Ik ben eindelijk weer naar de bieb geweest. Het was wel echt 10 keer zo druk 
Er waren tien mensen in plaats van ik in mijn eentje 
Ik ben eindelijk weer naar de bieb geweest. Het was wel echt 10 keer zo druk 
Er waren tien mensen in plaats van ik in mijn eentje 
Echt preciessss hetzelfde omg wat een elllllende
@Aquiver ik heb eindelijk het boek uit dat in mijn Secret Santa pakket zat en ik vond het echt prachtig. Moest je nog aanraders hebben in diezelfde trant weet je me te vinden 
Ik val de laatste tijd iedere keer zo laat in slaap
Ben nu ook suuuuper moe
De fietsbanden van mān favo fiets zijn al jaren lek, maar ik heb geen zin om hem helemaal naar de fietsenmaker te brengen. Nu wil ik m zelf plakken, maar ik denk dat zoiets wel moeilijk is om zelf te doen? Kreeg de band er niet eens af laatstā¦
Oef⦠eh, volgens mij moet ie er helemaal af? 
Maar ik ga idd maar eens filmpjes kijken, ik had laatst alleen een stappenplan gelezen!
Banden plakken is zelf goed te doen hoor! Staat inderdaad genoeg op YouTube, en plaksetjes inclusief bandenlichters (meestal in zoān klein blikje) zijn onder andere bij de Action voor weinig te koop en bevatten alles wat je nodig hebt (:
Edit: Oh ja extra tip, als je het gaatje in je binnenband gevonden hebt, ga dan ook even met je vingers langs de binnenkant van de buitenband! Als je bijvoorbeeld door glas gereden bent kan het zijn dat er nog een stukje in de buitenband zit, en dan heb je je net geplakte band zo weer opnieuw lek
Ik heb een avocado hack van internet geprobeerd en het werkte.
Avocado topje afsnijden, uithollen wat je nodig hebt. En in koelkast in afgesloten bakje bewaren.
Hij was vandaag nog goed ipv bruin.
Echt zoiets wat ik nog in mijn leven wil leren. Ik heb eens een poging gedaan maar duurde een uur, lukt maar niet en heb uiteindelijk een buurgenoot gevraagd me te helpen. Vooral die band er weer op krijgen, wat een kut klus. Zit de band ergens goed, gaat het 5cm verder weer van de velg af. Ik heb weinig geduld, wordt dan helemaal gefrustreerd dus ik heb nu graag die ā¬15 over om iemand anders het te laten doen.
Ugh het is pas half twee. De dagen duren zo langs de laatste tijd
kan me totaal niet meer concentreren thuis, ik ben het op de bank zitten echt zat maar geen andere plaats om te zitten.
Oef, dus het klopt dat zoān ding er niet zo makkelijk af gaat.
@Dazed bedankt voor de tip! Een plaksetje heb ik nog liggen.
@ellegirltalk ojee, niet zo veelbelovend! Het geld is niet zoān probleem, maar het is nogal een gesleep ermee in het ov (niet handig nu?) + lopenā¦
Jullie gaan het horen, ik ga nu eerst videoās kijken.
Vanavond komen er vrienden langs maar ik wil gewoon temptation island kijken
Succes! Als het niet lukt kan je altijd nog kijken of er een mobiele fietsenmaker in de buurt is.
Mocht iemand hebben gelezen dat ik tijdens een les voor de opleiding die ik via mijn werk volg (online) GEEN SEKS VOOR DE WEDSTRIJD riep⦠Gisteren was ik op kantoor en hoorde ik twee van mijn collegaās die de lessen ook volgen smoezen terwijl ik met een klant aan het bellen was. āHeb je die ene vrouw ook gehoord, wat ze riep?ā āIk denk dat het Jan wasā. Ik kon mijn gesprek niet meer fatsoenlijk afmaken, maar ben na het ophangen uit de kast gekomen.
Was uiteindelijk niet zo genant als ik had gedacht. Zelfspot ftw

Het lijkt mission impossible om op deze dagen je medicijnen op te halen bij de huisarts. Is de apotheek op random momenten gesloten en staat er vervolgens een rij van bejaarden alsof je kaartjes voor lowlands 2004 wilt kopen.
Wat zijn jullie favo shops voor oorbellen?
Ik zit altijd in de tuin met oordopjes in omdat mijn buren ook buiten zitten en muziek aan hebben, maar vandaag ben ik als eerste buiten en ben ik de dj. 
Ik luister weer eens lemonade en wat een top album toch
Nee moet een maandsalaris zijn toch. 8,3% van je maandsalaris x 12 = 100% ongeveer
je kunt als het goed is op je loonstrook vaak wel cumulatieven zien, dus wat je elke maand opbouwt en wat je dus aan bruto vakantietoeslag had opgebouwd afgelopen loonstrook. Maar als je er onbetaald stage liep eerder, dan zul je pech hebben. Je bouwt alleen vakantietoeslag op als je loon betaald krijgt.