Wat je even kwijt wil #37

Hahahaha mijn aso buurman gooide zn eigen muziek hard aan om die zanger te overstemmen en heeft nu ruzie met zn vriendin. Hij schreeuwde net tegen haar: hoezo moet ik rekening houden met mensen, ik ben ook een mens!

15 likes

Gelukkig! Ik schrok echt, haha

1 like

Ahh zo leuk dit! Al die lieve mekkerende schaapjes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik drukte net heel vaak op jump en toen zei ze ‘ok lets jump’ hahaha, had helemaal niet door dat zij dat kon zien? Geen idee hoeveel mensen dit kijken/daarop klikken maar nu voel ik me heel pusherig haha.

1 like

Woooh mijn pubquiz voor morgen is af. Hopelijk vindt iedereen hem leuk :blush:

9 likes

Hahaha ja ik heb ook dingen aangeklikt maar wist niet zeker of ik het nou deed of iemand anders

1 like

Nee ik heb daar niet op geklikt!

Haha ja dat zat ik ook al te denken, lijkt me super leuk. Het is denk ik wel heel chaotisch als er zoveel mensen meekijken en iedereen op wat anders klikt.

1 like

Ik kom weer klagen over mn dansleraar hoor.
Hij nam mn bff en mij appart na de les omdat hij mij een gratis voeding/sport schema wou aanbieden voor 6 weken. Nou super lief en leuk ook. Maar nu worden we weer genegeerd en is er geen schema te bekennen. Volgens mij wou hij gewoon onze aandacht en even pijlen wie de jongens waren waar we mee kwamen

ik heb door Corona echt steeds van die flashbacks naar middelbare-school-angst dat je vrienden zonder jou aan het afspreken zijn, alleen is het nu geen angst maar echt zo omdat jij je er niet bij aan mag sluiten door de maatregelen :expressionless:

10 likes

Ik heb net een mail gestuurd naar een de klantenservice van een winkel met de vraag of ze me alsjeblieft een tijdelijke baan willen aanbieden. ik schaam me de pleuris, maar misschien is jezelf opdringen wel de manier om te solliciteren.

8 likes

Wat tof! Waar wil je heen voor je master?

1 like

Ben geen chefkok, maar ik kan redelijk wat koken. Vanavond 3x een poging gedaan om zachtgekookte eieren te krijgen. 3x mislukt. Haal die eieren er steeds te vroeg uit. Of een kant is gaar en de andere kant niet. Uiteindelijk één ei in de magnetron gestopt toen tijdens het pellen bleek dat het wéér niet goed gegaan is. Ei is ontploft
 :roll_eyes:

Denk wel dat dit mijn dieptepunt van incompetentie ofzo is
:upside_down_face:

4 likes

Ik heb de komende weken examens en ben nu dus constant naar country aan het luisteren, omdat het tegelijk rustig is, maar wel een goed ritme heeft en meestal wel een positief vibe heeft (ook al is de tekst vaak pessimistisch), ideaal tijdens het studeren. En 's avonds vind ik het erg ontspannend.

Dus wees niet verbaasd als ik over 5 weken een truck koop, op een boerderij ga wonen, met bier en whiskey, cowboyboots en jeans :joy:. De lyrics zijn zo cliché, haha.

16 likes

Ik ben tegenwoordig altijd zo vroeg wakker
 ga morgen maar eens proberen in de ochtend te gaan wandelen.

Zul je zien dat ik morgen ineens wel dik uitslaap.

1 like

Proficiat!!! Ziet er ook heel interessant uit!

@Nestley_Toulhouse Ik dacht dat eieren helemaal niet in de microgolf mogen?

1 like

Jaaa, Chris Stapleton! Haha, had niet verwacht dat iemand hier dit zou herkennen :grin:. Ik start meestal met de “Coffee Countryhouse” playlist van Spotify. En ondertussen staan m’n daily mixen daardoor ook vol country.

Ik ken verder niet zo veel specifieke nummers of artiesten, als ik iets te goed ken, kan ik er niet meer op studeren.

4 likes

Schijnbaar heb ik water voor een huishouden van 4 personen gebruikt ipv 1. Ik moet stoppen met mijn lange douche sessies.

2 likes

Wanneer je in de recreatie werkt en bij aankomst ziet dat er een camera in je huisje geplaatst is, met zicht op alle leefruimtes. Zo vies

Dus afgeplakt en morgen verhaal halen bij de eigenaar

Ja, geen idee. Normaal google ik ook eerst even van tevoren of mijn impulsieve ideeën wel veilig zijn, maar deze heb ik uit frustratie bijna zonder na te denken in de magnetron gemikt tot ik een knal hoorde :joy: Geen zachtgekookte eitjes voor mij voorlopig
 :woman_shrugging:t5:

1 like