Leuk! Ik ben mijn leesflow juist kwijt, terwijl ik met het thuiszitten er nu wel tijd voor heb om te lezen. Dan zit je te lezen en dan blijft het gewoon niet hangen of moet je zinnen tien keer opnieuw lezen. Heel irritant
Op een laptop
https://www.npostart.nl/boer-zoekt-vrouw/KN_1683530/overview staat die van vandaag niet bij. Ook niet als ik op die knop afleveringen klik.
Heb hem al tig keer vernieuwd maar helaas
Haha oké top dat zijn bijna al mijn BHS die dan weg kunnen en hallo 8 maanden!! Die dingen zijn zo duur.
Ik was vannacht aan het daten met Rutte
Ow is dat zo? Vond het al gek dat hij niet veel tijd voor me had
Ik ging Rutte even googlen, en hij is 1.93!!! Wat lang joh
Succes morgen bij je eigen huisarts. Ik hoop dat je goed kan slapen!
Dat had ik nooit verwacht eerder 1.80 of zo.
Snap ik!
Ik heb mijzelf aangepraat dat ik het niet meer kon. Heb je misschien een boek waar je geïnteresseerd in bent? Misschien helpt dat?
Ja zelfs met boeken die ik goed vind wil het even niet. En dan zit ik maar gewoon een serie op Netflix te kijken die ik eigenlijk heel slecht vind? Zo stom haha hopelijk gaat het snel over
Jeeezus. Ik zat echt te wachten tot ze zei :en toen werd ik wakker.
Mijn Rutte was trouwens net zo gezellig en lief
Ik probeer mijn social media vandaag op te ruimen en aangezien ik bijna 1200 accounts volg wil ik meer dan de helft gaan ontvolgen maar ik krijg nu continue een foutmelding??
Tall dark and handsome
Je mag niet teveel mensen ontvolgen in 1 keer
Ik had net brownies per post voor een vriendin besteld en toen was ik jaloers en wilde ik ook brownies voor mezelf bakken. Alleen moest er griekse yoghurt in mijn recept en ik had net het laatste beetje gebruikt om tzatziki te maken. Maar ik had nog een restje over dus ik heb de tzatziki door een zeef gehaald en de yoghurt die eruit kwam in mijn brownies gedaan Hoop dat de brownies niet al teveel naar knoflook en azijn smaken nu.
Hmm dat verklaart. Wel stom want ik was net zo lekker op weg! Haha
Hey ik heb taart!
Ik heb vandaag al 2 fotoalbums gemaakt. Liep hierin nogal achter. De foto’s zijn van 2016 en 2017. 2017 was een reis naar New York met m’n beste vriendinnetje. Ik weet dat ze er nog geen album van heeft, dus heb nu als verrassing het album 2x besteld. Ze zou dit jaar wss weer gaan met haar familie dus hoop dat ze dit kan waarderen.
Ik heb van het weekend voor het eerst in misschien wel 4 jaar iets bij de H&M besteld (nieuwe onderbroeken nodig en kon nergens anders vinden wat ik zocht) en man wat een gedoe meteen weer. Kreeg eerst na 10 minuten een mailtje dat m’n bestelling geannuleerd was (met een link die info over terugbetaling zou geven maar die ergens anders over ging), en nu zeggen ze ineens dat het verzonden is? Hoop nu stiekem dat ik ze bezorgd krijg en dat m’n geld per ongeluk ook teruggestort wordt, maar zo mooi zal het wel niet zijn