Kunnen de mensen die hier de split gingen leren al een split eigenlijk? @Lemongrab ging jij dat oefenen ?
En heeft iemand hier wel eens een plank challenge gedaan? Heeft dat iets opgeleverd?
Kunnen de mensen die hier de split gingen leren al een split eigenlijk? @Lemongrab ging jij dat oefenen ?
En heeft iemand hier wel eens een plank challenge gedaan? Heeft dat iets opgeleverd?
Ik had laatst contact met mijn ex en die heeft altijd heel erg fomo, wou overal bij zijn, was echt moeilijk irritant ook. En die zei dus dat hij zich veel rustiger voelt, en het eigenlijk wel fijn vindt zo!
Hahaha oh god ja goed dat je me hieraan helpt herinneren
Precies twee keer gestretcht volgens mij. Maar zelfs al doe je dat wel regelmatig duurt het meestal echt vrij lang voor je een split kan, reken zo op een jaar ofzo. En in dit tempo 10 jaar denk ik.
Oh jammer ik ben wel toe aan een succeservaring namelijk maar dan zoek ik even verder
Hoewel een bananensplit veel makkelijker schijnt te zijn HAHA wat een kutgrap
Zijn er toevallig mensen die zin hebben om dit te spelen? Ik heb het. Kan met minimaal 3 maximaal 6
Lijkt mij wel leuk om mee te doen!
Ik ben nu aan het chatten met een meisje op BFF Bumble en ze is zo enthousiast hahah. Ook wel eens leuk, bij een man denk ik dan van hooo, doe ff normaal. Maar op vriendschappelijk niveau is het een stuk chiller.
Ik heb ook nog weleens fomo hoor, zie ik van die foto’s van een vriendin die dan met haar megagrote vriendengroep aan het zoomen is. Zou niet weten waar ik ze vandaan moet halen 
En ook wel een beetje relatiefomo ofz die nu versterkt wordt? Normaal vind ik al die stelletjes die in de lente klef op straat lopen te doen al mwa, maar nu liep ik van de week tegen een knuffelen stel aan en toen vroeg ik me echt af wanneer ik weer kon knuffelen😅
Nah niet per se relatie fomo denk ik, zou al blij zijn als ik mijn lieve moedertje weer kon knuffelen
Haha leuk, ik heb nu ook twee gezellige meisjes! En al een vriendinnetje daar ontmoet die nu echt tot mijn vaste vriendinnen hoort. Fijne app 
Leuk! Als nog 1 of een paar mensen mee willen doen kan ik een kamer maken.
Ik word echt gek als ik weer een artikel lees met “knuffel bij thuiskomst je partner nog eens goed, we hebben het nodig en het doet je goed”. Dan ben ik echt zuur van hallooo die heeft niet iedereen (then again: moet er niet aan denken om nu 24/7 in huis te zijn met iemand toch)
Corinne Bailey Rae is de aller aller allersaaiste artiest EVER. Zes jaar weggeweest en nog even fucking saai.
Vind het altijd wel raar om te beseffen dat haar man gestorven is aan een overdosis toen ze zelf nog niet eens 30 was. Zo’n heftige achtergrond verwacht je niet als je haar muziek hoort
Ik wil graag levend uit deze quarra shit komen.
Nou omdat de animo groot is heb ik maar vast een kamer gemaakt om de drempel nog wat te verlagen. @FrozenFlame
Ga hier naartoe en dan naar kamercode BIYW
joe joe tot zo allemaal ik voel dat de sfeer er goed inzit vanavond en jullie staan te trappelen om jullie inner Picasso los te laten!
Still boring af
Haha vriendin appt mij of ik forum inside info heb over Sjereen want er staat in haar bio dat ze single mom is. Tuurlijk meit. 
Ik zat er net in, maar moet mijn laptop ff opnieuw opstarten. Er blijft een of ander gek schermpje midden in mijn scherm staan.
Pfff ik heb een nieuw dieptepunt bereikt. Ik heb zojuist van mijn broer verloren bij de pubquiz