Dafuq, insta laat mij een post zien van suzan en freek dus ik denk: oh eens checken hou oud deze lui zijn. 2 en 3 jaar jonger dan ik?!?! Zij lijkt echt 35 ofzo althans op foto’s die ik voorbij zag komen altijd.
Hahaha
Jaa heb er nu twee in optie want die hebben vlekjes dussss super schattig
Ga de aankomende weken zoveel mogelijk langs! Als ze een beetje hun oogjes open doen wordt het wel anders natuurlijk. Ik mag als eerst kiezen dus voel ook de druk van degene na mij
Jezus wat slecht
Ik heb ooit de dierenambulance gebeld om twee jonge vogeltjes te laten ophalen en dat deden ze met liefde haha
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Daarnet wilde ik wat kleding bestellen, maar ineens deed mijn edentifier het niet meer. Dit is waarschijnlijk het teken dat ik moet stoppen met kleding kopen die ik toch niet nodig heb
Je mag dit niet bageltariseren hoor.
Laat in mij afspraak om 10:00u plannen op mijn vrije dag, dan kan ik uitslapen.
Ik leer het nooit. IK SLAAP NOOIT MEER UIT
Ben weer begonnen met gossip girl. Hier vermaak ik me hopelijk weer een tijdje mee!
Maar dan heb je wel lekker rustig de tijd om op te starten! Ook fijn
Ik ging vanmorgen koffiezetten en toen viel de stroom uit. Ik eerst wachten, misschien zijn ze ergens aan het werk en gaat het zo weer aan. Maar dat gebeurde niet dus ging maar in de stoppenkast kijken. Stond de aardlekschakelaar om. Ik hem terugzetten maar sloeg direct weer om. Dus weer naar de keuken, kijken wat er mis was met het stopcontact van het koffiezetapparaat want dat stond als enige aan. Bleek die stekker nat te zijn en de stekkerdoos ook… niet zeiknat maar vochtig. Echt hoe dan. Goed, alles eruit gehaald, droog gemaakt, aardlekschakelaar kon weer om. Maar toen durfde ik niet zomaar die stekker er weer in te doen dus aardlekschakelaar weer uit, koffiezetapparaat erin, schakelaar weer om en toen deed alles het weer. Voelde me echt bob de bouwer
Ja das waar! Ga nu ook maar eens mijn haar krullen, gewoon omdat het kan
Ik moet naar de tandarts zo maar ik heb geen ziihiiinnnn
Mijn spalkje was ook los, en hij heeft de overige lijm geeneens weggehaald maar er gewoon overheen gelijmd. Dus nu heb ik een enorme bobbel achter mn tand.
Oh dat had ik ook laatst! Alles vloog er opeens uit. Had m’n vriend iets niet goed afgedroogd en het boven de verdeeldoos van het koffiezetapparaat gehangen dus er vielen druppels precies daarboven. Is dan gewoon eng om alles weer aan te zetten idd
Ik ben mijn banden aan het wisselen en degene die me helpt noemde me schatje en lieverd? Normaal zou ik dat echt niet chill vinden maar hij heeft zo een leuke vibe dat ik het niet eens erg vind
Ik krijg zo feedback van m’n begeleider op m’n conclusie en discussie en ben zo buiten proportie nerveus. Helemaal misselijk en krijg geen hap door m’n keel. Terwijl ze tot nu toe altijd positief was.
Ik neem het ook altijd op, zodat ik niks mis en dan bij het terugluisteren cringe ik altijd zo ziek om mezelf, dat domme gegiechel ook altijd. Klink instant dommer.
Ugh mijn spalkje was ook losgegaan na 2/3 weken, toen ben ik teruggegaan en heeft ze het kosteloos verholpen. Ik heb wel echt een hele lieve tandarts dus ik weet niet of iedereen dat zou doen, maar ik zou het wel aangeven want dit hoort niet!
Ik voel me echt zo volwassen nu omdat ik nu allemaal toiletblokjes, tandpasta en mondwater op voorraad heb voor de komende maanden.
Zo herkenbaar. Ik heb dat ook altijd en zorg er wel altijd voor dat ik vrij vroeg op locatie ben, maar ik ga dan altijd een stuk wandelen met mijn koptelefoon op, ver van de last minute learners. En achteraf ga ik ook altijd direct weg, vaak zet ik zelfs bij het verlaten van het lokaal al mijn koptelefoon met muziek op. Ik wil mezelf niet gek laten maken door studenten die alles willen nabespreken alsof het een voetbalwedstrijd is.
verder ben ik wel heel sociaal maar dan absoluut niet.
ben met mn (zilveren) kettinkjes aan het wasrek blijven hangen en ze zijn door midden geknapt. weet iemand hoe duur repareren ongeveer gaat zijn? of zou dat bijna evenveel kosten als nieuwe? in dat geval, weet iemand leuke webshops voor simpele zilveren kettinkjes? niet al te duur want ik kan er duidelijk niet goed op passen