Oh die tip kende ik nog niet, ik vind juist het wassen/drogen zo’n gedoe dus dan kan ik het net zo goed wassen
ik ben de afgelopen echt heel druk geweest op het werk en ik dacht tussendoor steeds oh yeah ik krijg de opruimkriebels als ik er tijd voor heb ga ik alles onder handen nemen in m’n appartementje! en nu heb ik even 3 daagjes vrij en vannacht heb ik allemaal youtube filmpjes zitten kijken van mensen die hun kledingkast opruimen en ik werd helemaal geïnspireerd enzo OK DIT GA IK MORGEN OOK DOEN! en nu zit ik hier op de bank in plaats van zelf mijn kledingkast op te ruimen, filmpjes te kijken van andere mensen die hun kledingkast opruimen…
Ik zie ineens allemaal memes over ‘spag’ in amsterdam, wat is dat? Van ik werk bij spag en half 7 spag
Heb een leuke foto van een vriendin en mij gevonden maar er stond nog iemand op en daar gaan we niet meer mee om haha. Heb die meid er vanaf gefotosoept haha. Het is zo duidelijk dat daar iemand zat
Volgens urban dictionary is het iets met spaghetti maar dan snap ik er met jouw voorbeelden nog minder van haha
Spaghetteria
Ik wou echt dat ik beter was in mezelf en mijn huis onderhouden.
Omg saaaaaaaame. Alhoef ik morgen niet weer en betwijfel ik of ik dit nog wel een keer ga doen. normaal doe ik alleen cardio en nu dus een keer vol de body pump in gegaan.
Ik heb storingsdienst dit weekend en ben al drie uur aan het werk. Als mensen nou eens dingen niet slopen…
Sjezus elke keer als ik denk dat m’n menstruatie is gestopt begint het weer en ook misselijkmakende krampen. Ga vandaag een heel pak mars icecream naar binnen werken.
Wat ik mij volgens mij kan herinneren zeggen ze dat het op dag 3 wel weer mag, maar als het niet goed voelt… Dan zou ik het niet doen, eerst herstellen en dan weer lekker mee doen.
Zoooo ik luister ‘je bent jong en je hebt wat’ van Monique van Loon maar wat een verhaal. Heb vandaag 3 uur gewandeld om maar niet te hoeven stoppen met luisteren.
Ohhh gewoon een restaurant dus?
Soms twijfel ik echt aan (de zin van) het leven (geen grap), maar dan merk ik hoe gelukkig ik word van een volle spaarkaart voor fucking vershoudbakjes en dan bedenk ik mij weer dat het allemaal wel meevalt.
“hey instantramen, hoe gaat het, lukt het met studeren nog een beetje?”
2 seconden later
“heb je nog samenvattingen van colleges”
Hoe ver mag je deze keer fietsen?
Awww een van de mama’s waar ik mee werk stond net voor de deur met een mand vol lekkers als dankjewel voor m’n werk. Zo lief
En welkome ondersteuning, ik ben een pitch aan het schrijven voor steun van de gemeente en het is echt zo veel werk. Weekend, I don’t know her.
Dit is zo kut, vooral mensen die je normaal alleen aan de andere kant van de collegezaal ziet zitten.
ik snap ook niet waarom ze mij moet hebben want dit is een 9.00 's ochtends vak waar ik eh bijna nooit kom hahaha
Ik verveelde me zo erg dat ik het huis maar alvast heb schoongemaakt.
En nee, jouw huis kom ik niet doen.
Ik bracht net een brievenbuspakketje naar PostNL in een oude H&M zak (zo’n plastic zak waarin ze ook dingen versturen). Was prima binnen de afmetingen, maar ze zei dat ik toch een flinke boete zou kunnen krijgen omdat het stof was en dat mag niet als brievenbus? Nou dat doe ik al jaren en nooit wat van gehoord, maar ze zei dat dit geen nieuwe regel was maar al tijden zo is. Ik kan het alleen nergens vinden op hun website dus zal wel goedkomen?
En daarna ging ik naar de supermarkt en het was zo druk en nu ben ik iets essentieels vergeten dus ik kan nog een keer