Hahah ja misschien doe ik het uiteindelijk wel. Alleen even muten voor mijn familie .
Ik ben gemotiveerd aan de slag vandaag voor werk. Had wel even geduurd want heb voor het eerst sinds april m’n inbox uitgemest oeps. Nu nog zo gemotiveerd verder met m’n studie die ik volgende week moet afronden hoop zo dat dat gaat lukken.
Nog een glas later en ik heb hem geappt of hij. If even lands wil komen
ik vind dit eigenlijk heel schattig en de ultieme kinderlogica
zie echt zo’n eigenwijs kind op de achterbank zitten van ‘ik ben toch niet weggelopen?? ¯_(ツ)_/¯’
Jazeker! Je bent niet de enige met schoonouderirritaties haha
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-schoonfamilie-heet/2722
YOU GO GIRL!
Ik heb het wel vaker gezegd maar mijn tandarts is echt te lief. Ik ben helemaal para omdat er een heel klein stukje vulling is afgebroken en nu zegt ze dat ik gratis mag langskomen zodat ze kan kijken of het eerst goed is zo.
Ja als je al 2 kiezen mist begin je echt para te worden als er weer iets mis is.
Oh god een van mn buren heeft een gitaar met versterker en een microfoon en zingt lekker vals kerk muziek.
De dag dat ik hier weg ga , ga ik zo hard vieren.
Heb heel de dag tot 9.30 tot nu in meetings gezeten. Nog 30 minuten te gaan maar ben zo gaar, kan niets meer joh.
ik ben zó brak, gadverdamme. keuken is echt een bende maar heb de kracht niet op het op te ruimen gewoon. janken
Ik zit zo naar vacatures te zoeken maar ik kom gewoon echt niks tegen. Ik voel me daardoor ook weer met de dag meer depressief worden en ik baal echt zo hard. Enige vacature die ik steeds voorbij zie komen is bij een oude baan waar ik niet zo leuk weg ben gegaan en ook echt niet terug wil maar omdat ik het overal tegen komt lijkt het wel alsof ik daar op MOET reageren ofzo…
Wat een leuke foto met die eekhoorn! Misschien leuk om in te sturen voor die wedstrijd bij fotografille.nl?
Pfff ja, je moet het soms echt met ze treffen
Post m hier! Ik ben sowieso fan van iedereen die tevreden is met z’n eigen semi nudes!
Hahah vrees dat dat niet mag. Semi nude is in dit geval alleen een string. Al zijn de boobs wel bedekt .
Zag net een nieuws item over dat iemand een vogelspin tussen de druiven had gevonden in de appie.
Komt er daarna een man vertellen wat je moet doen " Blijf vooral rustig"
Schat… HOE DAN
Ik vind het wel stoer dat die man hem gaat houden als huisdier haha.
Hahaha jaa. Ook hoe die ene man vet trots aankwam met die spin " Kijk gevonden in de supermarkt"
Dit laat me denken aan forum meiden die op Reddit gonewild (dacht ik) gingen posten.
Oke heb de foto toch in mijn stories gepost. Nu ben ik half trots op mezelf en half bang voor reacties dus ga waarschijnlijk de rest van de avond mijn telefoon vermijden .