Wat je even kwijt wil #36

Hij zit er wel in, De negen levens van Patty Brard heet ie.
Heb hem vandaag uitgelezen haha heerlijk. Zie dat die van Gordon er ook instaat dus ga gewoon verder met genieten.

Oo thanks dan heb ik laatst verkeerd gezocht. Heb weer wat te doen komende week zo te horen

1 like

Neeeee doe het niet, wat een kutapp is dat. Alles helemaal leuk maar als je dan een toets moet doen omdat je naar het volgende level gaat staan daar ineens 90% woorden die je nog nooit hebt gezien. Toen ik erover ging klagen kreeg ik allemaal dm’s dat veel meer mensen dit hebben. Zij raadden bab.bel aan maar die kost geld dus ik heb die nog niet geprobeerd.

1 like

Vandaag besteld bij een Grieks restaurant hier in de buurt en het was zoooo lekker! Nu heb ik buikpijn :slightly_frowning_face:

Ik zag gisteren dat je bij Nuon als nieuwe klant dikke cadeaus krijgt als je een 1 jarig vast tarief contract afsluit. Wij zijn al 2 jaar klant bij hun en hebben nu een onbepaald contract, maar ik wil ook zo’n cadeau dus ik zit al de hele dag te bedenken hoe ik daar om kan bedelen. Ben hier echt slecht in want als ze aan de telefoon zouden zeggen dat dat niet kan, dan zeg ik veel te snel oké bedankt doei en zit ik daarna chagrijnig te wezen want ik wil verdomme die stofzuiger!

Aida!! Attention, interest, desire, action. Goed vertellen wat je van ze wil

1 like

Misschien een troost, je betaalt er altijd voor. Wij hadden bij Essent de keus tussen verschillende ‘welkoms cadeaus’ zoals AirPods, of Idd een stofzuiger. Maar elke maand betaalde je dan een paar euro meer waardoor je ze uiteindelijk misschien €20/30 goedkoper had dan dat je het in de winkel had gekocht.
Dus als je gaat bedelen zorg dan dat je niet meer gaat betalen :joy:

1 like

Nee daar heb ik ook al naar gekeken, als ik nu nieuwe klant zou worden dan zouden we met ons huidige gebruik zelfs €2 minder per maand betalen. Mijn vriend zegt “ja zeg gewoon dat we anders overstappen”, maar ben bang dat ze dan aan de telefoon zeggen “joe is goed moet ik je contract alvast opzeggen” en ik dan moet zeggen nee wacht nog maar ff. :joy:

1 like

Ik ben een film aan het kijken waarin het hoofdpersonage mijn voornaam heeft. Daar hou ik eigenlijk al niet van want ik voel me aangesproken. Maar de helft van de tijd wordt de naam ook nog eens verkort door de rest wat ik al helemaal verschrikkelijk vind. Ik heb medelijden met het personage

Ik heb mijn vriend keihard ingemaakt met monopoly en nu vindt hij me niet meer leuk.

11 likes

Een paar dagen terug is mijn brievenbuspakketje uit de brievenbus gestolen (envelop opengemaakt, boek eruit, en envelop weer terug in de brievenbus) en telkens als ik eraan denk raak ik weer van slag. Het was een goedkoop tweedehandsboek, maar gewoon het idee dat iemand in mijn brievenbus heeft lopen vissen :anguished:

3 likes

En @floreales : te weinig drinken zou kunnen, ik ben altijd al wel iemand die vergeet te drinken en zo minder vocht binnenkrijgt dan zou moeten op een dag. Maar dat had ik dus voor de quarantaine enzo ook al, zou je er misschien meer last van krijgen als je binnen bent? Hooikoorts heb ik voor zover ik weet niet

@GroenTakje ik dacht dat de stress bij mij wel meeviel (studie loopt gewoon door bijvoorbeeld en had ernaast toch al geen baantje) maar kan natuurlijk altijd op de achtergrond meespelen

1 like

Wtf krijg de videoland app op iPad niet meer omgedraaid (als in: met scherm draaien) en ‘t is echt heel irritant, want hij opent “op de kop”. Dus ik kan mijn iPad niet neerzetten want dan kijk ik het dus op de kop :face_with_symbols_over_mouth:

Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload en ook de iPad al opnieuw opgestart.

Ik heb nu twists in mijn haar en hoop dat het er zo uitziet!

2 likes

Anders als tijdelijke oplossing even je hoes omgedraaid om je ipad doen? Wel irritant zeg!

Stak het uit of heeft iemand echt erin zitten graaien? Kan me voorstellen dat dat niet prettig voelt.

Oh meen je niet, goed dat je dit zegt, want dit lijkt me echt kut inderdaad. Ik zal b.abbel checken, kreeg van de week allemaal advertenties te zien op In.stagram dus ik had dat maar weggeklikt.

Nee, ik heb vorig jaar een meisje begeleid die in groep 0 zat. Dus bestaat nog. Verder had ik er eigenlijk nog nooit van gehoord.

1 like

Groep 0 bestaat nog wel, kinderen die tussen 1 januari en de zomervakantie naar school gaan komen hier in. Het heet alleen niet overal zo, vaak worden ze wel in een groep 1/2 geplaatst maar zitten ze vervolgens wel 2,5 jaar bij de kleuters.

1 like

Druppeltjesklas zegt me niks. Groep 0 is wel een term die gebruikt wordt! Soort instroomgroep voordat je naar de echte groep 1 gaat.

2 likes