Wat je even kwijt wil #37

Helaas :frowning: niet in mijn pakket staat er.

@Teigetje sorry voor het late antwoord maar heb dat massageding inderdaad in gebruik. Vind het wel chill maar weet nog niet of ik ga m ga houden. Het plaatsen is nog wel een uitdaging. Eerste dag had ik er wel echt spierpijn van en beetje beurs, denk dat dat wel goed is. Doe het nu elke dag en eerste dag was het sowieso het chills dus dat geeft me het idee dat het wel een beetje geholpen heeft.

1 like

Hoor veel mensen om me heen die nu naar eigen zeggen veel besparen omdat uit eten, terrassen enz niet kan.

Net voor bijna 500 euro bij H&M besteld (ook voor huis), joeee

13 likes

Zo herkenbaar hahha, ik bespaar precies helemaal niks. Mijn uitgavenpatroon is gewoon wat verschoven haha :grimacing:

4 likes

Mijn god, onze warmwaterleiding spatte ineens uit elkaar vanavond en het (gloeiend hete) water spoot overal heen. Ik was echt in paniek want; 1 jaar oude houten vloer die een godsvermogen heeft gekost. Maaarrrr, zoals hij nu lijkt zijn we er goed vanaf gekomen en hebben we alles goed droog gekregen.

2 likes

Volgens mij is er iets duurs kapot aan mijn auto. Hij raakte vanmiddag oververhit en de anwb heeft koelvloeistof bijgevuld maar waarschijnlijk heb ik een lekkage ergens :cry:

Kolere eet/koop noooooit die nieuwe dorito’s smaak!!! :exploding_head: ik sta in vuur en vlam :fire:

Oooh ik vind hem heerlijk :heart_eyes:.

1 like

Zomaar wham? Haha kreeg hem gelijk in mn hoofd

17 likes

Hoe is dat gebeurd? Kan je het direct laten fixen? Wel even schrikken. Hopelijk heeft je vloer geen schade.

Haha serieus?? Ik proef de Nacho cheese niet eens, alleen maar heetheid :hot_face:

20km maar :thumbsup: Mijn zus is over 2 weken jarig maar die gaat gelukkig een weekendje weg dus daar hoef ik niet heen. Ben wel ff uitgefietst voorlopig

5 likes

Hoe heter hoe beter is mijn levensmotto.

4 likes

Kijkt iemand Lego Masters? Ik stoor me er echt aan dat die Lego Master alles zelf mag beslissen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik was een pan aan het afwassen en had het kastje eronder open gedaan om een afwasborstel te pakken, spoel het af en doe de kraan uit en ineens spuit vanuit het kastje alle kanten op. :exploding_head:

Geen idee hoe dit zo ineens kon, ben allang blij dat het gebeurde en wij thuis waren. Stel dat we aan het werk waren haha.

foto

Die witte slang was dus gewoon los gegaan. De vorige bewoners hadden een aquarium en een thermostaat ingebouwd.

2 likes

Nee echt, ik vind Ruben ook vaak een beetje vervelend/niet grappig. Ik heb wel al sinds Costa een crush op Kurt.

Maar de bouwwerken zijn indd prachtig en ik vind eigenlijk alle duo’s leuk :D.

Ja inderdaad geluk dat je thuis was. Mooie vloer!

1 like

Gelukkig was je daar inderdaad! Als je het meteen hebt opgeruimd kan het geen kwaad. Mooie keuken en vloer heb je :heart_eyes:

1 like

Ik voel echt zoveel geluk van binnen als ik spoilers lees. Heb net al even gekeken hoe de big bang eindigt. Morgen het laatste seizoen kijken.

3 likes

Hoe is dit gebeurd??