Vloer zijn we ook heel blij mee! Keuken iets minder haha, die gaat in het najaar er ook uit. Alle apparatuur mankeert wel iets aan en we hebben twee keer 30 cm werkplek.
Gewoon plots!
Afvaller Lego masters
Spoiler ;-)
Andreas en Arno
We hebben vandaag een aantal posters opgehangen omdat we de juiste lijsten eindelijk hadden gevonden.
Ik ben echt superblij met hoe het hangt in de kamer.
Ik voel me vandaag zo leeg. Waarschijnlijk omdat in mei na flutjaren een hele rits aan leuke activiteiten stond ingepland (Queen, het Songfestival en nog 3 andere concerten) en dat niks doorgaat en dat ik ook niks heb om naar uit te kijken en geen echte ontspanning heb. Ik sta echt 24/7 in de studiemodus en droom zelfs over dossiers en lessen. Netlfix, boeken lezen, muziek luisteren, wandelen. Ik vind niks ook maar een beetje relaxt.
M’n verwarmingsketel is kapot en ik heb geen warm water. De vorige keer dat ik dit had was het buiten -10 dus ben blij dat het nu wat warmer is, maar ik baal er wel van dat ik de komende tijd dus elke dag ergens anders moet gaan douchen. De installateur heeft geen haast met vertellen wanneer hij tijd heeft en ik eigenlijk alleen op woensdag de mogelijkheid. Mweh zo irritant dit soort dingen.
Ik heb dus net uit pure ellende bij mezelf curtain bangs geknipt en het is bizar goed uitgepakt
Geeft niet ik ben ook nog wakker
Accepteren en doorgaan
Hoe heb je dit gedaan? Of heb je een tutorial gevolgd? Ik wil ook
In principe mag je niet met 2 gaan en moet je alleen naar de apotheek en dan zou het wel gaan?
In een volle apotheek vertellen dat je mishandeld wordt is niet echt fijn toch? Ik vind het juist wel goed dat ze dit hebben bedacht. En veel mensen komen bij een apotheek, je kan ook verzinnen dat je ergens last van hebt en medicijnen nodig hebt.
Schaamte denk ik. De drempel om te zeggen ‘ik word thuis mishandeld’ is denk ik groter dan ‘mag ik twee paracetamol en masker 19’
Ik had er nog niet van gehoord, dus ik kan me voorstellen dat sommige mannen het ook niet kennen.
Ik heb dit zo’n beetje gedaan:
Ik heb trouwens wel zo’n uitdun schaar, dat was handig
@Santeria hoe heb je die crazy88 gedaan? Wat voor soort opdrachten? Klinkt als iets dat ook leuk zou zijn om voor mijn vriendinnen te organiseren!
Ja heel leuk! Graag!
Prachtig!
Even geplukt? Zo mooi!
Ik was zo teleurgesteld dat zij naar huis moesten . Was echt mijn favo duo.