Wat je even kwijt wil #37

Nee het is dit jaar een officiële feestdag!

Vraagje: is er iemand die een simpel en gratis videobewerkingsprogramma voor de bewerking van filmpjes van mijn lessen weet? Windows video editor heeft niet echt genoeg functies.

Die bonne brownie is niet te eten.
En ik werd wakker met pijn in mijn knie. Alsof ik verkeerd lunges heb gedaan maar heb ik hele weekend niet gedaan.

Imovie maar dat is alleen op apple en ik hoor veel goeds over inshot. Maar ik wil je ook wel helpen?

1 like

Ah dat is super lief! Ik heb alleen een studiedag en wil vanmiddag met de vakgroep aan de slag met dit programma en bewerken. Ik ga inshot proberen :D. Thanks!

Ik heb van één van jullie een kaart gekregen en Tony’s :slight_smile: Ik weet alleen de echte naam. Dus Vivian, bedankt!! Sorry dat ik vergeten ben wie je bent :slight_smile:

37 likes

Ik ben als enige van mijn team aan het werk, de rest is verplicht vrij maar ‘iemand moet de telefoon opnemen en 4 dagen dicht is te lang’. En er staan zo’n 80 mails, can I cry?!

Ik heb gister een nieuwe internet- en telefoonaansluiting gemonteerd, en ook al kwam het uiteindelijk op een paar schroefjes aandraaien neer, ik voel me nu helemaal een strong independent woman yo!

7 likes

Ik gebruik movavi. Komt er wel een watermerk in sommige shots maar ik vind het een fijn simpel programmaatje

1 like

Iemand moest de telefoon opnemen toch, niks gezegd over iemand die de mail moet beantwoorden.

1 like

Thanks, ga ik ook ff onderzoeken!

Kan je beetje chillen en lekker lunchen? Serie aan hahah

Ik werd vanochtend wakker met die liedje in mijn hoofd:

You’re welcome

14 likes

Ik slaap echt zo onrustig de afgelopen tijd. Allemaal rare dromen en word ook niet uitgerust wakker. Heb echt ff een “corona-dip” ofzo. Wil gewoon weer lekker naar werk kunnen, zonder na te denken boodschappen doen, etc. Buhhhh. Kan iemand mij opvrolijken?

43 likes

Ze is gevonden!!

13 likes

Ik zit in overleg maar ik heb een collega die zooooo eentonig praat val bijna in slaap

Ja dat vraag ik me ook af. De laatste tijd hadden we goed contact en aangezien het wel leuk is als dat er is en als we elkaar bijvoorbeeld in het echt zien wilde ik het niet allemaal opgeven. Dan maar een vriendin die ik sporadisch zie en spreek maar waarmee het wel gewoon gezellig is als we dat doen. Mja als het zo moet ga ik het wel opgeven en is het ook klaar. Dan maar niet. Hoe pijnlijk dat ook voor mij is, maar dat is denk ik mijn verdiende loon omdat ik het niet eerder heb gedaan ofzo?

@Frambozentaartje ik ga straks nog 1x bellen want ze is toch niet thuis aangezien ze vandaag en morgen af heeft gesproken met anderen. Als ze niet opneemt is het klaar. Dan stuur ik haar een whatsapp met hoe dit voor mij is en dan is het aan haar. Ga haar niet blokkeren maar mocht ze het ooit goed willen maken, dan zal daar wel heel wat voor nodig zijn. Ik weet ook niet of het destructief gedrag is want anderen kunnen het wel goed bij haar doen en die wil ze wel zien en daar praat ze wel mee dusja… lijkt eerder alsof ze echt alleen mij als zondebok ziet.
Mja ik vind het wel echt heel kut dat dit zo moet en vraag me ook echt af waarom

4 likes

Jij verdient geen zon

5 likes

Dankje, helpt al iets. Ga zo maar mijn baby-eendjes in bad doen denk ik…

4 likes