben van fomo en dat inderdaad nu helemaal weg!

Grootste voordeel van deze tijd vind ik trouwens dat je niemand hoeft te begroeten met 3 zoenen :crazy_face:

4 likes

Mijn stiefmoeder + zussen vinden het grootste voordeel van de corona crisis inderdaad wel dat ze geen fomo meer hebben, en ik kan me daar ook wel in vinden. Daarnaast is het ook wel fijn dat het nu niet meer ‘raar’ is dat ik niet graag naar feestjes of raves ga

2 likes

Ik heb normaal niet mega last van fomo, maar ik kan nu wel soms jaloers zijn als ik foto’s zie dat vriendengroepen nu via FaceTime spelletjesavonden hebben en gezellig borrelen dus in die zin is het niet weg of minder geworden.

6 likes

Ik heb zo’n koppijn, ik lag vannacht als een soort opgerold bolletje te slapen waardoor mn hoofd niet op mn kussen lag en mn vriend draaide zich in zn slaap waardoor zn elleboog zonder pardon op mn hoofd klapte. Hopelijk morgen beter!

1 like

ik hoop echt dat we hierna nooit meer mensen hun handen moeten schudden ofzo. Van die slappe zweterige plakhandjes zijn echt mijn nachtmerrie

19 likes

Ik mis mensen begroeten met een kus :sob:
Op de wang he… ofnja fack it als ik mn vrienden weer ga zien begroet ik ze met een tongzoen.

9 likes

Precies

1 like

Ik baal ontzettend dat meerdere vakanties/weekend weg (en marathon) niet doorgaan. Maar doordat niemand kan/mag vind ik het wel minder erg. Al hoop ik dat het wel snel weer allemaal kan.

2 likes

Ik zou videobellen en vandaag reageert niemand meer op dat idee. Dus ik heb dat gevoel nog steeds, dat ik me niet belangrijk voel en dingen mis.
En soms als ik lees/hoor over alle plannen die mensen hierna hebben met hun enorme vriendengroep denk ik, ja lijkt mij ook heel leuk, maar moet je wel de vrienden voor hebben.
Edit: en ik had dit jaar eindelijk mensen geregeld die mee wilden naar een festival (mensen in mijn omgeving willen nooit) en dat gaat nu niet door en dat vind ik ook heel zuur. Vorige zomer heb ik niks meegemaakt qua festivals want niemand wilde mee, nu wel en dan gaat het allemaal niet door. Meh. En ik voorzie dat in 2021 nog meer mensen zwanger zijn/een baby hebben, dus nog minder openstaan voor festiviteiten in de zomer buitenshuis.

2 likes