Wat je even kwijt wil #37

Schakel tijdens de meeting je wi-fi uit en fake een internetstoring

2 likes

Ik voel me vandaag zo. En het is me niet helemaal duidelijk waarom

11 likes

Ullggg is het al avond en zit de verf al op de muur… ik wil zo graag douchen.

2 likes

Ik ben zo zenuwachtig voor dat sollicitatiegesprek. Ik trek gewoon face-to-face gesprek in person gewoon veel beter dan dat vreemde zo mijn slaapkamer binnen komen. Dat studenten soms zien dat mijn bed niet is opgemaakt idc maar dit is anders. :joy:

1 like

Er zat zo’n DHL, we hebben je gemist kaartje in de bus maar we hebben niet eens iets besteld. Als ik de bezorgdcode invul en de postcode vindt ie ook niks. Dus nu zit hoogstwaarschijnlijk iemand op z’n pakketje te wachten maarja weetikveel welke postcode daar bij hoort.

Succes! Lijkt me ook een rare gewaarwording

Thanks en direct ook een gesprek met meerdere mensen en twee laptops met gebreken. De timing kon niet beter omdat ik geen tijd had om eventueel naar de IT dienst te reizen naar het probleem. :joy:

1 like

Herkenbaar, ik heb deze week ook een sollicitatiegesprek via Teams en ik maak me al de hele week druk over alles waar je normaal niet over nadenkt.

1 like

Het is een wonder. Alles van mijn Monki bestelling past :smiley:

15 likes

Ik heb een drukke planning maar zit keihard te verzaken, alleen maar pakketjes ingepakt en ik heb ze nog niet eens weggebracht. Echt nergens zin in, gister was ik ook al futloos.

Oke, lekker dat ik dit deel terwijl ik zelf ook echt alles uitstel :sweat_smile:

4 likes

Ik was net aan het wandelen met mijn hond in een losloopgebied. Er kwam een ander hondje vrolijk naar ons toe dus ik aaide die. Zegt de eigenaar ineens ‘niet aaien alsjeblieft’. Ivm corona natuurlijk, ik had er helemaal niet bij stilgestaan. Maar ja ik had m al geaaid, dus ik had echt geen idee hoe ik moest reageren dus werd er nogal ongemakkelijk van en heb maar iets gemompeld over de hond wassen en sorry. En nu voel ik me kut over het voorval, de stomme manier waarop ik reageerde én nog het meest over dat ik me zo’n kleinigheid zo aantrek…

1 like

Ik ken het gevoel. Ik doe zo weinig, maar ik laat het blijkbaar lijken alsof ik veel doe, want niemand vraagt aan mij wat ik doe.

En over twee maanden heb ik een contractbespreking, dus ik zou echt iets moeten doen.

1 like

Omfg JA! Ik vind mijn werk inhoudelijk echt leuk, maar deze week is echt even een mega motivatie productie krater ofzo. Heb morgen maar vrij gepakt :woman_shrugging: maandag weer een nieuwe week!

Ik ben juist al 2 dagen vrij productief voor mijn doen… maar dat mag ook wel na 2 maanden mijn studie verzaken en 3 deadlines deze week :joy:

Zo herkenbaar! En de hele tijd dat knagende schuldgevoel erbij …

2 likes

Mijn motivatie is ook weg!! Zit voor me uit te staren, elk minuut het forum te refreshen en heb hoofdpijn. En ondertussen inderdaad dat knagende gevoel omdat je niks doet. In de avond heb ik net zo weinig energie dus het is niet per se werkgerelateerd geloof ik.

3 uur een brainstorm en dan nog een uur normaal overleg :cry:
Maar ik ben op de helft…

Zo herkenbaar.
Ik zei dit laatst tegen mn vriend (hij werkt niet vanuit huis en heeft een actief beroep ipv achter een pc zitten) en hij zat van ‘oh nee hoor lieverd ik las laatst nog een stuk dat mensen zichzelf overcompenseren nu ze thuiswerken en zich dan schuldig voelen om een kleine pauze, dus let je ook op dat je niet overcompenseert’.
En ik dacht echt alleen maar no way dat die mensen 6 uur op het forum zitten op een werkdag van 8 uur :’) (en ik dus wel oepss)

12 likes

jaaa haha.
Een collega ook die belde me en zei dat ze op dr vrije dagen nog werkte en ze het zo moeilijk vond echt vrij te nemen (nu had ze dat voor corona ook al heel erg).
Nouja, ik heb dat probleem niet haha.
(ik vind mn werk trouwens ook wel echt heel stom. De leuke dingen waren mn collega’s en het geld, en nu vanuit huis heb ik natuurlijk niks meer met die collegas).