Ik hoor zooooveeel reclame over de serie ‘Dertigers’. Is dat nou leuk? Het klinkt kut namelijk
Ik ben half april verhuisd, maar heb nog heel veel moeten klussen, waardoor ik het grootste deel van mijn verhuisdozen nog niet heb opengemaakt.
En ik besef me hierdoor eigenlijk dat ik heel veel troep heb die ik helemaal niet nodig heb. Als ik het open maak en de spullen neer zet, ben ik er vast weer blij mee, maar ik heb tot nu toe dus echt helemaal niet gemist wat erin zit.
Nou ik zou zo’n fb groep daar echt perfect voor vinden. Zou dan niet posten “dat meisje met die donkere haren en rode jas, met die glitterfiets die elke dag om 8:12 weg gaat: HOU JE BEK” maar zou er iets van maken dat jij wakker wordt van iemand die iedere ochtend gezellig aan het zingen is, die wellicht niet door heeft hoe hard ze zingt omdat ze misschien oordopjes draagt, maar of daar aub rekening mee kan worden gehouden.
Herkenbaar. Ik ben december 2018 verhuisd, er staan nog steeds dozen dicht en ben nu in het stadium dat ik denk ‘ik breng het maar de kringloop’
Omdat ik het gewoon niet mis in mijn leven
Op bbc good food stond pas ook appel met pindakaas. Dat was het recept. Ze zijn er een beetje klaar mee allemaal geloof ik haha
Ik heb net m’n lasagne laten vallen en het zit écht overal. Overal op de vloer, op de tafel, op de stoel, op de muren, op het raam, m’n was die staat te drogen, in m’n haar … Ik heb hier ook geen tijd voor, ik heb zo meteen examen. Typisch.
De pot heeft het, wonderbaarlijk, wel overleefd .
Echt zo zonde van de lasagne
Er zat nog best veel in de pot (zeker als je kijkt naar waar het nóg allemaal zit), dus dat ben ik nu eerst aan het opeten #prioriteiten .
Kill me now
Ik zit tot vijf uur in een teams vergadering
Hoe fake ik een stroomstoring of moet ik gewoon water in m’n stopcontact gieten
Tijd = geld
Bel me maar en dan roep ik wat over de baby ofzo
Schakel tijdens de meeting je wi-fi uit en fake een internetstoring
Ullggg is het al avond en zit de verf al op de muur… ik wil zo graag douchen.
Ik ben zo zenuwachtig voor dat sollicitatiegesprek. Ik trek gewoon face-to-face gesprek in person gewoon veel beter dan dat vreemde zo mijn slaapkamer binnen komen. Dat studenten soms zien dat mijn bed niet is opgemaakt idc maar dit is anders.
Er zat zo’n DHL, we hebben je gemist kaartje in de bus maar we hebben niet eens iets besteld. Als ik de bezorgdcode invul en de postcode vindt ie ook niks. Dus nu zit hoogstwaarschijnlijk iemand op z’n pakketje te wachten maarja weetikveel welke postcode daar bij hoort.
Succes! Lijkt me ook een rare gewaarwording
Thanks en direct ook een gesprek met meerdere mensen en twee laptops met gebreken. De timing kon niet beter omdat ik geen tijd had om eventueel naar de IT dienst te reizen naar het probleem.
Herkenbaar, ik heb deze week ook een sollicitatiegesprek via Teams en ik maak me al de hele week druk over alles waar je normaal niet over nadenkt.
Het is een wonder. Alles van mijn Monki bestelling past