Wat je even kwijt wil #37

Mijn nieuwe Zara-blazer kwam vandaag binnen kan ik die morgen dragen tijdens mijn online sollicitatie. :upside_down_face:

24 likes

Op rtl5 is nu een program waarbij een Belgische stylist singles gaat helpen om te zorgen dat ze een man vinden en ik vind het zo neerbuigend allemaal.

Moet ze in een bioscoop zitten waar opgenomen boodschappen van vriendinnen getoond worden die heel meewarig praten van “ooit komt er iemand voor je”.

2 likes

Familie: “je moet blij zijn dat ze nu 1,5 meter afstand hanteren zo valt het niet op dat je nog alleen bent”. :devilish:

4 likes

Mn vader kwam gister met de suggestie “seksbuddy”.

Thanks RIVM

14 likes

Ik lig al in bed en het is buiten nog licht. Wild child

5 likes

Ik dacht net ook serieus dat m’n mobiel een verkeerde tijd aan gaf
Het is nog zo licht buiten!! Lichter dan in de winter overdag soms :exploding_head:

1 like

Alleen boomers zien de overheid oprecht als taalverrijkers.

Ik stel voor dit jaar de winter over te slaan. Omdat de lente al zo verpest is. Hoef er niet ook nog een winterdip bij

3 likes

Ja helaas al bijna 4 maanden fitgirl zonder schouders nu! Ik train bijna alleen nog benen.

Ik heb vooral veel deadlifts gedaan met 1 arm, back squats met straps zoals in dit filmpje.

Of squats met de bar op je rug en dan zonder vast te houden maar dat is wel heel moeilijk, wel goed voor je buikspieren! En front squats kan ik ook zonder pijn doen.

1 like

Ik ben vandaag dus jarig en ben beetje teleurgesteld dat ik niks heb ontvangen van vriendinnen
 wel appjes maar ik heb afgelopen weken meerdere malen aangegeven dat ik me alleen en beetje vergeten voel in deze situatie (ik woon ook alleen) dus had toch gehoopt op op z’n minst een kaartje ofzo
 had ik ook niet moeten doen, ik heb er geen recht op oid., maar toch voelt het beetje kut zo :pensive:
Ik heb het idee dat mensen bij mij vaak denken “die redt het wel” omdat ik normaal gezien goed alleen kan zijn, maar dit is geen normale situatie meer

8 likes

Misschien komt het nog!! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

:heart: knuffel en gefeliciteerd! :heart:

Herken het, ik had hetzelde een paar maanden geleden.

Dankjewel :blush: ja klopt van de post, dus wie weet komt het inderdaad nog, maar ik heb het idee dat het ook niet aan kwam bij ze, dat ik het beetje moeilijk heb, dus ik wil er daarom al helemaal niet van uit gaan dat er morgen nog iets komt

Pfff ik moet echt eens van mijn lippen afblijven, maar het is zo heerlijk om er velletjes vanaf te trekken :pensive:

2 likes

Dankjewel & vervelend dat je het herkent! Heb je er nog iets van gezegd of niet?
Ik ben dan ook weer zo dat ik er heel lang aan kan blijven denken en dat helpt ook niet echt in deze situatie
 zij zijn zich van geen kwaad bewust waarschijnlijk

1 like

In ieder geval gefeliciteerd!! Snap wel dat je baalt hiervan. Denk je dat het zou schelen als je dit gevoel zou kunnen delen met je (beste) vriendinnen? Ik voel me meestal wel opgelucht als ik teleurstelling uit. Geniet nog even van je dag!

Mn bff vroeg wat ik van de akward vriend van mn crush vond. Ik zei nou die is voor jou. En toen zei ze “Jij zou hem in een gekke bui gewoon tongen hoor”
Ik zou dat willen ontkennen maar het is waar
 ik moet maar gewoon geen alcohol drinken als ik met hun ben.

1 like

Gefeliciteerd :balloon: hopelijk komt er nog wat met de post

1 like

Ja wat een debiel programma. Alsof je ook elke vent zou moeten willen verleiden? En iedere vrouw moet een sexy poppetje zijn? Waarom ben je als lompe boerin niet genoeg vrouw?

3 likes

Ik kan me heel goed voorstellen dat je alleen voelen extra rot is op je verjaardag :pensive: In ieder geval gefeliciteerd en geniet nog even van je verjaardag :tada:

1 like