Wat je even kwijt wil #37

Nu na zoveel weken lijkt me dat de eerste hectiek wel erop zit. Dus ik zou gewoon een vriendelijk mailtje sturen met daarin de vraag om een update/ hoe zij het zien zitten komende tijd?

1 like

Ik vind dat je best iets kan zeggen van dat je er begrip voor hebt als het niet zo is, maar of ze toevallig al weten of

1 like

Hm. nou scheelt dat je niet met huurtoeslag zit.

-stond link maar nieuwe is beter-

Werk niet bij de gemeente maar je hebt wel een overbrug dat je het door moet geven. Wellicht dat dat kan helpen?

Ik snap niet helemaal wat je zegt nu, haha, maar die website-info is voor elke gemeente gelijk iig. Ik ga woensdag bellen en ik hoop dat ze ons gelijk op het nieuwe adres kunnen zetten met een notitie ofzo, in plaats van dat we ons voor drie weken in een andere gemeente in moeten schrijven, maar ik hoor het dan wel. Heb de brief voor aanvraag van een briefadres in ieder geval al klaar, als ze die afwijzen dan is de tijd al bijna om, met al die vrije dagen van hun. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Sorry wilde het net uitleggen en bedenk me in de uitleg kut volgens mij heb ik nu zelf een fout gemaakt. Dus eh vergeet dit maar. Ik zit hardop te denken, dus vandaar deze verwarring.

Denk zelf wel dat het onnodig gedoe gaat geven en nu al inschrijven voor je nieuwe huis kan wel want het maf al vier weken van te voren voordat je woont toch? En je gaat drie weken overbruggen je ouders

Nou ja als ke het antwoord weet ben ik wel benieuwd hoe je het nu doet :slight_smile:

2 likes

Voor de Ziggo mensen met tv: wisten jullie al dat de muziekzenders gratis zijn nu?
Zie 607!!!

Wie dan :smirk: pm me maar

Dat taartje achter je forumnaam is dat je forum verjaardag? :partying_face:

Edit: Ja.:clinking_glasses::confetti_ball::birthday::tada::clown_face:

1 like

Je hebt wel een voorbeeldfunctie als agent he, dit nemen we mee in je functioneringsgesprek :police_car:

4 likes

Ben nu zo gewend aan hele dagen thuis zitten, dat het echt als een enorme opgave voelt om vanmiddag 2u weg te zijn :joy:

8 likes

Jaa zon is weer terug :two_hearts:

Check hoe jaloers al die andere geezers naar ons kijken. They wish they were us. Nee maar echt, snap niet dat niet iedereen talkpoeder in z’n haar doet. Het is zo chill.

Hahaha true true, maar ze heeft wel hulp gehad toch? Of zit ik nou verkeerd? Iniedergeval @Nescio Thanks!

1 like

Hmm nu kan ik hem ook niet meer vinden, sorry!

Ik wou dat ik zoveel schijt had als sommige van mn buren en post gewoon in mn badjas ging halen beneden. Hopelijk is het tijdschrift wat ik had besteld er. Maar ik heb dat level van schijt niet dus ga maar een kloffie aantrekken.

Mijn kat spint altijd echt zĂł hard, word er helemaal zen van. Als ze eten wil gaat ze ook luidspinnend achter je aan lopen haha zo schattig.

11 likes

Oooh dankje, die ga ik zeker lezen!

1 like

Toch gedaan, ligt er niet een tijdschrift maar wel een superlief kaartje voor me in de bus :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Kan iemand mij helpen? Ik heb al jaren een senseo apparaat, maar wil nu echt wat anders want die koffie komt mijn strot uit. Kunnen in zo’n Krups Nescafe Dolce Gusto ook andere cups van bijv. de jumbo en lidl?

Ja! Ik vind die van de lidl zelfs lekkerder dan de echte van dolce gusto. Enige “nadeel” is dat het gaatje waar de koffie uit komt wat kleiner is ofzo en het dus iets langer duurt, maarja dat maakt voor mij niks uit.

2 likes