Wat je even kwijt wil #36

Oh moest ik gewoon wachten? Dan kom ik weer haha

1 like

We waren te lui om lampen aan te doen dus ik zit in een donkere woonkamer met de tv aan. Zat tegen mijn kat te praten die op de bank lag maar hij reageerde niet als ik z’n naam zei (doet ie normaal wel), dus ik stond op om m te gaan aaien. Zit ik al 5 minuten tegen een opgefrummelde deken te praten, geen wonder dat ik geen respons krijg.

57 likes

Oja haha en ik was aan het videobellen met een vriendin en ze ging even drinken halen en toen kwam mijn kat binnen dus ik ga tegen mijn kat praten. Hoor ik ineens ‘heb je het tegen mij’ oeps nee haha. Ik zei iets van ‘hee meissie hoe is het met mn meissie’ lekker awkward.
En nu heb ik mijn eigen hoofd wel weer genoeg gezien.

3 likes

Is een vlaggen ophang ding altijd dezelfde maat of moet je dat ding eerst opmeten? Het voelt wel als de volgende stap in m’n leven op de vlag uit te kunnen hangen maar geen zin om wat op te meten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha klinkt nu wel random maar bedoel voor Koningsdag en 4 en 5 mei

Dus ik had een nieuwe salontafel gekocht en was beschadigd en toen kreeg ik een andere… Allemaal heel leuk enz maar die eerste tafel staat hier ook nog steeds en telkens als ik vraag wanneer ze hem ophalen vragen ze wanneer het kan en spreken we een dag af en vervolgens hoor ik niks meer (en zie dus ook niemand die dag).

Ben er wel beetje klaar mee om er steeds achteraan te gaan eerlijk gezegd want vanuit hun zelf krijg ik geen bericht ofzo maar weet ook niet zo goed wat ik moet doen? Straks beginnen ze ineens na 4 maanden alsnog over die tafel ofzo haha.

1 like

Pff ik vind het echt vervelend dat ik aan sommige mensen(lees: mannen) niet meer dan 2 vragen kan stellen in een gesprek op Whatsapp, omdat ze fysiek niet in staat zijn dan op meer dan 2 vragen antwoord te geven(en soms is 2 al te veel :roll_eyes:)

6 likes

Ja! Sorry eg is een verstekeling.

Het is wel leuker met meer mensen merk ik haha. En we hebben allemaal keimoeilijke woorden haha

Maar volgens mij werkt het ook niet goed? Ik moet dan een titel invoeren, maar ik zie niks? Geen tekening of iets?

Tuin of salontafel haha. Nou gisteren zei iemand tegen mij dat ze die tafel tot 20 jaar mogen terug claimen bij me ofzo?

1 like

Oh huh, dat klopt niet inderdaad! Je zou dan de tekeningen moeten zien die wij gemaakt hebben en dan moet je daarvoor een titel verzinnen.

Oke wacht miss ff opnieuw beginnen dan kan @vampire ook meedoen.

2 likes

Dacht dat het hamsteren van dingen in winkels nu wel voorbij zou zijn,niet dus.Vanmiddag bij de drogisterij geen migraine pillen en geen paracetamol kunnen vinden,en s’avonds in de supermarkt was het hele schap gewoon leeg.Nu maar bij de buurvrouw aangeklopt voor wat paracetamol.Ze keek me wel een beetje argwanend aan toen ik zei dat ik al de hele dag ontzettende hoofdpijn had,maar ik heb nu iniedergeval een strip in huis.

1 like

Ja is goed, in welke browser speel jij het?

Ik zie heel de tijd thnx for your drawing

Misschien werkt het niet op je telefoon?

2 likes

Ik speel op mijn laptop, dus dat is het niet denk ik.

Er is bij dat spel een centraal scherm, normaal zou je bijvoorbeeld met iedereen rond de tv gaan zitten en dan zie je daar het centrale spel en tekent iedereen op zn telefoon.
Dus @lemongrab jij zou dan even de kamer moeten streamen ofzo, dat de rest het ook kan zien

1 like

Ohhh haha kut sorry guys :joy: Ik was dan de enige die alle tekeningen zag, ik dacht dat jullie die ook gewoon zagen op jullie scherm. Oke nevermind haha

1 like

Hahahah @Lemongrab

Ik denk dat dat geen nut heeft @Vampire, want wij zijn niet het hoofdscherm.

Nee het kan dus niet als ik niet mijn scherm met jullie deel! En ik weet ff niet hoe ik dat zou moeten doen nu. Dus het kan niet zoals ik dacht dat jullie op jullie eigen apparaat gewoon kunnen meespelen.

Hahaha mijn eerste opdracht was teken jezelf en toen ik opnieuw inlogde iets heel randoms, maar dacht dat het alsnog een beginopdracht was :joy:. Dus niet veel aandacht aan besteed

1 like

Ik kon nu opeens wel maar de gallery! Maar daar kon ik verder niks