Jij herkent mijn angst echt heel goed dus. Harde dingen eet ik ook niet meer omdat ik bang ben zonder tanden te eindigen. Zo kut dit. 
Edit: Ik kan gelukkig zo al naar de tandarts, jeej.
Jij herkent mijn angst echt heel goed dus. Harde dingen eet ik ook niet meer omdat ik bang ben zonder tanden te eindigen. Zo kut dit. 
Edit: Ik kan gelukkig zo al naar de tandarts, jeej.
Ik zie dat Bring it on: All or nothing op netflix staat.
Ik weet tenminste wat ik onder werktijd ga doen.
Dat is ook mijn favoriet!! Mocht je een lange werkdag voor de boeg hebben; deel 2, 4 en 5 staan er ook op 
Same
ik dacht ook wat een slim beest!
Ik ben echt geen ochtend mens. Ook niet vooruit te branden. In de middag gaat het wel en rond 17 juist op mijn top.
Misschien moet ik geen kantoorbaan nemen wanneer je juist moet pieken voor 17.00 en met name in de ochtend.
Een van mijn katten had haar sprintrondje vanochtend om half 6.
De andere begin om kwart voor 7 te kotsen.
Ik ben nog zo moe.
Hahaha echt hè precies wat ik dacht. En ja, ik zou mn kind ook wegdoen als het kotst
Alleen morgen nog werken en dan lang weekend! Meldt mân vriend net dat hij morgen al vrij heeft. Die stoorzender kan ik niet aan als ik nog âbraafâ moet werken. Hij is heel lief maar zo druk. Denk dat ik vrij snel de Switch in zijn handen duw.
Ik luister een good vibes playlist op spotify en ik herken alle liedjes van tiktok 
Ik hoor zooooveeel reclame over de serie âDertigersâ. Is dat nou leuk? Het klinkt kut namelijk
Ik ben half april verhuisd, maar heb nog heel veel moeten klussen, waardoor ik het grootste deel van mijn verhuisdozen nog niet heb opengemaakt.
En ik besef me hierdoor eigenlijk dat ik heel veel troep heb die ik helemaal niet nodig heb. Als ik het open maak en de spullen neer zet, ben ik er vast weer blij mee, maar ik heb tot nu toe dus echt helemaal niet gemist wat erin zit.
Nou ik zou zoân fb groep daar echt perfect voor vinden. Zou dan niet posten âdat meisje met die donkere haren en rode jas, met die glitterfiets die elke dag om 8:12 weg gaat: HOU JE BEKâ maar zou er iets van maken dat jij wakker wordt van iemand die iedere ochtend gezellig aan het zingen is, die wellicht niet door heeft hoe hard ze zingt omdat ze misschien oordopjes draagt, maar of daar aub rekening mee kan worden gehouden.
Herkenbaar. Ik ben december 2018 verhuisd, er staan nog steeds dozen dicht en ben nu in het stadium dat ik denk âik breng het maar de kringloopâ
Omdat ik het gewoon niet mis in mijn leven 
Op bbc good food stond pas ook appel met pindakaas. Dat was het recept. Ze zijn er een beetje klaar mee allemaal geloof ik haha
Ik heb net mân lasagne laten vallen en het zit ĂŠcht overal. Overal op de vloer, op de tafel, op de stoel, op de muren, op het raam, mân was die staat te drogen, in mân haar ⌠

Ik heb hier ook geen tijd voor, ik heb zo meteen examen. Typisch.
De pot heeft het, wonderbaarlijk, wel overleefd
.
Echt zo zonde van de lasagne 
Er zat nog best veel in de pot (zeker als je kijkt naar waar het nĂłg allemaal zit), dus dat ben ik nu eerst aan het opeten #prioriteiten
.
Kill me now
Ik zit tot vijf uur in een teams vergadering
Hoe fake ik een stroomstoring of moet ik gewoon water in mân stopcontact gieten
Tijd = geld
Bel me maar en dan roep ik wat over de baby ofzo