Wat je even kwijt wil #37

Kan, maar kwaliteit is wel minder. Ik had bij “nep” cups bijna altijd wel dat de koffie niet goed liep en het in een keer eruit geperst wordt. Daarnaast ook wel eens ontplofte cups gehad waardoor overal koffie zat. Dus ik blijf bij de officiële cups en koop ze in de aanbieding (appie, Kruidvat, trekpleister) of bij de Nettorama want 10% korting als je 2 dozen koopt.

1 like

Jaa de cupjes zijn allemaal van hetzelfde matteriaal gemaakt. Al zijn sommige van bijv de action van zon slechte kwaliteit dat ze niet goed werken haha.
Ik vind ze allemaal ook een beetje het zelfde smaken alleen die van appie eigen merk vond ik niet zo.

1 like

Ben overtuigd, heb nog ergens een cadeaubon van de bolpuntcom dus ga eentje bestellen. Dankjewel allemaal

Kijk eens bij de tweedekans producten op bol, daar komt die van mij ook vandaan en scheelde bij mij heel wat in prijs!

1 like

Bij mijn bijbaantje werkt er een collega die me echt altijd aan het lachen maakt en dan vergeet ik mijn onzekerheden en stress weer even. Zo fijn :blush: We zijn al 6-7 jaar collega’s en hij krijgt het nog steeds voor elkaar om me 234512x te laten lachen op een dag. Fijn zulke collega’s!!

30 likes

Ik dacht dat dit over de satisfyer ging hahaha

6 likes

Ik stuur een ontbijtmand op, of ja, laat de bakker dat doen haha

1 like

Hahahaha

Hahaha dit is mijn standaard patroon bij iets nieuws leren: lol hoe moeilijk kan het zijn. Ok never mind.

5 likes

Oh shit shit shit, probeerde net mijn werklaptop aan te zetten (mag hem ook privé gebruiken) en hij reageert nergens meer op? Toetsenbord licht wel op als ik op de aan/uitknop druk maar verder blijft het beeld zwart? Heb vrijdag nog gewerkt en toen was er niets aan de hand en hij heeft daarna gewoon de hele tijd aan de oplader gelegen (misschien niet heel slim). Moet morgen weer werken maar zie er nu al tegenop om de ICT te bellen want ik werk er pas een maand en dit is de zoveelste keer dat ik hulp nodig heb. Iemand nog een gouden tip die ik kan proberen?

Ik vind Adidas klein vallen. De falcons heb ik ook en achteraf weinig aan omdat ze toch net te klein zijn.

1 like

Vallen klein, ik zou een maat groter bestellen

1 like

Probeer het eens met de adapter erin? En heb je hem nog aan een extra monitor ofzo? In dat geval even de kabels eruit!

1 like

Ik hou er normaal niet van om losse tomaatjes te ‘snacken’, maar deze zijn echt zo lekker:
AHI_434d5038313836303536_2_LowRes_JPG.jpeg

2 likes

Dit vind ik stiekem wel erg tof gedaan.

5 likes

Ja ik heb het zowel via de adapter als via een docking station met extra monitoren geprobeerd, maar no luck. Ga nog even proberen om alle kabels eruit te halen en opnieuw in te pluggen, hopelijk helpt dat! Thanks voor de tip!

Ik heb een online workshop cadeau gedaan, waarbij ze een pakket opgestuurd krijgt om een droogbloemenkrans te maken. Op moederdag wordt ze dan live geholpen in een twee uur durende workshop :slight_smile:

5 likes

Deze zijn ook echt een aanrader. Maar wel heel duur, dat is dan weer jammer.

6 likes

Waar smaakt dit naar?? Weet iemand dat?

Tomaat

28 likes