Wat je even kwijt wil #37

Ja, dit heb ik ook gehad! Dat wordt wel beter als het allemaal niet zo nieuw meer is. Want het is best vermoeiend, ben je overdag zo goed mogelijk bezig met alles in je op te nemen en de goede beslissingen te nemen e.d. En dan gaat het 's nachts alleen maar verder door :joy:. Alsof je helemaal geen moment rust is gegund.

1 like

Ik heb gisteren mijn metekindjes gezien. Dat was 2 maanden geleden. We hebben wel gevideobeld, maar ze zijn nog klein, dus dat gaat toch nog niet zo heel goed. En het was zo fijn. Ik had gedacht dat het emotioneel en raar zou zijn, maar ik heb er zo van genoten. We hebben ook samen gespeeld (met voldoende afstand ertussen) en ik heb echt het gevoel dat ik weer wat herladen ben hierdoor.

7 likes

Ik vind het echt jammer dat mijn sportclub niks buiten gaat organiseren. Ben nu stiekem aan het overwegen om misschien ergens anders te gaan kijken maar eigenlijk wil ik gewoon bij mijn eigen cluppie. Maar het thuissporten is volledig ingekakt en de rest van mij eigenlijk ook dus heb wel weer behoefte om iets te gaan doen

Mijn vriend heeft vandaag een enorme kater met alles er op en er aan. Als klap op de vuurpijl heeft hij ook nog eens mijn laxeerpillen per ongeluk ingenomen in plaats van paracetamol. Ik kreeg eerst de slappe lach toen ik het zag, maar ik zal even goed in de gaten houden of hij niet uitdroogt :sweat_smile:

48 likes

Gelukkig wel iets minder erg dan de tulpenkwekers, die zaten natuurlijk in de start van de crisis, maar het is zeker geen topseizoen. We hebben ook een huisverkoop opgezet om het een en ander recht te trekken en we zien dat veel boeren, telers en kwekers hetzelfde doen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje helaas

1 like

Ik wilde iets schilderen en ging even door de foto’s op mn telefoon heen en nu heb ik precorona heimwee. Al die leuke feestjes, vakanties, uit eten, concerten, terrasjes. Word er helemaal melancholisch van. Tegelijkertijd vind ik dat ik mezelf niet moet aanstellen dus ik ga ergens anders inspiratie zoeken.

2 likes

Maak een stilleven met allerlei voorwerpen die je nu vooral gebruikt +voedsel en noem die corona.

1 like

@Bakkes wil ik ook wel weten! :smile:

Ja ik ook! Heeeel leuk stel. Ik vond het heel vreemd dat vorige week Jan en Lola het minst goed waren en vervolgens om onduidelijke redenen niet naar huis hoeven. Alsof de route van wie eruit gaat al vast ligt ofzo…

Ja mee eens! Zo totaal random ohja joejoe er gaat niemand naar huis vandaag. Ik krijg ook een beetje nare vibes bij Jan. Al kan ik niet precies achterhalen waarom. Van mij mogen ze er iig wel uit.

Ja precies dit, ik vind Lola wel leuk maar hem niet echt nee. Ik wilde ook echt dat ze gingen haha :pleading_face: ik vind vooral de LEGO MASTER stom, met z’n willekeurige bepaalrecht

Ik heb ook geen idee hoe die vent heet :joy:. Het is alleen maar brickmaster zegt…

Nu in mijn hoofd gekregen dat ik een hut op mijn vriend zijn balkon wil bouwen voor zijn verjaardag (omdat we niet meer op vakantie gaan), En mijn too much gen is op hol aan het slaan.

6 likes

Ik heb al een paar etentjes gereserveerd en ik kan echt niet wachten! Zo veel zin om met vrienden weer lekker te eten, wijn te drinken en bediend te worden
Echt iets om naar uit te kijken

1 like

Ik wou heel pauper met mn verf kleding en vet haar naar mn dansles gaan. Maar nu komen er 2 boys die ik allang niet meer heb gezien. Dus dat word douchen en scheren en jurk aan.

5 likes

Ik wilde lekker in het zonnetje zitten vandaag maar het waait net te hard om lekker te zitten

Ik vind dit echt zo leuk

47 likes

Dit is zo schattig!

Ik vind deze foto van gister echt heel grappig, alsof Amalia eigenlijk al op weg was naar buiten voor een avondje stappen met handtas, maar nog even snel tegen dr zin op de foto moest met pa en ma :grin:

17 likes

Ook voor @Hazel

Ik woon in -weg-! Als het in de buurt is, kom gezellig langs. Vind ik erg leuk :grin:

2 likes