Ligt eraan wat je zoekt haha.
Ik val bijna in slaap achter mijn laptop. Gelukkig over een half uur weekend. Ik ben ook al sinds vrijdag niet meer buiten geweest, dus morgen is de dag dat ik van mezelf weer naar buiten moet 
Ik vind het zo bizar dat Keith Bakker verhaal, ik weet nog vroeger dat verslaving programma van hem, kan er zo niet bij dat hij cliënten seksueel heeft misbruikt
En?
Alie 
Ik heb een soort droge plek op m’n elleboog en eerst zaten er wat wondjes in en die deden zeer. Maar nu is het gewoon een hele dikke wittige plek ofzo. Echt heel apart. Maar ff goed insmeren en hopen dat t weggaat
Heb je je niet geschaafd?
Bepanthen werkt bij mij dan als een tiet!
Waarom kan ik nergens topjes vinden 
En als ik dan een leuk topje vind is het of niet in mijn maat of polyester…
Story of my summer and spring life.
Ik ben nu de trotse eigenaar van 3 katoenen t-shirts en 1 blazer 
Ben jaloers!
Ik kom echt om in jurkjes en leuke broeken en rokken mja verder word het rondlopen in mn bh denk ik…
Ik zie steeds leuke printjes en stofjes wat betreft jurkjes en rokken. Maar ik voel me net een slecht personage van De Tv Kantine daarin. Ik heb wat bijzondere pantalons en t-shirts en daarmee wordt het weer overleven deze zomer 
Nee… ik dacht eerst dat het door het planken kwam ofzo … maar het zit niet precies daar. Is echt een gekke plek
Ik heb een half jaar geleden mijn rijbewijs gehaald (met veel moeite want heb enorme faalangst) en heb vorige week een eigen autootje gekocht. Ik ging vandaag voor het eerst helemaal alleen rijden, en wat denk je? Val ik twee keer achter elkaar stil bij het stoplicht en rijd ik ergens over een stoepje heen 

Ohja, en ik kreeg mijn auto ook pas na 3 pogingen pas recht in het parkeervak. Heb gelijk geen zin meer om te rijden gewoon
Ahh, ik hoop echt dat je je niet laat ontmoedigen hierdoor! Ten eerste al superknap dat het gelukt is om je rijbewijs te halen en dat je de stap hebt gezet om alleen te gaan rijden! Je hebt het vast al 100 keer gehoord maar het komt echt vanzelf. Als je het niet kon hadden ze nooit je rijbewijs gegeven, en ik kan inmiddels bevestigen dat het echt waar is dat je pas echt leert rijden nadat je geslaagd bent. Het eerste jaar was ik elke keer voor ik in de auto stapte bang dat ik het niet meer zou kunnen, en nu stap ik zonder er over na te denken achter het stuur. Misschien is het een goed idee om morgen of dit weekend (eventueel met iemand erbij) toch weer een stukje te gaan rijden, zodat dit niet je laatste associatie bij het rijden is en je er alleen maar meer tegenop gaat zien?
Waar zoek je dan op? Vind vooral veel diamantjes etc haha! Zoek studs / kleine hangertjes voor 2x2 gaatjes.
Edit: oh en zilver! Dat maakt het nog iets lastiger op Ali haha, zie veeeeel goud.
Herkenbaar! De eerste keer dat ik ging rijden moest ik steken bij een kruispunt omdat ik de bocht te ruim had genomen 
Maar, het gaat helemaal goedkomen! Blijven oefenen en vertrouwen in houden dat het beter wordt.
Ah, wat een super lief bericht en bedankt voor de moeite dat je zo’n uitgebreid bericht hebt geschreven 
. Het doet me echt heel goed om dat te lezen! Geeft me weer een beetje moet. En het is idd een goed idee om een familielid/iemand anders te vragen of ze nog met me mee willen rijden. Trouwens ook bedankt voor het delen van jouw verhaal! Fijn om te lezen dat je nu lekker de auto in stapt zonder er bij na te denken 

Hema en Six (ja, echt) voor zilveren simpele oorbellen.
& @Evenveel : jullie ook bedankt voor het bericht! Super lief!
Het geeft me moed. Ik blijf oefenen ja!
Ik ging net een bericht terugluisteren omdat een student iets beweerde, maar dat had ik dus helemaal niet gezegd. Ik moet echt stoppen met twijfelen, want over het algemeen heb ik het toch aan het rechte eind.