Wat je even kwijt wil #37

image

5 likes

Oh tot die tijd kan ik het nog wel volhouden zonder snoertje :joy:. Maar thanks for asking!

Een vriendin haar relatie is na heel wat jaren beƫindigd. Nu had ik het idee om een pakketje te maken met allemaal leuke/lieve dingetjes (lees: een potje met klavertje vier zaadjes voor geluk, een kaartje, chocola, brownies en nog wat kleine dingetjes, haar favoriete drankje, een geluksarmbandje en een boekje waarin ze dingen kan opschrijven). Nu zouden we dus morgen of overmorgen gaan wandelen en, op afstand natuurlijk, koffie drinken zodat ze afleiding heeft, alleen nu gaat ze plots met iemand anders iets doen en wil ze mij niet zien? Waardoor ik nu dus met al die dingen blijf zitten. Die brownies heb ik net vers gebakken dus tot volgend weekend bewaren gaat niet en per post is ook zo afgezaagd aangezien ze nu letterlijk ƩƩn dorp verder woont.

Lijkt ook net of ze zich op mij afreageert. Nu snap ik dat iemand de zondebok moet zijn maar ik kan hier ook niks aan doen en ik bedoel het ook maar goed. Tegen degene met wie ze af heeft gesproken doet ze wel normaal en mij snauwt ze af. Als ze überhaupt wat zegt that is…

Ik zou ze lekker zelf opeten! Had ze maar niet af moeten zeggen

23 likes

Ja dat ga ik nu ook maar doen. Vind het wel stom, mja weggooien is nog stommer.

Ik kijk de film Dangerous Lies op Netflix. Wat een bagger, maarja te moe om de afstandsbediening te pakken

stopt vanzelf wel een keer

6 likes

Hahaha nog 58:43 minuten. Ik vind het gezegend

Ah nee wat rot voor je! Klonk zo lief wat je wilde doen.

Ik zou die brownies inderdaad lekker zelf opeten!

1 like

@Trenchcoat Ik heb nog een oplader! Mijn satisfyer zelf is overleden…

2 likes

Ik zou zelf ook teleurgesteld zijn. Probeer je iets lief te doen en dan ā€˜mislukt’ het. Zo stom, maar idd, weggooien lost niks op. Kun je er maar beter van genieten en de rest van het pakketje later nog geven.

1 like

Ik kijk nooit blogs/vlogs, al helemaal niet van moeders maar zit nu nav wat andere posts op t forum wel 1000 berichten aan juice terug te lezen over die ene oplichter meid :beverage_box: :beverage_box: :biggrin: heerlijk
sunday well spent

23 likes

Als het een goede vriendin van mij was, zou ik echt vertellen dat ik van alles had bedacht voor haar om haar op te beuren en dat het steekt dat ik nu niet welkom ben in haar leven.

3 likes

Net twee doosjes koffie uit de brievenbus gehaald en het ruikt zo lekker dat ik nu een kop wil zetten. Maar dan slaap ik niet want ik ben oma

Ik had een paar weken geleden mijn haar al geknipt, echt veel al af, maar hele week ergerde ik me nog aan dode punten dus heb er net weer een stuk afgeknipt. Toen nog eens. Toen schrok ik van wat in de wasbak lag. Toen dacht ik voorkant is langer dan achterkant dus nog op een andere manier iets van de voorkant gehaald. Ben zo benieuwd hoe het straks zit als het opgedroogd is :’) Hopelijk die ellende aan gespleten haarpunten er nu helemaal af!

7 likes

De grote vraag is alleen: spatten ze uit elkaar als je ze tegen een voorhoofd gegooid worden?

5 likes

Huh ik heb geen taartje… ben echt teleurgesteld dat ik er niet sinds dag 1 was??? :eek:

5 likes

Sommigen hier ā€œkenā€ ik al 10+ jaar
Cute but weird but cute

7 likes

Ja misschien dat ik dat ook maar gewoon ga zeggen. Hoop alleen niet dat het verkeerd valt ofzo dus moet maar even gaan denken hoe ik dit ga formuleren.
Mja van de andere kant ben ik blijkbaar ook weer de laatste die op de hoogte werd gesteld van die break up dus betwijfel eigenlijk of ik wel echt nog veel beteken.

Ik ben vanmorgen te snel opgestaan waardoor ik flauwviel en o.a. keihard op mn kont ben gevallen. Ben daardoor al de hele dag mijn bil aan het bewonderen om te kijken hoe de blauwe plek zich ontwikkelt. Ik kijk blijkbaar nooit echt goed naar mijn lijf want in mijn hoofd was het 3x niks maar ik kom er nu achter dat ik best een prima kont heb (niet heel bijzonder maar gewoon okƩ/niks om over te klagen).
Was het flauwvallen toch nog ergens goed voor :woman_shrugging:

14 likes