Wat je even kwijt wil #36

Corona is kut.
De sfeer is ver te zoeken.
Ik houd niet van koude pannenkoeken.

6 likes

Laten we duimen dat het leven weer snel normaal is en dat we weer lekker kunnen chillen met vrienden enz.

Lijkt me sowieso voor ouders ook wel heftig… Mijn pauperbuurvrouw (ja zo noem ik haar hier op het forum) heeft tegenwoordig een vriendin met 3 kids en ze begint echt door te draaien omdat ze die kids nu zoveel ziet zegt ze. :see_no_evil: Ze was van de week op straat aan het schreeuwen dat de eerst volgende die iets zou zeggen tegen haar een mes zou krijgen.

Je haar wassen en je bed verschonen zijn dingen die je nu ook nog steeds kunt doen, knuffelen niet (iig niet als je alleen woont).
Waar ik normaal wel minstens twee keer per week knuffels geef/krijg als ik met een vriend(in)/vrienden heb afgesproken (sws ter begroeting en bij het afscheid, en vaak ook nog tussendoor wel), is er nu niks. Dat is voor mij dus helemaal niet normaal. En ja er zijn veel ergere dingen en ik overleef het allemaal ook wel, maar ik mis het en ik vind het kut en ik kan niet wachten tot ik mijn vrienden weer helemaal plat kan knuffelen.

Ik weiger overigens wel het woord huidhonger te gebruiken, want daarvan moet ik een beetje overgeven in mijn mond.

2 likes

Hij is ook nog eens de baas van de Jumbo

Ik ben al de hele avond de politievlogs van Jan Willem aan het kijken. Te slecht, maar zo leuk :joy:

Ik verdenk mijn vader van huidhonger want hij heeft mijn ene kater nog nooit zoveel geaaid in een dag.

4 likes

Maarrr ik kwam er wel achter: volgende week maandag Koningsdag! Of ja: iig een vrije dag (voor mij en een hoop andere kantoorslaven iig). Score!

12 likes

Die mensen die om 07u beginnen met werken maken me echt onrustig. Dat betekent namelijk dat ze half vier offline zijn en ik mijn vragen aan niemand kan stellen. Waardoor ik soort van gepusht word ook eerder te beginnen maar dat lukt me echt niet. Waarom beginnen al mijn collega’s niet gewoon op een normale kantoortijd. Stelletje ochtendmensen.

3 likes

Ik was pas wandelen met mijn zusje en volgens mij begint ze langzaam door te draaien want we hadden een super triviale discussie omdat ze ineens geïrriteerd was door het feit dat ik niet waardeerde dat ze me tijdens het wandelen niet in de heggen duwde. Ik zei dat ik non-verbaal heel erg waardeerde dat ze me niet de heg in duwde, maar ze vond dat ik dat ook wel gewoon kon uitspreken want ik wist toch hoeveel moeite het haar kost om me niet de heg in te duwen en daar had ik onvoldoende waardering voor en nu wil ze me de volgende keer de heg in duwen om me te laten waarderen hoe fijn het is om niet de heg in geduwd te worden.

Ze is al een tijdje volwassen.

25 likes

Nee joh, jumbo Uden

Ik zou het lekker zonder laten! Vaak is het zonder make up ook helemaal prima!
(Wel jaloers trouwens, hier bijna 6 weken zonder make up maar de joekels zitten gewoon op mijn voorhoofd en kin hoor :+1:t4: op zich hoef ik me dus niet druk te maken of make up her erger maakt. Maar ik wil helemaal geen make up dragen eigenlijk. Hoop dat ik dit ook kan volhouden straks naar kantoor, met onbedekte puisten daarheen!).

1 like

kan het niet liggen aan het product of de kwasten/sponzen waarmee je het opsmeert?

1 like

Ik steek net met een tandenstoker in mijn mondhoek, dat stukje “lip” en nu zit er een gaatje en bloedt het en tering wat onhandig weer.

Omg Fadims beautyspace… er gaat nu een verhaal rond dat Michelle Obama een man is en Michael heet

1 like

Jij uit je waardering door haar niet in een heg/het gras langs het pad oid te duwen. Vraag volgende keer als zij aan de heg kant loopt waarom ze geen waardering uit dat je haar niet in de heg duwt.

Dit voelt nu al als een dag waarvan ik weet dat ik amper wat nuttigs ga doen. Nul concentratie voor werk

2 likes

Koningsdag is een verplichte vrije dag!

Ufh ik heb ook geen zin om weer 5 dagen te werken

1 like

Spannend maar ook super leuk! Jij hebt ook een leuk genoege garderobe hiervoor dus komt helemaal goed. Succes en ik hoop dat de spanning snel wegvalt.

Koningsdag is, net als Goede vrijdag & Bevrijdingsdag, volgens mij geen verplichte vrije dag máár wel heel veel mensen zijn dan vrij.

Ik ben zelf wel vrij op Koningsdag (thanks for the reminder!) maar niet op Bevrijdingsdag.

1 like