Mijn baarmoeder vond het nodig zichzelf even te laten gelden dus nu lig ik in bed met een heerlijke, warme kersenpit op mijn buik. zou ik eigenlijk vaker moeten doen
Wat bedoel je precies?
Lieve Brum,
Beetje laat maar alsnog van Harte Gefeliciteerd 
.
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.
Ik mis ook twee kiezen en ik ben iedere keer als ik per ongeluk op iets hards bijt net zo para: eerst met mijn tong voelen of alles nog vast zit in mijn mond. En als er toch ergens iets afbreekt, janken omdat ik bang ben dat alles zomaar uit mijn mond kan flikkeren en ik straks geen eigen kiezen of tanden meer overhou.
Ik heb hooikoorts en geen last van mijn droogbloemen maar of dat voor alles en iedereen geldt durf ik niet te zeggen
Ik las laatst iets over mensen die ze kweken oid en die man zat ook met een tak met die beesten in zân hand en zei dat de jeuk wel mee valt. Nou doe ff normaal, wtf
Ik las van de week over mensen die plakband/tape/lijm om bomen heen binden (met de plakkant naar buiten) om die rupsen te vangen. Maar behalve die klote rupsen blijven daar ook heel veel andere insecten en zelfs vogels en vleermuizen aan plakken
Dus nu weet ik niet aan wie ik een grotere hekel moet hebben, de mensen die dat doen of de rupsen die het veroorzaken (ja sowieso de mensen natuurlijk maar echt kutrupsen)
Al drie dagen een slepende hoofdpijn die maar niet voorbij gaat en dus wilde ik met goeie voornemens vroeg naar bed vandaag. Zijn mijn tokkie buren in de voortuin aan het roken met hun matties en nu kan ik niet meer slapen. Ga terug naar 1999 jij Eminem-wannabe-met-je-rooie-tokkie-scooter en blijf daar
Sinds ik zoveel thuis ben en mân sociale leven niet meer zo actief is zoals voorheen, heb ik echt maar 6 uur slaap per nacht nodig en ben ik de rest van de dag echt topfit. Zo irritant want voorheen kwam ik juist uren te kort in mân dagen en nu heb ik zoveel tijd voor alles 
Ik geloof dat die man het juist beter wilde doen en dit online had besteld bij een eco bedrijf, maar het dus wel gevaarlijk bleek te zijn voor andere dieren. Wel goed dat het in het nieuws is geweest, nu stoppen het gebruik hopelijk.
Ik heb zin in kerst, hopelijk leven we tegen die tijd nog allemaal
Ik heb gewoon de hele nacht doorgeslapen? Dat was lang geleden 
Huh maar die is er toch gewoon nog?
Ik lust geen volkorenbrood. Kan het ook met witbrood?
Aaaah op die manier. Dan snap ik het!
Nee, alleen volkorenbrood hoor want anders krijg je niet de juiste smaak.
Ik verveel mij zo op het werk tot nu toe.
Whahaha ik dacht precies het zelfde