Wat je even kwijt wil #37

@Karl_Lagerfeld is ook fitgirl zonder schouder!

1 like

Oeeh leuk wat heb je gewonnen?

1 like

Is er hier iemand (of ken je iemand) die een stevige plastic kussenhoes met rits voor een paar palletkussens kan maken (120x80cm is een onmogelijke maat voor hoezen blijkbaar), zodat ik ze niet van de pallets af hoef te halen maar er ook geen ongedierte in kan kruipen?

Ja nu ben ik wel benieuwd wat :blush:

Haha wow even mini hartverzakking
Ik dacht eens kijken in m’n dagboek wat ik 2 jaar geleden deze datum deed. Vandaag 2018 was niet interessant maar pagina ervoor was 17 mei 2018, de dag dat EGF er uit vloog. Maar erger er staat “oh alleen voor de herinnering, vandaag was de eerste keer in 22,5 jaar dat ik me héél kort voorstelde hoe het zou zijn om een kindje te hebben”.
?? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat toen voelde haha want ik wil absoluut geen kinderen

16 likes

Gister kon ik dus met geen mogelijkheid in slaap vallen en nu is het amper negen uur geweest en zak ik al weg. :roll_eyes:

Ik zit nu dus te werken omdat ik vorige week te lui was voor mijn administratie.

Planken en opdrukken etc is ook niet goed bij een schouderblessure. Vooral met planken hebben mensen neiging in hun schouders te hangen. Doe je wel nog de oefeningen van de fysio? Met een elastiek aan een deurknop bv.

Ik twijfel of ik een nieuwe auto ga kopen. Alles is perfect behalve de km stand. Bij 20.000 minder had ik hem meteen mee genomen. Moeilijk.

Mijn nieuwe Zara-blazer kwam vandaag binnen kan ik die morgen dragen tijdens mijn online sollicitatie. :upside_down_face:

24 likes

Op rtl5 is nu een program waarbij een Belgische stylist singles gaat helpen om te zorgen dat ze een man vinden en ik vind het zo neerbuigend allemaal.

Moet ze in een bioscoop zitten waar opgenomen boodschappen van vriendinnen getoond worden die heel meewarig praten van “ooit komt er iemand voor je”.

2 likes

Familie: “je moet blij zijn dat ze nu 1,5 meter afstand hanteren zo valt het niet op dat je nog alleen bent”. :devilish:

4 likes

Mn vader kwam gister met de suggestie “seksbuddy”.

Thanks RIVM

14 likes

Ik lig al in bed en het is buiten nog licht. Wild child

5 likes

Ik dacht net ook serieus dat m’n mobiel een verkeerde tijd aan gaf
Het is nog zo licht buiten!! Lichter dan in de winter overdag soms :exploding_head:

1 like

Alleen boomers zien de overheid oprecht als taalverrijkers.

Ik stel voor dit jaar de winter over te slaan. Omdat de lente al zo verpest is. Hoef er niet ook nog een winterdip bij

3 likes

Ja helaas al bijna 4 maanden fitgirl zonder schouders nu! Ik train bijna alleen nog benen.

Ik heb vooral veel deadlifts gedaan met 1 arm, back squats met straps zoals in dit filmpje.

Of squats met de bar op je rug en dan zonder vast te houden maar dat is wel heel moeilijk, wel goed voor je buikspieren! En front squats kan ik ook zonder pijn doen.

1 like

Ik ben vandaag dus jarig en ben beetje teleurgesteld dat ik niks heb ontvangen van vriendinnen
 wel appjes maar ik heb afgelopen weken meerdere malen aangegeven dat ik me alleen en beetje vergeten voel in deze situatie (ik woon ook alleen) dus had toch gehoopt op op z’n minst een kaartje ofzo
 had ik ook niet moeten doen, ik heb er geen recht op oid., maar toch voelt het beetje kut zo :pensive:
Ik heb het idee dat mensen bij mij vaak denken “die redt het wel” omdat ik normaal gezien goed alleen kan zijn, maar dit is geen normale situatie meer

8 likes

Misschien komt het nog!! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like