Wat je even kwijt wil #37

Iemand zegt onder een filmpje van k3 dat hun haren dezelfde kleur hebben als de vlag van België. Nog echt ook. :joy::fearful: Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.

Ja allereerste optreden ooit van k3 staat ineens op mijn homepage en ik verveel me dus ik heb maar voor de gein aangeklikt haha.

12 likes

In het opbiecht topic stonden allemaal verhalen over muizen en werd ik weer een beetje bang, maar ik dacht gelukkig hebben we geen muis meer in huis. Precies die avond zag mijn vriend een muis en checkte ik steeds de waterkoker en de oven.
De volgende dag gif gekocht en zagen we hem niet meer.
Vandaag ging ik de was toen en het stonk enorm naar rotte vis, niet te harde. Ik ging op onderzoek uit en daar lag een dooie muis tussen de vieze kleding. :sob: Echt zo fucking smerig!!

Ik bedenk me net dat ik een plant op mijn kantoor heb staan die waarschijnlijk al zo’n 2 maanden geen water meer heeft gehad. Waarschijnlijk mogen we ook pas na de zomer weer naar kantoor dus ik ben benieuwd of ik dan een hoopje kurkdroge plant aantref of dat iemand 'm in de tussentijd maar heeft weggegooid. Of dat iemand 'm heeft gered haha

4 likes

Haha dit is stiekem wel leuk om te lezen vanuit Willem-Alexander.

15 likes

Ik kwam een hele leuke felroze sportbh tegen die ik nooit aan heb. Ik weet nu weer waarom… tetti gepletti :confounded:

4 likes

ahhh morgen komen er drie pakketjes binnen en dat is het enige waar ik nu echt naar kan uitkijken in deze tijd :")

9 likes

Wat betekent het taartje naast mijn naam? Heb ik mijn geboortedatum verkeerd ingevuld? Ben niet jarig namelijk :upside_down_face:

We zijn forumjubileumbuddy’s! :tada::tada::partying_face: Gefeliciteerd!

2 likes

Nou die sollicitatie was geen succes. Ik denk dat die mensen denken ‘die Helvegen speelt een typetje’, maar ik ben écht zo. En ik denk niet dat ik ze heb overtuigd dat ik ook echt een teamspeler kan zijn. :upside_down_face:

1 like

Ik reageer juist meteen zodat ze weten dat ik achter mijn laptop zit en niet de hort op ben haha.

10 likes

Ah balen. Weet je al zeker dat het niets wordt of wacht je nog op een belletje oid?

We zijn nu de laatste muur aarde rood aan het verven en daarna kan ik eindelijk eten en douchen.

4 likes

Ja bij mij ook, maar daar heb je natuurlijk allerlei trucjes voor om het op online te laten staan.

Heb dan juist het idee dat ze denken dat ik serieus aan het werk ben door snel te reageren ipv andere dingen. Ben nu wel benieuwd hoe mijn leidinggevende dit opvat haha.

2 likes

Ik heb het raam zo goed gepoetst dat het nu net lijkt alsof er geen raam inzit. Ben echt verbaasd over mijn eigen skills

25 likes

Zit ik net even lekker buiten na een thuiswerkdag. Is er een koolmeesje uit het nestje gevallen, vermoed ik. Zit allemaal te kwekken maar vliegt niet weg. Denk dat hij iets te vroeg is uitgevlogen. Heb snel de hond binnen gedaan maar ik hoop dat hij snel wegvliegt. Zo is hij voer voor katten

Ik heb net ruim 800 euro naar de belastingdienst overgemaakt :broken_heart: Ik ben sinds april meer gaan verdienen en nu moest ik m’n daarvoor verkregen zorg- en huurtoeslag allemaal terugbetalen. Doet wel een beetje pijn dit.

4 likes

Ahhw wat een lieverd. Als je goed in de gaten houd dat er geen kat op af komt dan kan mn moeder hem misschien vindenm

2 likes

Nou joepie ik heb nu een mail gekregen dat ik extra reisrecht kan aanvragen voor juni en juli. Mei is gewoon verloren geraakt. De website ligt er natuurlijk ook uit nu.

2 likes

Huh waarom moet je het zelf aanvragen? Mijn broertje kreeg een mail dat hij gewoon drie maanden extra heeft gekregen.

Omdat mijn ov in april afliep, dus ik heb hem stop moeten zetten