Wat je even kwijt wil #36

Ik hoop zo ontzettend erg dat de grenzen op 3 mei opengaan, zodat ik weer naar Nederland kan!!! Ik ga aan mijn ouders vragen of ze me drop en tony’s willen sturen.

7 likes

Je hebt vijf paar vans en een paar dr martens? Dus maar zes paar in totaal?! Dan zou ik me niet schuldig voelen… Als je denkt dat je ze ook gaat dragen, of zelfs als ze alleen maar heel mooi in je kast zouden staan, gewoon bestellen! (Ik heb even een snelle telling gedaan van de schoenen die ik vanuit hier kan zien en kom op >20 paar :grimacing: :sweat_smile:)

1 like

Ik woon in de universiteitsstad (L…), dus wij hebben geen AH meer. In mijn eerste jaar nog wel, maar daarna niet meer :frowning:

Waarom is een selfie plaatsen op insta altijd zo eng.

3 likes

Dan is het inderdaad niks nee haha. Aaarhg de twijfel van wel of niet doen is af en toe zo irritant.

1 like

Pas hadden mensen het over Kelis en wat is Caught out there toch een heerlijk nummer :ok_hand:t5:

5 likes

Kijk hoe schattig. Dit is Fable the Raven en ze maakt geluidjes en kan een beetje praten, vooral boop boop is heel cute haha

18 likes

@Vogeltje

Ik heb wel eens op YT echt allerlei filmpjes over raven gekeken, wat een geweldige vogels blijven het toch :heart: Maar ze hebben nog geen eigen emjoi :frowning:

Youtube beveelde mij net een rocksong aan en die band ‘speelt’ in de videoclip op hun instrumenten, maar staan best ver uit elkaar. Je zou bijna denken dat deze clip is opgenomen in een anderhalvemetersamenleving.

1 like

De zus van een vriendin zit in een slotklooster! Ondanks zij zelf ook gelovig is, heeft ze het dar héél moeilijk mee gehad. Lijkt me ook echt heel erg heftig. :fearful: (Haar zus had ervoor wiskunde gestudeerd enzo, dus het is niet alsof het al heel lang haar roeping was, waardoor haar familie echt werd overvallen door haar besluit.)
Wat bijzonder en mooi wel dat je vriendin dit besluit heeft gemaakt en dat je erbij betrokken bent. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zit met bier en een boek op het balkon, in de zon. Life’s pretty good!

3 likes

je bent hem niks verschuldigd, hij klinkt echt als een lul dus als je nog kan, lekker niet doen. Ga alleen thee drinken, of met een vriend die wel leuk is

1 like

@Hatseflats @midheavenmoon er is, vind ik, een leuke podcast aflevering over het slotklooster. Op Spotify In Mijn Hoofd en dan aflevering 7.
Ik vind het heel interessant. En in het slotklooster in de podcast kun je dus ook logeren en dat lijkt me eigenlijk best fijn voor een weekend/week. (Daar is het wel heel stil en niet vaak bezoek en volgens mij ook geen smartphone)

3 likes

Zijn er niet bijzonder veel nee, maar als je zegt dat je eigenlijk maar één paar echt draagt lijkt het me wel zonde om nog een paar te kopen. Zijn de nieuwe heel anders dan de rest?

2 likes

Voor de mensen in de zorg: zou dit handig zijn? Ik wil het haken voor m’n schoonzus maar geen idee of het fijn is (het is zodat de elastieken niet meer om je oren zitten)

2 likes

Ik heb echt zin in citroenbasilicum ijs maar ik heb dat nog nooit in de winkel gezien.

4 likes

Jammer dat ik het nu pas lees…

1 like

Jaaa??? Dat zou geweldig zijn!!! Ik PB je

1 like

Ik ken wel een ijssalon in Tilburg die het verkoopt.
Maar dat is vast niet in de buurt.

Ik heb het gedaan. Het was uiteindelijk goed, hij heeft sorry gezegd en om vergeving gevraagd omdat hij me zoveel pijn had gedaan. Hoef nog steeds geen vrienden te zijn, maar ik ben heel blij dat hij wel heeft gezegd dat het allemaal niet aan mij lag

9 likes

Dit is zoiets waarvan je niet wist dat je het miste in je leven, totdat je het leest. Nu wil ik het ook!