Ik heb al de hele avond het lied van Waku Waku in mijn hoofd.
Eeeeen nijlpaard kan lachen 
Ik heb al de hele avond het lied van Waku Waku in mijn hoofd.
Eeeeen nijlpaard kan lachen 
Een ongevraagd advies. Vaak je matras optillen en laten luchten. Anders kans op schimmel aan de onderkant.
Ik heb zoooveel squats gedaan vanavond na heel lang niks gedaan te hebben. Heb oprecht zin in de spierpijn morgen! Dat is lang geleden dat ik dat heb gehad

Ik hoorde ergens dat de grutto’s (of andere vogels… weet het niet zeker meer) niet bij de wormpjes kunnen komen omdat de grond te hard is door de droogte, en dat ze daarom maar weer wegtrekken uit Nederland
.
Mijn ouders hebben nu al 5x gevraagd of we zullen BBQen donderdag maar ik heb late dienst.
Werk daardoor ook echt als enige van ons team en ik heb zelfmedelijden, haha.
Ik was weer eens goed bezig en had eten voor morgen én overmorgen klaargemaakt vanavond (terwijl mijn cheap ass lasagne in de oven stond
). Dat voor morgen had ik al in een bakje gedaan, maar de rest zat nog in de pan en ben ik vergeten op te ruimen voor ik wegging. Nu heeft mijn kat er in gezeten 

(@monkeyslut ‘maar je krijgt er wel veel voor terug!’
gelukkig heeft hij al een tijd niet meer gekotst. Waarschijnlijk na deze maaltijd weer wel natuurlijk)
Gister zijn de kittens van een vriendin geboren (en ik mag er ook één) en ben vandaag gaan kijken, en ik heb er waarschijnlijk al eentje uitgezocht maar eigenlijk kan ik ook weer niet kiezennnn
Ik ging net een helft van m’n dubbele dekbed uit de hoes halen, dat werd megastatisch en toen kreeg ik een schok aan m’n tepel die ik een kwartier later nog voel? Ik dacht dat m’n bed een safe space was???
Dafuq, insta laat mij een post zien van suzan en freek dus ik denk: oh eens checken hou oud deze lui zijn. 2 en 3 jaar jonger dan ik?!?! Zij lijkt echt 35 ofzo
althans op foto’s die ik voorbij zag komen altijd.
Hahaha
Jaa heb er nu twee in optie want die hebben vlekjes dussss super schattig
Ga de aankomende weken zoveel mogelijk langs! Als ze een beetje hun oogjes open doen wordt het wel anders natuurlijk. Ik mag als eerst kiezen dus voel ook de druk van degene na mij 

Jezus wat slecht
Ik heb ooit de dierenambulance gebeld om twee jonge vogeltjes te laten ophalen en dat deden ze met liefde haha
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Daarnet wilde ik wat kleding bestellen, maar ineens deed mijn edentifier het niet meer. Dit is waarschijnlijk het teken dat ik moet stoppen met kleding kopen die ik toch niet nodig heb
Je mag dit niet bageltariseren hoor.
Laat in mij afspraak om 10:00u plannen op mijn vrije dag, dan kan ik uitslapen.
Ik leer het nooit. IK SLAAP NOOIT MEER UIT 
Ben weer begonnen met gossip girl. Hier vermaak ik me hopelijk weer een tijdje mee!
Maar dan heb je wel lekker rustig de tijd om op te starten! Ook fijn
Ik ging vanmorgen koffiezetten en toen viel de stroom uit. Ik eerst wachten, misschien zijn ze ergens aan het werk en gaat het zo weer aan. Maar dat gebeurde niet dus ging maar in de stoppenkast kijken. Stond de aardlekschakelaar om. Ik hem terugzetten maar sloeg direct weer om. Dus weer naar de keuken, kijken wat er mis was met het stopcontact van het koffiezetapparaat want dat stond als enige aan. Bleek die stekker nat te zijn en de stekkerdoos ook… niet zeiknat maar vochtig. Echt hoe dan. Goed, alles eruit gehaald, droog gemaakt, aardlekschakelaar kon weer om. Maar toen durfde ik niet zomaar die stekker er weer in te doen dus aardlekschakelaar weer uit, koffiezetapparaat erin, schakelaar weer om en toen deed alles het weer. Voelde me echt bob de bouwer 
Ja das waar! Ga nu ook maar eens mijn haar krullen, gewoon omdat het kan 
Ik moet naar de tandarts zo maar ik heb geen ziihiiinnnn