Ik heb mijn hond voor het eerst geknipt en het is zo lelijk
Nee. Tenzij je zon iemand bent die keiharde smakeloze nectarines eet alsof het een appel is. Dan eet smakelijkā¦
Ik kan echt merken dat mijn hormonen de overhand nemen op dit moment ugh.
Heb nog twee weken te gaan voor mijn contract afloopt en ben vandaag op de afdeling geweest waar ik leiding gaf,hoogstwaarschijnlijk voor de laatste keer.Heb mijn bureaulades leeggehaald en dat voelde best wel kut.Maar vooral om te horen dat nu eindelijk alles soepel loopt.Voelt dan zo alsof ik keihard heb gefaald (heb ik eigenlijk ook).Moest nog net niet janken,maar daar geef ik mijn hormonen de schuld van :ā)
Echt wat een klote jaar dit zeg.
Pffff kreeg net een telefoonrekening binnen van ā¬250, omdat ik door het slechte internet hier thuis de eerste dagen van mijn nieuwe baan bijna direct al mijn internet er doorheen heb gejaagd en het daarna vergeten ben en alsnog normaal mijn telefoon ben blijven gebruiken⦠Weet ik ook meteen waar ik voor werk deze maand
Dit is zo balen!
Ik ben begonnen in Heb je nou al een vriend? van Marie Lotte Hagen en Nydia van Voorthuizen. Ben nog niet zo ver, maar las een stukje waarin zij het hebben over āmijn cavia is doderā. Toen zocht ik even op het forum naar cavia + doder en toen vond ik berichten uit maart 2019 waarin dat staat. Hun boek is uit augustus 2019. Zouden ze dat hier hebben gelezen?
Ben zo bezorgd als het over mijn zusje gaat. We zouden āvanavondā bellen dus in feite zou ik me niet druk hoeven maken. Maar ze zou al veel eerder thuis zijn van een fietstochtje en het lijkt er niet op dat ze thuis is want ze leest mijn berichten niet en neemt de telefoon niet op.
Edit; precies nu appt ze me
mān brein is zo gefrituurd van al het studeren dat ik net tranen moest laten om hoe grappig ik de comments onder āserhat - say na na na live at the eurovision grand finalā vond
*dit gaat trouwens over jonge koolmeesjes
Ow jongens eentje ligt dood onder mijn kerstboom. Een ander lag te spartelen in het zand op zijn zij. Die heb ik geprobeerd met een schepje rechtop te zetten, maar valt telkens om. Dus die leeft ook niet lang meer. Een ander zit heel zielig bij de achterdeur te kijken of ik hem kan helpen.
Heb wat water buiten gezet maar vrees dat ze allemaal dood gaan.
Dacht leuk voor het eerst een vogelnestje in mijn eigen tuin, heb je dit. Vind dit echt zo zielig, trek dit vrij slecht. En wat ga ik met die dode beestjes doen brrr
Oh zuccccccht. Heb net mn ouders gevraagd te komen barbecuen met hemelvaart. Nu alweer spijt. Oppert mn vader dat ze om 16:00 komen, want mn moeder moet om 19:00 werken. Zeg dan dat je niet kan en een volgende keer wel aanschuift.
Ik ga sowieso de barbecue niet om 15:30u al aansteken met de rokerij. Arme buren⦠Dan maar de gourmetschotel op tafel.
Maar het maakt voor de buren toch niet uit of je barbecue ruikt om 15.30u of om 18.30u? Of misschien zie ik iets over het hoofd en ergeren mensen zich aan (vroege?) etensgeuren van de buren.
Edit: ik snap trouwens wel dat je het zelf niet wil hoor, hallo dat is toch geen tijd om te eten.
Niet de etensgeur, ik wil de buren om 15:30u niet uit de tuin jagen door de enorme rook die onze barbecue veroorzaakt tijdens het opwarmen van de kolen.
Nee, ik ben er ook echt chagrijnig van haha.
Ik heb al de hele avond het lied van Waku Waku in mijn hoofd.
Eeeeen nijlpaard kan lachen
Een ongevraagd advies. Vaak je matras optillen en laten luchten. Anders kans op schimmel aan de onderkant.
Ik heb zoooveel squats gedaan vanavond na heel lang niks gedaan te hebben. Heb oprecht zin in de spierpijn morgen! Dat is lang geleden dat ik dat heb gehad
Ik hoorde ergens dat de gruttoās (of andere vogels⦠weet het niet zeker meer) niet bij de wormpjes kunnen komen omdat de grond te hard is door de droogte, en dat ze daarom maar weer wegtrekken uit Nederland .
Mijn ouders hebben nu al 5x gevraagd of we zullen BBQen donderdag maar ik heb late dienst. Werk daardoor ook echt als enige van ons team en ik heb zelfmedelijden, haha.
Ik was weer eens goed bezig en had eten voor morgen Ʃn overmorgen klaargemaakt vanavond (terwijl mijn cheap ass lasagne in de oven stond ). Dat voor morgen had ik al in een bakje gedaan, maar de rest zat nog in de pan en ben ik vergeten op te ruimen voor ik wegging. Nu heeft mijn kat er in gezeten
(@monkeyslut āmaar je krijgt er wel veel voor terug!ā gelukkig heeft hij al een tijd niet meer gekotst. Waarschijnlijk na deze maaltijd weer wel natuurlijk)
Gister zijn de kittens van een vriendin geboren (en ik mag er ook ƩƩn) en ben vandaag gaan kijken, en ik heb er waarschijnlijk al eentje uitgezocht maar eigenlijk kan ik ook weer niet kiezennnn
Ik ging net een helft van mān dubbele dekbed uit de hoes halen, dat werd megastatisch en toen kreeg ik een schok aan mān tepel die ik een kwartier later nog voel? Ik dacht dat mān bed een safe space was???