Wat je even kwijt wil #37

Heel flauw verhaal wat ik waarschijnlijk als enige grappig vind

Ik heb hier net als een mafkees de slappe lach gehad omdat ik aan het lezen was over wat nu wel en niet mag met georganiseerde en toevallige samenkomsten met mensen buiten en buiten sporten enzo, en toen bedacht ik me hoe grappig het zou zijn als mensen buiten massaal opsprongen en rondjes gingen rennen in het park met biertjes of wijntjes en snacks nog in hun hand zodra er een politieagent voorbij komt :rofl:

14 likes

Nu wil ik je volgen

3 likes

Same haha ben echt te nieuwsgierig voor dit soort dingen. Echt stoer van je! @Chesirecat

1 like

Nog erger als iemand zegt “de spin is banger voor jou dan jij voor hem
”. Nee echt niet, ik ben banger en die spin weet niet eens dat ik besta.

12 likes

Heb maar 1 vraag: heb je nog lege visionboards?

Weet iemand of je tegen droogbloemen, bijvoorbeeld die van bloomon, kan als je hooikoorts hebt?

Ben al geen kindervriend, maar met zn 4en in een studio lijkt me echt de hel op aarde. Heb je toch ook nul privacy.

1 like

Ik kijk er al de hele dag naar uit om vanavond mijn lievelings cake te gaan bakken. Hij zit nu in de oven en het huis ruikt zo lekker

4 likes

Ik vind het zo leuk dat Floortje nu wel andere leuke programma’s maakt! Evi Hanssen vind ik wel heel leuk trouwens.

Ook echt met je kinderen slapen op 1 kamer. Komen er in ieder geval geen broertjes of zusjes meer bij. #anticonceptie

1 like

Nou denk dat je daar nog v an op kijkt hoor, hoeveel ouders nöken waar hun kind bij is als die slaapt

4 likes

@Karl_Lagerfeld is ook fitgirl zonder schouder!

1 like

Oeeh leuk wat heb je gewonnen?

1 like

Is er hier iemand (of ken je iemand) die een stevige plastic kussenhoes met rits voor een paar palletkussens kan maken (120x80cm is een onmogelijke maat voor hoezen blijkbaar), zodat ik ze niet van de pallets af hoef te halen maar er ook geen ongedierte in kan kruipen?

Ja nu ben ik wel benieuwd wat :blush:

Haha wow even mini hartverzakking
Ik dacht eens kijken in m’n dagboek wat ik 2 jaar geleden deze datum deed. Vandaag 2018 was niet interessant maar pagina ervoor was 17 mei 2018, de dag dat EGF er uit vloog. Maar erger er staat “oh alleen voor de herinnering, vandaag was de eerste keer in 22,5 jaar dat ik me héél kort voorstelde hoe het zou zijn om een kindje te hebben”.
?? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat toen voelde haha want ik wil absoluut geen kinderen

16 likes

Gister kon ik dus met geen mogelijkheid in slaap vallen en nu is het amper negen uur geweest en zak ik al weg. :roll_eyes:

Ik zit nu dus te werken omdat ik vorige week te lui was voor mijn administratie.

Planken en opdrukken etc is ook niet goed bij een schouderblessure. Vooral met planken hebben mensen neiging in hun schouders te hangen. Doe je wel nog de oefeningen van de fysio? Met een elastiek aan een deurknop bv.

Ik twijfel of ik een nieuwe auto ga kopen. Alles is perfect behalve de km stand. Bij 20.000 minder had ik hem meteen mee genomen. Moeilijk.