knuffel en gefeliciteerd! 
Herken het, ik had hetzelde een paar maanden geleden.
knuffel en gefeliciteerd! 
Herken het, ik had hetzelde een paar maanden geleden.
Dankjewel
ja klopt van de post, dus wie weet komt het inderdaad nog, maar ik heb het idee dat het ook niet aan kwam bij ze, dat ik het beetje moeilijk heb, dus ik wil er daarom al helemaal niet van uit gaan dat er morgen nog iets komt
Pfff ik moet echt eens van mijn lippen afblijven, maar het is zo heerlijk om er velletjes vanaf te trekken 
Dankjewel & vervelend dat je het herkent! Heb je er nog iets van gezegd of niet?
Ik ben dan ook weer zo dat ik er heel lang aan kan blijven denken en dat helpt ook niet echt in deze situatie… zij zijn zich van geen kwaad bewust waarschijnlijk
In ieder geval gefeliciteerd!! Snap wel dat je baalt hiervan. Denk je dat het zou schelen als je dit gevoel zou kunnen delen met je (beste) vriendinnen? Ik voel me meestal wel opgelucht als ik teleurstelling uit. Geniet nog even van je dag!
Mn bff vroeg wat ik van de akward vriend van mn crush vond. Ik zei nou die is voor jou. En toen zei ze “Jij zou hem in een gekke bui gewoon tongen hoor”
Ik zou dat willen ontkennen maar het is waar… ik moet maar gewoon geen alcohol drinken als ik met hun ben.
Gefeliciteerd
hopelijk komt er nog wat met de post
Ja wat een debiel programma. Alsof je ook elke vent zou moeten willen verleiden? En iedere vrouw moet een sexy poppetje zijn? Waarom ben je als lompe boerin niet genoeg vrouw?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je alleen voelen extra rot is op je verjaardag
In ieder geval gefeliciteerd en geniet nog even van je verjaardag 
Ja dit moet ik ook doen eigenlijk maar ik vind het heel moeilijk me kwetsbaar op te stellen. Het was al heel wat om toe te geven dat ik moeite heb met deze situatie
Ik wacht morgen nog even af en ga er dan inderdaad wel wat mee doen denk ik, hoop dat ze t goed oppakken!
Iig wel heel knap dat je het wil gaan doen! Meestal is het effect van je kwetsbaar opstellen juist een soort verdubbeling. Je voelt verbinding met de mensen met wie je het deelt, vaak verrassen mensen je positief met een reactie en het belangrijkste; jij bent het kwijt! Heb je wel taart gegeten vandaag?
Haha ja dat zal ongetwijfeld. Mij nie belle hoor.
Nee, ik ben 2 dagen teleurgesteld geweest en daarna (zoveel als kan) in de modus gekomen dat ik alleen invloed heb op mezelf en mijn eigen verwachtingen.
(En dit lukt me lang niet altijd, maar elke dag een minuscuul beetje meer).
Maar als het jou helpt om er wat van te zeggen dan zou ik dat zeker doen 
Hahaha welke stylist en programma is dit?
Ik lees over de cruiseschepen voor Katwijk en ik vraag me af: waarom hebben cruiseschepen van die ordinaire namen: diamond princess, regal princess, norwegian star… echt de Destiny’s onder de vaartuigen lijkt het wel.
Omdat cruiseschepen voor ordinaire mensen zijn.
Het is een langzaamvarend lopend buffet, een drijvend all-inclusive resort dat helaas ook nog eens aanmeert in veel te kleine havens en de lokale economie en ecologie aantast.
@Mimosa Jani en All You Need Is Jani
Ik had al zo’n vermoeden. Sowieso cliché van zichzelf dat figuur.
Yesss heb voor t eerst in tijden weer een goede dag gehad qua productiviteit en energielevel en ben daar zo blij mee! Echt sinds de lockdown had ik geen dag meer fatsoenlijk aan studie gezeten
dus dit was heeel erg welkom en voel me nu zoveel meer voldaan dan na een dag niks doen. Hopelijk kan ik dit nu ook vasthouden want het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn weer mogelijk is om in de bieb te gaan studeren…
Vreselijk hè?!
Ik loop ook met een blauwe kaak rond omdat hij een kusje wilde geven aka z’n hele hoofd tegen me aan plempen.