Wat je even kwijt wil #37

Ja dit moet ik ook doen eigenlijk maar ik vind het heel moeilijk me kwetsbaar op te stellen. Het was al heel wat om toe te geven dat ik moeite heb met deze situatie
Ik wacht morgen nog even af en ga er dan inderdaad wel wat mee doen denk ik, hoop dat ze t goed oppakken!

1 like

@Brum c3713273b44ebab8b18e17bacd1690ae02b0cf03r1-370-300_00

1 like

Iig wel heel knap dat je het wil gaan doen! Meestal is het effect van je kwetsbaar opstellen juist een soort verdubbeling. Je voelt verbinding met de mensen met wie je het deelt, vaak verrassen mensen je positief met een reactie en het belangrijkste; jij bent het kwijt! Heb je wel taart gegeten vandaag?

Haha ja dat zal ongetwijfeld. Mij nie belle hoor.

1 like

Nee, ik ben 2 dagen teleurgesteld geweest en daarna (zoveel als kan) in de modus gekomen dat ik alleen invloed heb op mezelf en mijn eigen verwachtingen.

(En dit lukt me lang niet altijd, maar elke dag een minuscuul beetje meer).

Maar als het jou helpt om er wat van te zeggen dan zou ik dat zeker doen :kissing_heart:

1 like

Hahaha welke stylist en programma is dit?

Ik lees over de cruiseschepen voor Katwijk en ik vraag me af: waarom hebben cruiseschepen van die ordinaire namen: diamond princess, regal princess, norwegian star
 echt de Destiny’s onder de vaartuigen lijkt het wel.

12 likes

Omdat cruiseschepen voor ordinaire mensen zijn.

Het is een langzaamvarend lopend buffet, een drijvend all-inclusive resort dat helaas ook nog eens aanmeert in veel te kleine havens en de lokale economie en ecologie aantast.

@Mimosa Jani en All You Need Is Jani

11 likes

Ik had al zo’n vermoeden. Sowieso clichĂ© van zichzelf dat figuur.

1 like

Yesss heb voor t eerst in tijden weer een goede dag gehad qua productiviteit en energielevel en ben daar zo blij mee! Echt sinds de lockdown had ik geen dag meer fatsoenlijk aan studie gezeten :sweat_smile: dus dit was heeel erg welkom en voel me nu zoveel meer voldaan dan na een dag niks doen. Hopelijk kan ik dit nu ook vasthouden want het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn weer mogelijk is om in de bieb te gaan studeren

13 likes

Vreselijk hĂš?!
Ik loop ook met een blauwe kaak rond omdat hij een kusje wilde geven aka z’n hele hoofd tegen me aan plempen.

Mijn baarmoeder vond het nodig zichzelf even te laten gelden dus nu lig ik in bed met een heerlijke, warme kersenpit op mijn buik. zou ik eigenlijk vaker moeten doen

1 like

Wat bedoel je precies?

Lieve Brum,

Beetje laat maar alsnog van Harte Gefeliciteerd :partying_face::hugs:.

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

1 like

Ik mis ook twee kiezen en ik ben iedere keer als ik per ongeluk op iets hards bijt net zo para: eerst met mijn tong voelen of alles nog vast zit in mijn mond. En als er toch ergens iets afbreekt, janken omdat ik bang ben dat alles zomaar uit mijn mond kan flikkeren en ik straks geen eigen kiezen of tanden meer overhou.

1 like

Ik heb hooikoorts en geen last van mijn droogbloemen maar of dat voor alles en iedereen geldt durf ik niet te zeggen

1 like

Ik las laatst iets over mensen die ze kweken oid en die man zat ook met een tak met die beesten in z’n hand en zei dat de jeuk wel mee valt. Nou doe ff normaal, wtf

2 likes

Ik las van de week over mensen die plakband/tape/lijm om bomen heen binden (met de plakkant naar buiten) om die rupsen te vangen. Maar behalve die klote rupsen blijven daar ook heel veel andere insecten en zelfs vogels en vleermuizen aan plakken :sob: Dus nu weet ik niet aan wie ik een grotere hekel moet hebben, de mensen die dat doen of de rupsen die het veroorzaken (ja sowieso de mensen natuurlijk maar echt kutrupsen)

Al drie dagen een slepende hoofdpijn die maar niet voorbij gaat en dus wilde ik met goeie voornemens vroeg naar bed vandaag. Zijn mijn tokkie buren in de voortuin aan het roken met hun matties en nu kan ik niet meer slapen. Ga terug naar 1999 jij Eminem-wannabe-met-je-rooie-tokkie-scooter en blijf daar

Sinds ik zoveel thuis ben en m’n sociale leven niet meer zo actief is zoals voorheen, heb ik echt maar 6 uur slaap per nacht nodig en ben ik de rest van de dag echt topfit. Zo irritant want voorheen kwam ik juist uren te kort in m’n dagen en nu heb ik zoveel tijd voor alles :sob:

1 like