Mijn spalkje was ook los, en hij heeft de overige lijm geeneens weggehaald maar er gewoon overheen gelijmd. Dus nu heb ik een enorme bobbel achter mn tand.

Oh dat had ik ook laatst! Alles vloog er opeens uit. Had m’n vriend iets niet goed afgedroogd en het boven de verdeeldoos van het koffiezetapparaat gehangen dus er vielen druppels precies daarboven. Is dan gewoon eng om alles weer aan te zetten idd
Ik ben mijn banden aan het wisselen en degene die me helpt noemde me schatje en lieverd? Normaal zou ik dat echt niet chill vinden maar hij heeft zo een leuke vibe dat ik het niet eens erg vind 
Ik krijg zo feedback van m’n begeleider op m’n conclusie en discussie en ben zo buiten proportie nerveus. Helemaal misselijk en krijg geen hap door m’n keel. Terwijl ze tot nu toe altijd positief was.
Ik neem het ook altijd op, zodat ik niks mis en dan bij het terugluisteren cringe ik altijd zo ziek om mezelf, dat domme gegiechel ook altijd. Klink instant dommer.
Ugh mijn spalkje was ook losgegaan na 2/3 weken, toen ben ik teruggegaan en heeft ze het kosteloos verholpen. Ik heb wel echt een hele lieve tandarts dus ik weet niet of iedereen dat zou doen, maar ik zou het wel aangeven want dit hoort niet!
Ik voel me echt zo volwassen nu omdat ik nu allemaal toiletblokjes, tandpasta en mondwater op voorraad heb voor de komende maanden. 
Zo herkenbaar. Ik heb dat ook altijd en zorg er wel altijd voor dat ik vrij vroeg op locatie ben, maar ik ga dan altijd een stuk wandelen met mijn koptelefoon op, ver van de last minute learners. En achteraf ga ik ook altijd direct weg, vaak zet ik zelfs bij het verlaten van het lokaal al mijn koptelefoon met muziek op. Ik wil mezelf niet gek laten maken door studenten die alles willen nabespreken alsof het een voetbalwedstrijd is.
verder ben ik wel heel sociaal maar dan absoluut niet. 
ben met mn (zilveren) kettinkjes aan het wasrek blijven hangen en ze zijn door midden geknapt.
weet iemand hoe duur repareren ongeveer gaat zijn? of zou dat bijna evenveel kosten als nieuwe? in dat geval, weet iemand leuke webshops voor simpele zilveren kettinkjes? niet al te duur want ik kan er duidelijk niet goed op passen 
Ik ben blij dat ik mijn collega’s hierna vier dagen niet hoef te zien. Bloed onder mijn nagels 
Deze zijn ook wel heel erg zeg 
Ben net terug van de tandarts maar het viel alles mee gelukkig, geen gaatjes. Ze hadden ineens een scherm in het plafond met netflix erop, dat was wel echt next level.
Is het echt een deadline van gisteren? Misschien kan je nog iets in de bijlage stoppen en zeggen dat je niet de juiste versie heb verstuurd.
Lekker! Geniet ervan
Zijn het schakelkettinkjes en zijn ze bij een schakeltje geknapt? Ik heb dat volgens mij een keer bij Lucardi laten fixen en dat was echt niet duur, volgens mij € 5 per ketting of zo
Ik ben wat verdikt door die quarantaine en het staat me zo goed, haha. Ik zit steeds naar mezelf te kijken als ik me omkleed of ga douchen
.
Ja klopt, dankje! Ik zag inderdaad dat ze zoiets wel deden maar er stonden geen prijzen bij. Maar dan ga ik binnenkort even langs 
Het is echt een chaos dag vandaag. Niet heel fijn. Heb nu eventjes adempauze tot 12:00u en dan tot 17;00u non stop werken.
Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan plaatsen maar ik heb een vraag over Zalando waarop hoop ik iemand hier het antwoord weet.
Ik wil een pakket terugsturen naar Zalando. Ik heb de retour daar ook al aangemeld. Op de website staat dat ik het retourfomulier in de zak moet toevoegen en daarna het label op de zak moet plakken.
Maar ik heb geen retourformulier, alleen een verzendlabel? Op het papier met uitleg dat bij het verzendlabel staat over hoe terug te zenden staat ook niets over een formulier toevoegen.
Kan ik het gewoon zo opsturen?
Op de website vind ik het niet en de klantenservice is superdruk dus ik hoop dat iemand hier het weet 
Bedankt alvast!
Volgens mij heb ik ook nooit een retourformulier bij zalando, omdat je online al aangeeft welke kledingstukken je terugstuurt.
Thanks! Ik vind het zo verwarrend dat ze dan online wel ineens over een retourformulier beginnen?
Ik ga hem dan maar gewoon zo opsturen.