Wat je even kwijt wil #37

Succes! Als het niet lukt kan je altijd nog kijken of er een mobiele fietsenmaker in de buurt is.

1 like

Mocht iemand hebben gelezen dat ik tijdens een les voor de opleiding die ik via mijn werk volg (online) GEEN SEKS VOOR DE WEDSTRIJD riep… Gisteren was ik op kantoor en hoorde ik twee van mijn collega’s die de lessen ook volgen smoezen terwijl ik met een klant aan het bellen was. “Heb je die ene vrouw ook gehoord, wat ze riep?” “Ik denk dat het Jan was”. Ik kon mijn gesprek niet meer fatsoenlijk afmaken, maar ben na het ophangen uit de kast gekomen.
Was uiteindelijk niet zo genant als ik had gedacht. Zelfspot ftw :tipping_hand_woman: :tipping_hand_woman:t3:

26 likes

Het lijkt mission impossible om op deze dagen je medicijnen op te halen bij de huisarts. Is de apotheek op random momenten gesloten en staat er vervolgens een rij van bejaarden alsof je kaartjes voor lowlands 2004 wilt kopen.

6 likes

Wat zijn jullie favo shops voor oorbellen?

Ik zit altijd in de tuin met oordopjes in omdat mijn buren ook buiten zitten en muziek aan hebben, maar vandaag ben ik als eerste buiten en ben ik de dj. :sunglasses:

13 likes

Ik luister weer eens lemonade en wat een top album toch

4 likes

Nee moet een maandsalaris zijn toch. 8,3% van je maandsalaris x 12 = 100% ongeveer

je kunt als het goed is op je loonstrook vaak wel cumulatieven zien, dus wat je elke maand opbouwt en wat je dus aan bruto vakantietoeslag had opgebouwd afgelopen loonstrook. Maar als je er onbetaald stage liep eerder, dan zul je pech hebben. Je bouwt alleen vakantietoeslag op als je loon betaald krijgt.

Ligt eraan wat je zoekt haha.

Ik val bijna in slaap achter mijn laptop. Gelukkig over een half uur weekend. Ik ben ook al sinds vrijdag niet meer buiten geweest, dus morgen is de dag dat ik van mezelf weer naar buiten moet :+1:t2:

Ik vind het zo bizar dat Keith Bakker verhaal, ik weet nog vroeger dat verslaving programma van hem, kan er zo niet bij dat hij cliënten seksueel heeft misbruikt

En?

Alie :speak_no_evil:

1 like

Ik heb een soort droge plek op m’n elleboog en eerst zaten er wat wondjes in en die deden zeer. Maar nu is het gewoon een hele dikke wittige plek ofzo. Echt heel apart. Maar ff goed insmeren en hopen dat t weggaat

Heb je je niet geschaafd? :open_mouth: Bepanthen werkt bij mij dan als een tiet!

Waarom kan ik nergens topjes vinden :sob:
En als ik dan een leuk topje vind is het of niet in mijn maat of polyester…

1 like

Story of my summer and spring life.

Ik ben nu de trotse eigenaar van 3 katoenen t-shirts en 1 blazer :joy:

2 likes

Ben jaloers!
Ik kom echt om in jurkjes en leuke broeken en rokken mja verder word het rondlopen in mn bh denk ik…

1 like

Ik zie steeds leuke printjes en stofjes wat betreft jurkjes en rokken. Maar ik voel me net een slecht personage van De Tv Kantine daarin. Ik heb wat bijzondere pantalons en t-shirts en daarmee wordt het weer overleven deze zomer :pensive:

1 like

Nee… ik dacht eerst dat het door het planken kwam ofzo … maar het zit niet precies daar. Is echt een gekke plek