Ik heb een drukke planning maar zit keihard te verzaken, alleen maar pakketjes ingepakt en ik heb ze nog niet eens weggebracht. Echt nergens zin in, gister was ik ook al futloos.
Oke, lekker dat ik dit deel terwijl ik zelf ook echt alles uitstel
Ik was net aan het wandelen met mijn hond in een losloopgebied. Er kwam een ander hondje vrolijk naar ons toe dus ik aaide die. Zegt de eigenaar ineens ‘niet aaien alsjeblieft’. Ivm corona natuurlijk, ik had er helemaal niet bij stilgestaan. Maar ja ik had m al geaaid, dus ik had echt geen idee hoe ik moest reageren dus werd er nogal ongemakkelijk van en heb maar iets gemompeld over de hond wassen en sorry. En nu voel ik me kut over het voorval, de stomme manier waarop ik reageerde én nog het meest over dat ik me zo’n kleinigheid zo aantrek…
Ik ken het gevoel. Ik doe zo weinig, maar ik laat het blijkbaar lijken alsof ik veel doe, want niemand vraagt aan mij wat ik doe.
En over twee maanden heb ik een contractbespreking, dus ik zou echt iets moeten doen.
Omfg JA! Ik vind mijn werk inhoudelijk echt leuk, maar deze week is echt even een mega motivatie productie krater ofzo. Heb morgen maar vrij gepakt maandag weer een nieuwe week!
Ik ben juist al 2 dagen vrij productief voor mijn doen… maar dat mag ook wel na 2 maanden mijn studie verzaken en 3 deadlines deze week
Zo herkenbaar! En de hele tijd dat knagende schuldgevoel erbij …
Mijn motivatie is ook weg!! Zit voor me uit te staren, elk minuut het forum te refreshen en heb hoofdpijn. En ondertussen inderdaad dat knagende gevoel omdat je niks doet. In de avond heb ik net zo weinig energie dus het is niet per se werkgerelateerd geloof ik.
3 uur een brainstorm en dan nog een uur normaal overleg
Maar ik ben op de helft…
Zo herkenbaar.
Ik zei dit laatst tegen mn vriend (hij werkt niet vanuit huis en heeft een actief beroep ipv achter een pc zitten) en hij zat van ‘oh nee hoor lieverd ik las laatst nog een stuk dat mensen zichzelf overcompenseren nu ze thuiswerken en zich dan schuldig voelen om een kleine pauze, dus let je ook op dat je niet overcompenseert’.
En ik dacht echt alleen maar no way dat die mensen 6 uur op het forum zitten op een werkdag van 8 uur :’) (en ik dus wel oepss)
Hahaha ja ik heb ook collega’s die zeggen: ‘ja ik vind het zó moeilijk om ‘s avonds op tijd de laptop dicht te klappen, moet echt m’n werk-privé balans bewaken!!’
En ik denk dan alleen maar: hoe de fuck heb je zoveel werk dat je ‘s avonds nog door kan werken??
jaaa haha.
Een collega ook die belde me en zei dat ze op dr vrije dagen nog werkte en ze het zo moeilijk vond echt vrij te nemen (nu had ze dat voor corona ook al heel erg).
Nouja, ik heb dat probleem niet haha.
(ik vind mn werk trouwens ook wel echt heel stom. De leuke dingen waren mn collega’s en het geld, en nu vanuit huis heb ik natuurlijk niks meer met die collegas).
Iemand zegt onder een filmpje van k3 dat hun haren dezelfde kleur hebben als de vlag van België. Nog echt ook. Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.
Ja allereerste optreden ooit van k3 staat ineens op mijn homepage en ik verveel me dus ik heb maar voor de gein aangeklikt haha.
In het opbiecht topic stonden allemaal verhalen over muizen en werd ik weer een beetje bang, maar ik dacht gelukkig hebben we geen muis meer in huis. Precies die avond zag mijn vriend een muis en checkte ik steeds de waterkoker en de oven.
De volgende dag gif gekocht en zagen we hem niet meer.
Vandaag ging ik de was toen en het stonk enorm naar rotte vis, niet te harde. Ik ging op onderzoek uit en daar lag een dooie muis tussen de vieze kleding. Echt zo fucking smerig!!
Ik bedenk me net dat ik een plant op mijn kantoor heb staan die waarschijnlijk al zo’n 2 maanden geen water meer heeft gehad. Waarschijnlijk mogen we ook pas na de zomer weer naar kantoor dus ik ben benieuwd of ik dan een hoopje kurkdroge plant aantref of dat iemand 'm in de tussentijd maar heeft weggegooid. Of dat iemand 'm heeft gered haha
Haha dit is stiekem wel leuk om te lezen vanuit Willem-Alexander.
Ik kwam een hele leuke felroze sportbh tegen die ik nooit aan heb. Ik weet nu weer waarom… tetti gepletti
ahhh morgen komen er drie pakketjes binnen en dat is het enige waar ik nu echt naar kan uitkijken in deze tijd :")
Wat betekent het taartje naast mijn naam? Heb ik mijn geboortedatum verkeerd ingevuld? Ben niet jarig namelijk
We zijn forumjubileumbuddy’s! Gefeliciteerd!