Nou toch leuk geprobeerd sorry voor de teleurstelling jongens.
Dan is het wel een extra prestatie trouwens dat @FrozenFlame toch heeft gewonnen ondanks dat ze niks zag!
Nou toch leuk geprobeerd sorry voor de teleurstelling jongens.
Dan is het wel een extra prestatie trouwens dat @FrozenFlame toch heeft gewonnen ondanks dat ze niks zag!
Hahahah wauw! Nu zie ik ook pas dat lelijke ding wat ik als eerste moest tekenen 
Waarvoor dank 

We kunnen dan wel dat andere tekenspel doen:
Ff zorgen dat je de taal op Nederlands zet
Ik zit erin, maar kan niet op start game klikken.
Je kan dat makkelijk doen via discord!
Dat hebben veel mensen niet denk ik? Ik heb het pas aangemaakt dus kunnen we een andere keer wel proberen!
Ik weet dat er sowieso een handjevol meiden zijn die het wel hebben, in het begin van de coronashit speelden we bijna dagelijks spelletjes via discord.
Maar ik durf niet te zeggen wie dat allemaal zijn 
Wow 1000 punten voor mijn krabbels
Ja same, trusten!
Ik wil em morgen best wel weer aanzetten!
Omg we zijn net klaar met een pubquiz van 4u lang (incl pauze), we hadden 9 teams en ik heb gewonnen yeaaaaa
Het zou zo slim zijn als ik vooruit ging werken nu voor mn studie, ipv drie weken niks doen en dan in twee weken alles eruit knallen. Gewoon elke dag twee uur aan de studie. Dat is te overzien toch, makkelijk te doen…
Oh man ik weet echt niet hoe ik straks terug naar de sportschool ga. Ik ga het sporten op blote voeten en koffie kunnen drinken best missen. Straks moet ik ook weer een shirt aan, wat zijn publieke plekken toch eigenlijk een nachtmerrie
Vandaag is de kloostervriendin officieel ingetreden. Ik vind het heel dubbel. Ben heel trots op haar, maar mis haar nu al. Het voelt ook officieel nu ik haar social media accounts aan de mijne heb gekoppeld. Maar ik ben ook dankbaar dat ik het mag beheren.
Pff, dit is zo raar! Ze gaat haar roeping en haar droom achterna, maar daardoor zie ik haar bijna niet meer.
Ze heeft geen eigen bezittingen meer. Er is een mobiele telefoon met whatsapp die alle zusters gebruiken, daarmee kunnen we appen maar dus niet zo vaak.
Ik mag bij haar logeren ja! Ik ben met Oud en Nieuw samen met haar in het klooster gaan logeren waar ze in augustus heen gaat (je begint altijd een paar maanden in je eigen land, en daarna is een opleidingsklooster in Italië). Dus ik weet al dat dat kan!
Maar ze kan niet zomaar even vrij nemen om leuke dingen te gaan doen. Dus als ik daar ga logeren, hebben we nog steeds niet veel tijd samen. Al ga ik dat zeker doen!!
En die vragen helpen me ook een beetje met verwerken, dus zijn eigenlijk wel fijn 
Wel fijn dat je haar nog af en toe kan bezoeken en dat het niet zo’n kloosterorde is waar je echt volledig afgesloten bent van de ‘buitenwereld’. 
Nee, ze vindt het mooi en heeft alles met veel liefde weggegeven. Ze had voor al haar vrienden speciale cadeautjes die bij ons passen en we mochten nog door haar spullen gaan (we waren huisgenoten). En ze ziet het als dat ze niks nodig heeft en vindt het ook wel relaxt, zo zonder spullen. Scheelt ook weer zorgen en versimpelt het leven!
Ik denk wel dat het anders gaat zijn om te appen. Voor persoonlijke dingen zou ik denk ik even bellen. Maar ik vertrouw haar er ook wel mee en ik denk dat het voor anderen ook niet zo interessant gaat zijn om mijn shit te lezen haha. Ik hoop vooral dat zij zich ook vrij voelt alles te blijven zeggen.
Ik heb er wel eens over gedacht om het klooster in te gaan, maar ik ben niet katholiek haha. Ik was toen we samen naar haar klooster gingen echt bang dat ik daarna ook wilde intreden, maar ik wist daarna vooral zeker dat het niks voor mij is. Het is echt een groep waarin je leeft en beweegt en veel dingen worden voor je beslist. Ik houd meer van mijn vrijheid en om dingen zelf alleen te doen. Ik wijd liever mijn leven aan mijn geloof door predikant te worden!
De orde waar zij in zit, is een hele jonge orde. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd rond de 30 ligt. Bij het opleidingsklooster is iedereen ook jong, ik kwam meiden van 18 tegen! Ze zijn heel actief en hebben ook veel feestjes, dus het is geen saaie orde. Juist ook omdat er jonge mensen inzitten! De mensen die er al langer zitten, zijn natuurlijk ouder. Elk klooster heeft een moeder overste, die is vaak minimaal 40 en is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen