Wat je even kwijt wil #37

@Banananana ik weet niet of je het al geprobeerd en/of verteld hebt, maar je had toch zo’n nekmassage ding besteld? Is het wat? :blush:

Kan geregeld worden, zeker omdat ik een groot liefhebber van zwart ben . :sunglasses:
Dan zal ik als neerlandica wel een getijdenboeken uit de middeleeuwen buit maken of kopieeren met prachtige illustraties. :sunglasses:

1 like

Ik moet echt niet naar huizen kijken nu want ik heb mijn droomhuisje gevonden voor echt een mooie prijs en ik heb het al ingericht in mijn hoofd maar het kan gewoon nog niet.

Haha klinkt wel ongemakkelijk dat ze je door had… :sweat_smile:
Ben wel benieuwd wat je na 3 jaar wilde retourneren?

1 like

Weet iemand een betrouwbare (web)winkel die goede mondkapjes verkoopt?

Pff had een jurk op t oog maar die is uitverkocht in mijn maat. Maar kan nu natuurlijk nergens meer een - witte dramatische maar ook city chique achtige jurk vinden…

Welke had je op het oog? Misschien heeft iemand wel een gelijkaardige gezien.

Ik zat net op het tiktok profiel van het zusje van m’n ex te kijken. Zij was 7 toen ik hem leerde kennen en is inmiddels iets van 15, dus was wel benieuwd hoe ze er nu uitziet. Maar toen kwam ik erachter dat je dus blijkbaar kan zien wie je profiel bekijkt op tiktok (belachelijk) en heb ik snel m’n naam en profielfoto veranderd zodat ik onherkenbaar ben. Beetje creepy anders :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nja heb een grote maat dus heb alle plussize winkels al afgezocht haha. Maar heb er een allert opgezet voor als ieh er weer is.

1 like

Zalando

Ik kijk naar aftermath met Alexander Skarsgard en heb net Thais besteld. Mijn week vakantie kan niet beter beginnen

8 likes

De wachttijd was 40 minuten dus heb een pakje dinokoeken geopend.

10 likes

Ik ben net in mn vinger gebeten door een muis die ik van mn kat ging redden. Deed potverdikkie pijn! En maandag een tetanusprik halen, die zal ook wel pijn doen :sob:
Nu ben ik boos op mijn kat.

Waar zou je dit dan kunnen zien? Volgens mij kan dat niet…

Ik ben echt een mega pussy, maar tetanus viel mij echt mee. Ik zat te janken als een baby van te voren omdat ik niet durfde. Toen die verpleegster zei dat er maar 1 bacterie hoeft te zijn en je dan dood bent ging ik toch maar overstag. Bij mij was hij boven mijn bil.

1 like

Op je profiel, bij inbox blijkbaar?

Ik zie daar alleen likes en reacties staan, maar het zou natuurlijk kunnen dat het bij een pro account anders is!

1 like

Oh, bedankt! Ik zit me ook al op te jutten voor maandag namelijk. En goed om te weten dat ie wellicht boven de bil gaat, niet mijn verwassen ondergoed aan dus en liever geen jurkje :wink:

En @Hatsmetflats jeeej gefeliciteerd! Hoop dat je heel trots bent op jezelf :heart:

1 like

Ik ga volgende week babykatjes kijken :heart_eyes:

12 likes

Oh hey, vandaag precies 1 jaar lid hier. Dat ging snel :sweat_smile:

4 likes