Ik geloof dat die man het juist beter wilde doen en dit online had besteld bij een eco bedrijf, maar het dus wel gevaarlijk bleek te zijn voor andere dieren. Wel goed dat het in het nieuws is geweest, nu stoppen het gebruik hopelijk.
Ik heb zin in kerst, hopelijk leven we tegen die tijd nog allemaal
Ik heb gewoon de hele nacht doorgeslapen? Dat was lang geleden
Huh maar die is er toch gewoon nog?
Ik lust geen volkorenbrood. Kan het ook met witbrood?
Aaaah op die manier. Dan snap ik het!
Nee, alleen volkorenbrood hoor want anders krijg je niet de juiste smaak.
Ik verveel mij zo op het werk tot nu toe.
Whahaha ik dacht precies het zelfde
Jij herkent mijn angst echt heel goed dus. Harde dingen eet ik ook niet meer omdat ik bang ben zonder tanden te eindigen. Zo kut dit.
Edit: Ik kan gelukkig zo al naar de tandarts, jeej.
Ik zie dat Bring it on: All or nothing op netflix staat.
Ik weet tenminste wat ik onder werktijd ga doen.
Dat is ook mijn favoriet!! Mocht je een lange werkdag voor de boeg hebben; deel 2, 4 en 5 staan er ook op
Same ik dacht ook wat een slim beest!
Ik ben echt geen ochtend mens. Ook niet vooruit te branden. In de middag gaat het wel en rond 17 juist op mijn top.
Misschien moet ik geen kantoorbaan nemen wanneer je juist moet pieken voor 17.00 en met name in de ochtend.
Een van mijn katten had haar sprintrondje vanochtend om half 6.
De andere begin om kwart voor 7 te kotsen.
Ik ben nog zo moe.
Hahaha echt hè precies wat ik dacht. En ja, ik zou mn kind ook wegdoen als het kotst
Alleen morgen nog werken en dan lang weekend! Meldt mân vriend net dat hij morgen al vrij heeft. Die stoorzender kan ik niet aan als ik nog âbraafâ moet werken. Hij is heel lief maar zo druk. Denk dat ik vrij snel de Switch in zijn handen duw.
Ik luister een good vibes playlist op spotify en ik herken alle liedjes van tiktok