Wat je even kwijt wil #36

Vroeger lag de datum op 1 oktober ipv 1 januari dus dat 3 jaar kleuteren klopt wel hoor, wees gerust!

1 like

Misschien voor nu scherm draaien blokkeren, dan kun je je iPad gewoon draaien. Dan hoef je niet op de kop te kijken.

M’n zus gaat verhuizen en ik kan niet wachten. Life is going to be peaceful :v:t2:

3 likes

Ik heb dit weekend mijn tuin helemaal mooi gemaakt en heb vandaag solar ledlampjes langs de schutting gehangen. Ik kan niet wachten tot het donker is, hoop op een soort droomvlucht-effect :slight_smile:

Edit: not disappointed :grinning:

8 likes

Wij hebben vanmiddag ons bed anders gezet. Echt zin om te gaan slapen nu. Voelt als nieuwe slaapkamer en nieuw bed

12 likes

Ik heb voor het eerst sinds corona echt een wijn en cocktail avondje met mijn vriend en het hakt er behoorlijk in :sweat_smile:. Maar I love it.

2 likes

Er is hier in de buurt een hele mooie, chunky berner sennenhond en ik ben echt jaloers dat die hond niet van mij is. Hij is zo blij altijd :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

What’s up met die lange decupré matrassen reclame :woozy_face:

Ja ik vroeg het me ook al af! Lijkt geen eind aan te komen

1 like

BZV is afgelopen dus het weekend is voorbij en er moet morgen nog gewerkt worden. Ik gooi er nog maar een wijntje in

4 likes

Ik mis echt niks aan mijn ex-schoonfamilie, behalve de berner sennen. Zo’n leuk beest was dat.

4 likes

Ik wil dit gevoel terug en nú mijn kledingkast en bed van plek wisselen haha. Makes no sense en gaat niet lukken maar ik wil weer 12 zijn

1 like

Ze noemen dat nu aanvangsgroep!

1 like

Eej morgen weer een nieuwe saaie week. :roll_eyes:

Ik ben er zooo klaar mee.

Met dinsdag nieuw nieuws over hoe en wat!!
Dat is het enige wat mij op de been houdt haha

Zo hard onkruid lopen wieden in de tuin, dat ik een blaar heb op mijn middelvinger.
Ik ben hier niet voor gemaakt :joy:

Ik vind deze aflevering van Frank Visser doet uitspraak echt om van te genieten. Een onderbuurvrouw met geluidenlogboek en bovenbuurman die geïnterviewd wordt met wietplant op de achtergrond.

1 like

Normaal kun je nog met vrienden afspreken als je niks te doen hebt maar kan nu ook niet (of naja niet de hele tijd… Ik zie eens in de zoveel tijd wel een vriend ofzo maar zitten we wel met afstand en is echt 1x in de 2 weken ofzo).

Haha ja en is z’n goed recht hoor maar vond het een mooi gezicht zo pontificaal op tv