Wat je even kwijt wil #37

Waarom de naam honing tomaten?

Tomaat, zoet.

Dit is toch niet het zeehondjesstrand?

Oh goeie
 Niet zo bij stilgestaan.

Echt te lief dit! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ahh ik ben zo sloom. Kan helemaal niet genieten van deze vrije dag omdat ik nog dingen moet doen. Maar vanavond 100% genieten want ik ben morgen vrij dus geen zondagavond ‘ik moet morgen weer werken’ triestheid :heart:

8 likes

Ik ga al 3 keer hard op stuk om jouw comment.

Ik ben handleidingen aan het beoordelen en veel gaan over make-up. Ik krijg daar echt het gevoel van alsof ik weer op beauty/lifestylesites zit van 10 jaar terug. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ah dit is zo lief!

1 like

Zo net wakker van mijn dutje.
Vanochtend wel 6 km hardgelopen.

1 like

Ik werd gebeld door gamemania Arnhem. Over twee weken ongv gaan ze los en of ik m’n switch nog wil. Natuurlijk wil ik die. Zal ik dan eindelijk mijn Animal crossing switch kunnen onder kwijlen?

7 likes

Maar wat heeft een dode vogel te maken met een satisfyer?

3 likes

Denk blij maken met een dooie mus :sweat_smile:

Blij maken met een dode mus

1 like

Oja lol thanks @Clancy @Ohappyday. Moet nodig mijn vogelkennis eens bijspijkeren.

2 likes

Eerlijk gezegd dacht ik ook ‘waarom een dode vogel?!’ Toen viel het kwartje.

1 like

Bing van gtst

Everon Jackson Hooi dus.

image

5 likes

Oh tot die tijd kan ik het nog wel volhouden zonder snoertje :joy:. Maar thanks for asking!

Een vriendin haar relatie is na heel wat jaren beëindigd. Nu had ik het idee om een pakketje te maken met allemaal leuke/lieve dingetjes (lees: een potje met klavertje vier zaadjes voor geluk, een kaartje, chocola, brownies en nog wat kleine dingetjes, haar favoriete drankje, een geluksarmbandje en een boekje waarin ze dingen kan opschrijven). Nu zouden we dus morgen of overmorgen gaan wandelen en, op afstand natuurlijk, koffie drinken zodat ze afleiding heeft, alleen nu gaat ze plots met iemand anders iets doen en wil ze mij niet zien? Waardoor ik nu dus met al die dingen blijf zitten. Die brownies heb ik net vers gebakken dus tot volgend weekend bewaren gaat niet en per post is ook zo afgezaagd aangezien ze nu letterlijk één dorp verder woont.

Lijkt ook net of ze zich op mij afreageert. Nu snap ik dat iemand de zondebok moet zijn maar ik kan hier ook niks aan doen en ik bedoel het ook maar goed. Tegen degene met wie ze af heeft gesproken doet ze wel normaal en mij snauwt ze af. Als ze ĂŒberhaupt wat zegt that is