Wat je even kwijt wil #37

Ik probeer mijn social media vandaag op te ruimen en aangezien ik bijna 1200 accounts volg wil ik meer dan de helft gaan ontvolgen maar ik krijg nu continue een foutmelding??

Tall dark and handsome

1 like

Je mag niet teveel mensen ontvolgen in 1 keer

1 like

Ik had net brownies per post voor een vriendin besteld en toen was ik jaloers en wilde ik ook brownies voor mezelf bakken. Alleen moest er griekse yoghurt in mijn recept en ik had net het laatste beetje gebruikt om tzatziki te maken. Maar ik had nog een restje over dus ik heb de tzatziki door een zeef gehaald en de yoghurt die eruit kwam in mijn brownies gedaan :thumbsup: Hoop dat de brownies niet al teveel naar knoflook en azijn smaken nu.

27 likes

:joy:

4 likes

Hmm dat verklaart. Wel stom want ik was net zo lekker op weg! Haha

Hey ik heb taart!

4 likes

Ik heb vandaag al 2 fotoalbums gemaakt. Liep hierin nogal achter. De foto’s zijn van 2016 en 2017. 2017 was een reis naar New York met m’n beste vriendinnetje. Ik weet dat ze er nog geen album van heeft, dus heb nu als verrassing het album 2x besteld. Ze zou dit jaar wss weer gaan met haar familie dus hoop dat ze dit kan waarderen.

29 likes

Ik heb van het weekend voor het eerst in misschien wel 4 jaar iets bij de H&M besteld (nieuwe onderbroeken nodig en kon nergens anders vinden wat ik zocht) en man wat een gedoe meteen weer. Kreeg eerst na 10 minuten een mailtje dat m’n bestelling geannuleerd was (met een link die info over terugbetaling zou geven maar die ergens anders over ging), en nu zeggen ze ineens dat het verzonden is? Hoop nu stiekem dat ik ze bezorgd krijg en dat m’n geld per ongeluk ook teruggestort wordt, maar zo mooi zal het wel niet zijn

Well that escalated quickly. Blijkbaar kan ik haar niet begrijpen en spreekt ze daarom liever met iemand anders af. Want ik heb nooit samengewoond en ik heb nooit een dergelijk lange relatie met iemand gehad en sowieso is mijn leven anders??

Heb nog geprobeerd haar te bellen, maar ze drukt me gewoon weg. Dusja blijkbaar kan en mag ik me niet inleven en heb ik sowieso geen leven dat goed genoeg is om mee te mogen doen met de rest.

Bah ik snap best dat iemand overstuur is door zoiets en ik ga ook echt niet ontkennen dat ik de gezelligheid zelve was telkens als ik gedumpt werd, maar ik kan hier niks aan doen. Ik wilde ook alleen maar goed doen en mijn hulp eventueel aanbieden. Ga wel zelf klavertjes zaaien en hopen dat die mij wel geluk mogen brengen

Haha ja klopt! Toen ik hem ontmoette was ik ook echt in shock over hoe lang hij wel niet was :joy:

1 like

Het is 03:30 u en ik werd wakker in een chocoladebed :sob: blijkbaar lag er nog een verdwaald paaseitje in mijn bed waar ik nietsvermoedend op in slaap ben gevallen. Pyjama, rug & hoeslaken helemaal onder de chocola :joy::sob:

31 likes

Omg nee, ik had gedroomd dat mijn oom me zou gaan beffen :sob::sob::sob:. Mijn tante vond het ook gewoon goed en ik kan ik had er ook veel zin in, totdat ik wakker werd.

Denk dat ik maar uit de familie moet stappen :frowning:

35 likes

Na gisteren urenlang aanklooien dacht ik het nog een keer te proberen door alle kabels er nog een keer uit te halen en nu doet ie het weer! Lekker aan de slag nu! Thanks voor het meedenken!

2 likes

Omg yes en meteen bonus op mijn favo product :jack_o_lantern: :jack_o_lantern:

edit: hee taartje :partying_face:

1 like

Nahh hoe kut ze zich ook voelt, dit gedrag is absoluut in geen enkel geval gerechtvaardigd. Ze laat nu haar ware aard zien. Lekker die dingen zelf opeten en fuck haar zeg nondeju

4 likes

Zit ik om acht uur klaar om aan een verslag over een rekenonderzoek te beginnen, ben ik alle rapporten uit het lvs kwijt. Fysieke papieren, die raak je toch niet zomaar kwijt. Hoe kan dat. Ben ook mijn agenda kwijt, dat is al de tweede dit jaar. En tot overmaat van ramp start mijn word niet op m’n laptop. Echt laf deze dag nu al.

Weet iemand of er morgen pakketjes worden bezorgd?

Zo te zien op postnl niet.

Nee het is dit jaar een officiële feestdag!