Wat je even kwijt wil #37

Nee als jij een probleem hebt en de monteur kan niet kopen en je krijgt uitleg hoe je het zelf kan doen nee absoluut geen raar advies. Draadje strippen is makkelijk zo gedaan.

Zou zeker even vragen naar een aansluitschema, dat is vaak wel te begrijpen.

3 likes

Als je weleens de vanille donut van de Lidl eet, merk je dan ook dat op sommige dagen de room echt lekker stevig en mooi geel met zwarte puntjes is en de andere dag lijkt er gewoon mierzoete en wat bleke dunne vloeistof in de donut te zitten. Wat maakt dat verschil? Het doet echt iets met de smaak.

Heb gelukkig vandaag weer een goede batch getroffen. Weet ook niet of het ligt aan in welk filiaal ik de donut koop…

Hebben ze niet. De uitleg is draadjes losdraaien en strippen. Dat was het. Heb net extra gebeld en meer hebben ze niet.

Oh nu al benieuwd naar z’n toekomstige dagboekjes. Niet elke dag voor z’n werk langs het zwembad maar gewoon lekker langs het strand haha

1 like

Nou ben blij dat ik niet heb gereageerd. Hij heeft het zelf gedaan (duh)

1 like

Godver ik heb net mijn bananen eiwitshake op en bedenk nu dat pindakaas daarin echt mega lekker geweest zou zijn. Nu baal ik.

Gatverdamme wat HAAT ik strijken toch. Maar ik houd echt van blousjes dus ik zal af en toe wel moeten. Ik vervloek de wereld nu.

Dit is inderdaad zo lekker, ik heb speciaal van die pindakaaspoeder gekocht voor in smoothies, maar gewone pindakaas kan ook wel.

Ik ook!! Die je even bellen op je vrije dag: sorry dat ik je stoor, ik laat je zo met rust maar had jij dit en dit al gedaan? Echt mens laat mij met rust en los je probleem zelf op. Ik neem nu nooit meer een anoniem nummer op en als ze bekend bellen neem ik ook niet op. Appjes lees ik en negeer ik dan, ook al appen ze een paar keer. Als ik dan terug ben op het werk dan zeg ik: ik was vrij dan wil ik niet gestoord worden met dingen van het werk die je prima zelf kunt oplossen.

1 like

Is hij een beetje goed?

Misschien weet @nieuwsbrief dit? Die had laatst ook inside info mbt de Lidl

We hebben nav het overlijden van George Floyd weer met de kinderen gespoken over discriminatie en racisme en dat was ok.
Nu heeft dochter gisteren op school via een klasgenoot ook de opname gezien.
Daardoor is ze vanacht meerdere keren huilend wakker geworden omdat ze bang is dat het ook bij papa gebeurd. Vader is nu aan het werk en ze wil constant appjes sturen om te kijken of hij nog ok is

9 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Ja :frowning:

2 likes

Mijn buur(man/vrouw) boort IEDERE DAG. Hoe dan? Ik ben zo benieuwd wat je iedere dag te boren hebt (in een studio van 27m2 dat ik bijna zou aanbellen om het te vragen.

1 like

Een like voor het feit dat je met je kind hierover hebt gesproken!
Heel sneu dat ze nu zo bang is :pensive:
Hoe oud is ze als ik vragen mag? Ik ben erg benieuwd vanaf wanneer kinderen zulke onderwerpen snappen en erover mee kunnen praten.

Misschien hangt ze ook wel bestek op net zoals de buurman van @mercurysummer

7 likes

Nah draadje veranderen kan geen kwaad hoor

Ja dacht ik ook aan inderdaad hahahaha

2 likes

Behalve dat je veel dingen die het studentenleven zo leuk maken nu ook niet kunt doen. Borrelen, feesten, samen college, dat soort dingen. Helaas niet alleen rozengeur en maneschijn :sob:

1 like