Wat je even kwijt wil #37

Ja dat vraag ik me ook af. De laatste tijd hadden we goed contact en aangezien het wel leuk is als dat er is en als we elkaar bijvoorbeeld in het echt zien wilde ik het niet allemaal opgeven. Dan maar een vriendin die ik sporadisch zie en spreek maar waarmee het wel gewoon gezellig is als we dat doen. Mja als het zo moet ga ik het wel opgeven en is het ook klaar. Dan maar niet. Hoe pijnlijk dat ook voor mij is, maar dat is denk ik mijn verdiende loon omdat ik het niet eerder heb gedaan ofzo?

@Frambozentaartje ik ga straks nog 1x bellen want ze is toch niet thuis aangezien ze vandaag en morgen af heeft gesproken met anderen. Als ze niet opneemt is het klaar. Dan stuur ik haar een whatsapp met hoe dit voor mij is en dan is het aan haar. Ga haar niet blokkeren maar mocht ze het ooit goed willen maken, dan zal daar wel heel wat voor nodig zijn. Ik weet ook niet of het destructief gedrag is want anderen kunnen het wel goed bij haar doen en die wil ze wel zien en daar praat ze wel mee dusja… lijkt eerder alsof ze echt alleen mij als zondebok ziet.
Mja ik vind het wel echt heel kut dat dit zo moet en vraag me ook echt af waarom

4 likes

Jij verdient geen zon

5 likes

Dankje, helpt al iets. Ga zo maar mijn baby-eendjes in bad doen denk ik…

4 likes

Denk inderdaad dat ik een vitamine D tekort heb :joy:

2 likes

Ik zit nogal in de stress over een en ander, en nu heb ik de docuserie Sunderland Till I Die ontdekt en het is ZO LEKKER om te kijken naar mensen die ook stress hebben maar dan om voetbal (iets wat me geen zak kan schelen). Echt een soort uitlaatklep voor je eigen shit maar dan via anderen.

1 like

Ik woon tijdelijk bij mijn ouders. Ik vroeg aan mijn moeder of ze een envelop had… “Wat ga je opsturen?” Ik in mijn hoofd “Een oplader voor een vibrator naar een vriendin die ik ken via een forum, aka @Trenchcoat”. Maar wat deed ik, “Oh wacht ik word gebeld, thanks voor de envelop”.

76 likes

Ja nee, haha! Ook de mail wel, kan het niet maken om ze woensdag - als ik vrij ben - met zoveel mail op te zadelen.

Ja ik begrijp dat het heel lastig is maar ik denk niet dat je iemand die je zo behandelt als vriendin moet willen. Goed dat je de grens trekt voor jezelf. Succes/sterkte!

Ik doe een traineeship en volg nu een cursus waarvoor ik een opdracht moet uitvoeren en ik moest mijn plan opsturen naar de docent en dat was ik de hele tijd aan het uitstellen omdat ik niks wist (en daarover aan het stressen). Nu heb ik hem gister eindelijk gemaild en nu zegt ie dat ie “er geen chocola van kan maken” en of ik hem kan bellen :sob: Ik had dit wel kunnen verwachten want ik snapte m’n eigen idee ook niet helemaal (of ja het is eigenlijk aangeleverd door een collega). Dus ik moet snel met iets anders komen denk ik maar ik kom nu ook in tijdnood. Aaaargh geen zin in. Maar oke ik ga straks bellen.

Haha ik vind die lengte wel meevallen! Mijn broer is ook zo lang. Ik ken trouwens ook jongens die langer dan 2 meter zijn :scream:

1 like

Ik dacht even dat dit over een oplader voor de Satisfyer ging omdat ik zoveel berichtjes heb gelezen van mensen die die kwijt zijn. :see_no_evil:

Ik ben in een bramenstruik gevallen bij het werken in mijn tuin. Ik heb overal krassen en een schaafwond van 10 bij 5 cm. Ik voel mij net een kind dat onhandig is geweest en tegelijk is het een fascinerende aanblik op mijn benen.

4 likes

Dankjewel!

Jij ook succes vandaag. Hopelijk kun je er toch nog iets van maken of anders toch nog snel iets nieuws bedenken.

1 like

‘Fuck de liefde’ staat op Videoland, ik ben pas 5 minuten aan het kijken maar t is geen hoogstandje :sweat_smile:.

Oh en omdat ik met Koningsdag misgreep bij de tompoucen, heb ik er 4 besteld voor morgen

2 likes

Door @Trenchcoat heb ik nu ‘Laat de zon in je hart’ in mijn hoofd

3 likes

Ik ook, thanks girl @Trenchcoat

2 likes

Iemand nog geïnteresseerd in een satisfyer oplader? Ik heb een nieuwe gekocht omdat m’n oude het had begeven, dus ik heb er nu twee!

Ik heb besloten dat ik de week van hemelvaart een week vakantie op ga nemen, en dat voelt superraar want ik werk al veel minder dan ik normaal deed en ik kan natuurlijk toch niet weg.
Maar ik kijk er zo naar uit om echt niks te hoeven doen/klussen in huis, ipv me de hele tijd schuldig te voelen!

5 likes

Ik heb ineens zin in appels en ik vind appels niet per se lekker (gewoon prima, maar saai)

Ook hoorde ik een nummer van Kensington dat ik niet afgrijselijk vond, who am I??

4 likes

Hahaha :joy: je zou het maar per ongeluk hebben gezegd

Heb deze film ook net gekeken maar damn die Nienke Plas, praat zij altijd zo verschrikkelijk?