Wat je even kwijt wil #37

Ik ben blij dat ik mijn collega’s hierna vier dagen niet hoef te zien. Bloed onder mijn nagels :sweat_smile:

1 like

Deze zijn ook wel heel erg zeg :nauseated_face:

1 like

Ben net terug van de tandarts maar het viel alles mee gelukkig, geen gaatjes. Ze hadden ineens een scherm in het plafond met netflix erop, dat was wel echt next level.

19 likes

Is het echt een deadline van gisteren? Misschien kan je nog iets in de bijlage stoppen en zeggen dat je niet de juiste versie heb verstuurd.

1 like

Lekker! Geniet ervan

1 like

Zijn het schakelkettinkjes en zijn ze bij een schakeltje geknapt? Ik heb dat volgens mij een keer bij Lucardi laten fixen en dat was echt niet duur, volgens mij € 5 per ketting of zo

Ik ben wat verdikt door die quarantaine en het staat me zo goed, haha. Ik zit steeds naar mezelf te kijken als ik me omkleed of ga douchen :sweat_smile:.

47 likes

Ja klopt, dankje! Ik zag inderdaad dat ze zoiets wel deden maar er stonden geen prijzen bij. Maar dan ga ik binnenkort even langs :smile:

Het is echt een chaos dag vandaag. Niet heel fijn. Heb nu eventjes adempauze tot 12:00u en dan tot 17;00u non stop werken.

Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan plaatsen maar ik heb een vraag over Zalando waarop hoop ik iemand hier het antwoord weet.

Ik wil een pakket terugsturen naar Zalando. Ik heb de retour daar ook al aangemeld. Op de website staat dat ik het retourfomulier in de zak moet toevoegen en daarna het label op de zak moet plakken.
Maar ik heb geen retourformulier, alleen een verzendlabel? Op het papier met uitleg dat bij het verzendlabel staat over hoe terug te zenden staat ook niets over een formulier toevoegen.
Kan ik het gewoon zo opsturen?
Op de website vind ik het niet en de klantenservice is superdruk dus ik hoop dat iemand hier het weet :sweat_smile:
Bedankt alvast!

Volgens mij heb ik ook nooit een retourformulier bij zalando, omdat je online al aangeeft welke kledingstukken je terugstuurt.

1 like

Thanks! Ik vind het zo verwarrend dat ze dan online wel ineens over een retourformulier beginnen?
Ik ga hem dan maar gewoon zo opsturen.

Ik ben eindelijk weer naar de bieb geweest. Het was wel echt 10 keer zo druk :open_mouth:

Er waren tien mensen in plaats van ik in mijn eentje :joy:

12 likes

Echt preciessss hetzelfde omg wat een elllllende

@Aquiver ik heb eindelijk het boek uit dat in mijn Secret Santa pakket zat en ik vond het echt prachtig. Moest je nog aanraders hebben in diezelfde trant weet je me te vinden :blush:

2 likes

Ik val de laatste tijd iedere keer zo laat in slaap :sob: Ben nu ook suuuuper moe

De fietsbanden van m’n favo fiets zijn al jaren lek, maar ik heb geen zin om hem helemaal naar de fietsenmaker te brengen. Nu wil ik m zelf plakken, maar ik denk dat zoiets wel moeilijk is om zelf te doen? Kreeg de band er niet eens af laatst…

Oef… eh, volgens mij moet ie er helemaal af? :woman_shrugging:
Maar ik ga idd maar eens filmpjes kijken, ik had laatst alleen een stappenplan gelezen!

1 like

Banden plakken is zelf goed te doen hoor! Staat inderdaad genoeg op YouTube, en plaksetjes inclusief bandenlichters (meestal in zo’n klein blikje) zijn onder andere bij de Action voor weinig te koop en bevatten alles wat je nodig hebt (:

Edit: Oh ja extra tip, als je het gaatje in je binnenband gevonden hebt, ga dan ook even met je vingers langs de binnenkant van de buitenband! Als je bijvoorbeeld door glas gereden bent kan het zijn dat er nog een stukje in de buitenband zit, en dan heb je je net geplakte band zo weer opnieuw lek

2 likes

Ik heb een avocado hack van internet geprobeerd en het werkte.
Avocado topje afsnijden, uithollen wat je nodig hebt. En in koelkast in afgesloten bakje bewaren.
Hij was vandaag nog goed ipv bruin.

5 likes