Stof? Het is toch van plastic en dat mag gewoon.
Ja hoor, een flinke boete ook?
Ik had diarree op mijn schoen gekregen vanochtend en daardoor voelde ik me de hele dag ontaard
Ik zit al honderd uur mijn workout van twintig minuten uit te stellen.
Brievenbuspakketje zou wel moeten kunnen, je mag spullen alleen niet meer opsturen als briefpost. Is inderdaad veranderd, weet niet hoe het binnen NL zit maar naar het buitenland loop je in ieder geval het risico dat de douane hem onderschept.
Herkenbaar
Morgen voor t eerst sinds 8 november 2015 (zwarte dag in mān leven) weer met een team hockeyen. En ik vind t tering spannend, want ken maar 2 mensen
@viooltjes is weg?
Hahhaa je hebt iets gemist
Ja dat lijkt me ook, maar ik onthoud dan ook niet wie er wel en niet weggaat en een nieuw account heeft etc.
Pffff kwam mn dansschool gister eindelijk met een " Nja eh we kunnen wel dansen ofzo⦠kom zondag maar naar een parkje joe." Komen ze nu weer met " Kunnen jullie wel anders kan het ook een andere keer hoor".
Hadden ze ook nog eens de tijd verkeerd doorgegeven. Echt kill me now ik wil gewoon dansen maar het universum gunt me niet.
Goede daden dag:
- ochtend mijn vader geholpen met een nieuwe bril uitzoeken
- middag een vriend/collega geholpen met zijn studie
- spellingles voorbereid voor maandag en dinsdag
En dat met zoān arm (gezwachteld voor een weekend om het vocht en pijn weg te krijgen) en na een nacht niet kunnen slapen.
Ik begin echt steeds meer van mijn bejaarde buurman te houden, het is echt een lieverd. Ik kwam hem tegen vandaag dus ik vroeg of hij wel eens last heeft gehad de laatste weken van mijn muziek want ik heb speakers gekocht⦠Zegt hij nee hoor ik hou van muziek! Ik draai echt hardcore en metal enz en dan zegt hij dit haha te lief. Ik ging ook later naar hem toe om een schep te lenen en toen zei hij ook echt: Voor jou heb ik alles.
Ik ben echt buitenproportioneel chagrijnig. Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe router want de vorige functioneerde niet. En nu krijg ik met geen mogelijkheid mijn internet meer verbonden met mijn smart tv. Hij staat wel op verbonden, maar Netflix of YouTube opent niet want geen verbinding. Ziggo kan me niet helpen, een rechtstreekse kabel helpt niet, ik weet het ook niet meer wat een zooi. Heb mediamarkt nu gecontacteerd omdat de televisie daarvan is⦠Ughh ik wil gewoon netflixen
Kan je niet Netflix kijken via je Ziggo kastje? Op zender 150 is dat, ik weet niet zeker of dat werkt zonder internet maar je kan het proberen
Ik ga het eens proberen, thanks!
Nou ik kan opzich eigenlijk wel weer veel zonder pijn. Maar heb een permanent krakende knie, altijd als ik vanuit gehurkt opsta kraakt het als een gek, maar doet geen zeer. En ik moet nog terug van voor 1 operatie, maar de narcose drempel is nu gewoon te hoog. Ik wil niet meer. Ook al weet ik dat ik minder last heb als de operatie is geweest. Er moet namelijk nog een kram uit waarmee die toen in nood is vast gezet. Als er ook maar iets heel licht tegen aan komt dan gaat er een tinteling door mān hele bot
hier zat niet toevallig een āforum trollenā onder?
nee hoor hahaha, maar dit is wat ik voor me zag bij āonline crazy 88ā