Wat je even kwijt wil #36

Ja ik haal het regelmatig bij de ijssalon maar die is nu dus dicht. Sorry, dat bedoelde ik.

1 like

Ik heb ineens in mijn hoofd gehaald dat ik Frans wil leren, en zie mezelf al helemaal een zomer lang door Parijs flaneren. Nog even dromen denk ik

9 likes

Heerlijke droom. Op een terras aan de koffie met een croissant mensen kijken… Pff nog even en dan kan dat vast allemaal weer :smiley:

1 like

Ja precies dat :heart_eyes:

Limoen basilicum is zó lekker. Meteen zin in nu.

1 like

iMovie. Voor windows of android is er niks gratis of zonder watermerk helaas.

1 like

Maar je geeft toch wel eens mensen een hand (op werk of ontmoeting viavia), of een lowkey knuffel, of een hand op een schouder of iemand die je aantikt omdat diegene erlangs wil. Dat gebeurt me toch wel elke week een keer normaal gesproken. Of je moet vaker 2 maanden geen mens zien.

2 likes

Zijn er meer mensen die de laatste tijd vaker last van hoofdpijn hebben? Bij mij is het nu bijna elke dag wel raak en weet niet hoe het komt…

Ik ook, elke avond vlak voor het slapen.

Same. Ik krijg snel hoofdpijn bij stress, dus dat het me allemaal (onbewust) best veel stress oplevert. Ook al ben ik enigszins al aan gewend: de onzekerheid over de toekomst is nog best wel stressvol, misschien?

Ok maar de gedachten dat je zo lang niemand hebt aangeraakt en dat dat anders dan normaal gesproken is, snap ik dan wel. Denk niet dat die persoon Heel Erg verlangt naar een tik op de schouder, maar ik vind het ook een gek idee als ik er bij stil sta. Normaal ben je niet zo bewust bezig met zulke aanrakingen te vermijden (nouja, ligt aan mijn bui).

En denk dat mensen met “huidhonger” niet per se seks en knuffels op relationeel niveau missen, ik hoor mensen in mijn omgeving ook over alledaagse hoi-kussen/omhelzingen die ze missen. Ik niet, maar genoeg mensen zoals in dat artikel.

Ik heb dit ook! Ben begonnen met duolingo, eens kijken hoe lang ik dit kan bijhouden haha

2 likes

Wat goed! Ik heb het ook weer opgepakt inderdaad, maar wil uiteindelijk wel meer kunnen zeggen dan “de kat eet een croissant” haha

2 likes

Drink je wel genoeg?

Door alle berichten hier op het forum wil ik die stiekem ook lezen :joy: Zag hem laatst liggen in de kringloop en spijt dat ik die niet heb meegenomen haha.En die van Patty Brard wil ik nu ook wel lezen.Misschien toch maar op mijn Kobo app zetten :see_no_evil:

2 likes

Die van Patty kan ik niet vinden in kobo plus :o of ik ben blind

Nu met het virus gaan mijn oma en bonusopa elke week even videobellen met de kinderen en kleinkinderen.Maar zit hier nog tussen de dozen en troep van de verhuizing.Zegt mijn opa: nou wat zie jij eruit!! Kom je net uit bed ofzo? Wallen dat je hebt! Thanks man :+1:t2: En ik maar denken dat het wel meeviel met mijn vermoeidheid.

Bestaat Windows Movie Maker niet meer dan? Daar heb ik ook al eens een filmpje mee gemaakt, volgens mij kon ik dat toen gewoon gratis downloaden. Wel al een paar jaar geleden @Panda

1 like

Oeh, dat is het nu! Heb je m?

Die ‘verse maskertjes’ van Lush… Volgens mij zeggen ze dat die binnen een maand op moeten. Ik heb zojuist m’n potje na een driekwart jaar pas opgemaakt.

1 like