Nou die sollicitatie was geen succes. Ik denk dat die mensen denken ‘die Helvegen speelt een typetje’, maar ik ben écht zo. En ik denk niet dat ik ze heb overtuigd dat ik ook echt een teamspeler kan zijn.
Ik reageer juist meteen zodat ze weten dat ik achter mijn laptop zit en niet de hort op ben haha.
Ah balen. Weet je al zeker dat het niets wordt of wacht je nog op een belletje oid?
We zijn nu de laatste muur aarde rood aan het verven en daarna kan ik eindelijk eten en douchen.
Ja bij mij ook, maar daar heb je natuurlijk allerlei trucjes voor om het op online te laten staan.
Heb dan juist het idee dat ze denken dat ik serieus aan het werk ben door snel te reageren ipv andere dingen. Ben nu wel benieuwd hoe mijn leidinggevende dit opvat haha.
Ik heb het raam zo goed gepoetst dat het nu net lijkt alsof er geen raam inzit. Ben echt verbaasd over mijn eigen skills
Zit ik net even lekker buiten na een thuiswerkdag. Is er een koolmeesje uit het nestje gevallen, vermoed ik. Zit allemaal te kwekken maar vliegt niet weg. Denk dat hij iets te vroeg is uitgevlogen. Heb snel de hond binnen gedaan maar ik hoop dat hij snel wegvliegt. Zo is hij voer voor katten
Ik heb net ruim 800 euro naar de belastingdienst overgemaakt Ik ben sinds april meer gaan verdienen en nu moest ik m’n daarvoor verkregen zorg- en huurtoeslag allemaal terugbetalen. Doet wel een beetje pijn dit.
Ahhw wat een lieverd. Als je goed in de gaten houd dat er geen kat op af komt dan kan mn moeder hem misschien vindenm
Nou joepie ik heb nu een mail gekregen dat ik extra reisrecht kan aanvragen voor juni en juli. Mei is gewoon verloren geraakt. De website ligt er natuurlijk ook uit nu.
Huh waarom moet je het zelf aanvragen? Mijn broertje kreeg een mail dat hij gewoon drie maanden extra heeft gekregen.
Omdat mijn ov in april afliep, dus ik heb hem stop moeten zetten
waarom is internetten soms alleen heel erg chill als het eigenlijk niet mag??
zo irritant, ik ben al de hele week extreem aan het soggen omdat ik 1 opdracht moest afmaken vandaag, nou dat is ein-de-lijk gelukt!
maar deze week heb ik de hele tijd allerlei dingen opgezocht waar ik eigenlijk geen tijd voor had, nu heb ik er tijd voor, en nu weet ik niet goed wat ik moet doen haha
Dit is afschuwelijk
Oke ik haal dit straks misschien weer weg vanwege herkenbaarheid maar ik moet het even delen:
Vandaag was Willem Alexander op mijn werk! Ik heb hem gezien op ongeveer 10 meter afstand.
Oke dat was mijn dag
Oh mijn god…
Ah dat is balen!
Moeders kan hem helaas nog niet vinden. Af en toe ga ik kijken (op afstand). En ik let op of er geen katten ofzo komen
Zijn de nectarines al lekker?
Ik heb een nieuwe auto met zwarte velgen en dat was echt mijn wens vanaf dat ik rijles nam dus yay voel me een bad ass bitch.