@Santeria mag ik hem ook? Echt super leuk!
Ah nee vrijdag had mn kat weer een muis gevangen en toen ze die losliet en ik hem veilig weg wilde zetten beet ie me. En nu vandaag heeft mijn andere kat, die echt veel minder jaagt, een muisje gevangen en toen hij hem losliet (echt meteen, superbraaf) bleek die al dood moet er gewoon van huilen zo kut vind ik het dat die twee zulke lieve kleine beestjes vangen en dus doodmaken nu. Gadverdamme.
Ik weet niet of je dit al wist maar je moet dus een tetanusprik halen als je gebeten word door een muis⦠kwam ik ook achter paar maanden geleden
Zielig heš
Ik heb een keertje een levensloos muisje wat de kat gevangen had in een bakje gedaan met wat granen en water en toen was hij na 2 uur weer helemaal APK. Vrijgelaten in de tuin. Kwam mān andere kat er na een uur helemaal triomfantelijk mee aan, hartstikke dood. Mehhhh
Ja dat feest staat voor morgen al op de planning. Heb ik ook al zin in. Jij ook gebeten door een muis dus?
Vind mijn katten echt lijers nu. Ze blijven maar lekker binnen de rest van de dag ook al is het heerlijk weer.
@Kindercola dat had ik bij de vorige gedaan, een paar weken geleden. Echt tof om te zien dat die, ook na twee uur ofzo, zelf uit de doos ging klimmen en lekker havermout ging eten enzo. Zo lief <3 ik lok ze wel allebei naar binnen dan of breng de muis een eind weg, want inderdaad anders hebben ze hem zo weer te pakken.
Ja ik ook toen ik een muis wilde redden van zijn dood beet dat beest me. Liet ook niet los. Rotbeest
Auw! Niet loslaten ook, heftig. Snap niet waarom ze die katten niet zoān knaw geven, doet echt pijn. Maar ze hangen zo, van stress denk ik (?) maar als ze dan uit die bek zijn kunnen ze ineens weer wel bijten.
Mijn yogastudio gaat vanaf dit weekend buiten lessen doen! Heb me gelijk ingeschreven voor morgen. Nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou worden van kunnen sporten, maar ik heb het zo gemist. Voelde me gewoon opgelucht toen ik het las. Ik heb ook wel online lessen gevolgd maar dat is toch echt wel heel anders
Mijn vader is teler! Ik was fotoās aan het maken voor Facebook en vond ze te prachtig om niet te delen.
En stiekem een beetje om jullie erop te attenderen dat dit hƩt moment is om je lokale pioenrozenkweker te steunen
Heb echt trek in een alcoholisch drankje
Hehe probeer het nog even uit te stellen want heb maar 2 flesjes, anders heb ik later vanmiddag niks meerā¦
ik ga straks terrassen met een vriendin en heb er echt zoveel zin in. eerst wandelen en dan op de weg terug langs het terras
disclaimer: ik woon niet in NL!
Omgggg ik had gisteren mn koffiezetapparaat ontkalkt met azijn en ging daarnet koffie zetten maar was vergeten dat er nog water met azijn in zat.
De meest ranzige smaak ever. Koffie met azijn.
Zij woont niet in Nederland
Ik heb een nieuwe baan en moet dus veel nieuwe dingen leren en ik droom over niks anders dan dat. Kan iemand me zeggen dat het normaal is? Kan het me vaag herinneren van mijn vorige baan maar ik word er helemaal gek van dat ik drie keer per nacht wakker word met mijn nieuwe werkinhoud.
Herkenbaar! Ik heb ook net een nieuwe baan waar ik overdag al continu over nadenk, maar in mijn dromen ook weer terugkomt idd. Nu is toevallig hersenonderzoek bij slaap ƩƩn van mijn taken bij mijn nieuwe baan. En daarbij heb ik inmiddels geleerd dat onderwerpen waarover gedroomd wordt, beter worden opgeslagen en onthouden door de hersenen. Dus er zit ook een positieve kant aan haha.
haha ja klopt! hier is alles sinds vrijdag weer open dus ga er even gebruik van maken nu de zon schijnt
Ik werd hier zo knettergek van, maar het na af na een maand of drie. Afgelopen maanden was het vooral corona :ā) En soms werk gecombineerd met corona.
Misschien helpt het om na je werk tegen iemand over je werkdag vertellen. En het op papier te schrijven.
Ik ga vanavond weer dansen. God sta me bij.
Vriendin die ook danst zei " Wie weet zijn er ook wel allemaal knappen mannen daar"
Ja schat om 8 uur savonds op een niet hete dag zal het park vast vol zitten met knappe mannenā¦
Heel mooi! Heeft hij er net zoān last van als afgelopen tijd de tulpenkwekers?