Wat je even kwijt wil #37

Ik heb een half jaar geleden mijn rijbewijs gehaald (met veel moeite want heb enorme faalangst) en heb vorige week een eigen autootje gekocht. Ik ging vandaag voor het eerst helemaal alleen rijden, en wat denk je? Val ik twee keer achter elkaar stil bij het stoplicht en rijd ik ergens over een stoepje heen :see_no_evil::upside_down_face::upside_down_face: Ohja, en ik kreeg mijn auto ook pas na 3 pogingen pas recht in het parkeervak. Heb gelijk geen zin meer om te rijden gewoon

5 likes

Ahh, ik hoop echt dat je je niet laat ontmoedigen hierdoor! Ten eerste al superknap dat het gelukt is om je rijbewijs te halen en dat je de stap hebt gezet om alleen te gaan rijden! Je hebt het vast al 100 keer gehoord maar het komt echt vanzelf. Als je het niet kon hadden ze nooit je rijbewijs gegeven, en ik kan inmiddels bevestigen dat het echt waar is dat je pas echt leert rijden nadat je geslaagd bent. Het eerste jaar was ik elke keer voor ik in de auto stapte bang dat ik het niet meer zou kunnen, en nu stap ik zonder er over na te denken achter het stuur. Misschien is het een goed idee om morgen of dit weekend (eventueel met iemand erbij) toch weer een stukje te gaan rijden, zodat dit niet je laatste associatie bij het rijden is en je er alleen maar meer tegenop gaat zien?

18 likes

Waar zoek je dan op? Vind vooral veel diamantjes etc haha! Zoek studs / kleine hangertjes voor 2x2 gaatjes.

Edit: oh en zilver! Dat maakt het nog iets lastiger op Ali haha, zie veeeeel goud.

Herkenbaar! De eerste keer dat ik ging rijden moest ik steken bij een kruispunt omdat ik de bocht te ruim had genomen :+1:

Maar, het gaat helemaal goedkomen! Blijven oefenen en vertrouwen in houden dat het beter wordt.

3 likes

Ah, wat een super lief bericht en bedankt voor de moeite dat je zo’n uitgebreid bericht hebt geschreven :heart::heart:. Het doet me echt heel goed om dat te lezen! Geeft me weer een beetje moet. En het is idd een goed idee om een familielid/iemand anders te vragen of ze nog met me mee willen rijden. Trouwens ook bedankt voor het delen van jouw verhaal! Fijn om te lezen dat je nu lekker de auto in stapt zonder er bij na te denken :blush::kissing_heart:

3 likes

Hema en Six (ja, echt) voor zilveren simpele oorbellen.

& @Evenveel : jullie ook bedankt voor het bericht! Super lief! :blush: Het geeft me moed. Ik blijf oefenen ja!

1 like

Ik ging net een bericht terugluisteren omdat een student iets beweerde, maar dat had ik dus helemaal niet gezegd. Ik moet echt stoppen met twijfelen, want over het algemeen heb ik het toch aan het rechte eind.

5 likes

Was bij Six geweest, maar niet precies wat ik zocht. Hema is ook wel een goeie ja!

Asymmetrical, Korean, floral en spring vooral. Dan klik ik daarna op de winkels en ben ik een uur verder :sweat_smile:

Wat een chaosdag met van alles door elkaar. Dag vloog wel echt voorbij!

Ik heb behalve 2 zoom meetings echt zo goed als niks uitgevoerd op werk vandaag. Paar mailtjes getypt, wat notulen uitgewerkt, wat dingen op de post gedaan en dat was het wel. Was de afgelopen tijd steeds kapot aan het einde van de dag omdat het zo druk was dus voel me er precies 0 schuldig over :ok_hand:

6 likes

Pfff ik voel me zo opgefokt en gestresst en chagrijnig en moe en lusteloos tegelijk. Het gevoel dat ik 100 dingen moet maar zie er zo als een berg tegenop om ook maar iets te doen.
Gisteren precies hetzelfde al, ben echt niet mezelf ofzo. En weet ook niet wat ik moet doen om het te veranderen. Straks voor het eerst naar één van m’n hobby’s weer op locatie terwijl we dat de afgelopen tijd digitaal op afstand hebben gedaan, maak ik me ook een beetje druk om.
Sorry echt een zeikpost maar moest het ff kwijt.
Edit: oh ik lees net even mijn mail goed en de hobby is nog online vanavond, dat scheelt in stresslevel :+1:

Nou, ik heb zowaar twee gaten van m’n fietsbanden geplakt met een YouTube instructiefilmpje op de luidspreker erbij. Één band bleef moeilijk doen. Een buurman kwam kijken en die kwam o.a. op het idee om het ventiel te verwisselen (zou ik nooit bedacht hebben). Leek goed te gaan, maar nu is ie helaas toch weer zacht. Dus moet alsnog naar een pro ermee.

8 likes

Flauw van die ene band, maar vet goed dat het gelukt is om die twee gaten te plakken! Meestal red je het wel met gewoon plakken dus goeie life skill voor in de toekomst :sparkles:

2 likes

Ik denk dat Italiaans ijs vandaag wel voldoet als avondeten :ok_hand:t3:

4 likes

Gatver morgen 28 graden en mijn kantoor is echt een gore vissenkom

4 likes

Lijkt me ook wel wat alleen de prijs…

1 like

Ik heb een nieuwe baan en het is ook veel uitdagender en drukker dan mijn vorige, maar ik merk echt dat ik het lastiger van mij af kan zetten, omdat er altijd nog een to do list heb als ik weg ga.

Jaaa ze had maar een paar kleine dingetjes en vond dat ik soms m’n argument niet goed afmaakte! Maar heel positief dus. Ze raadde me zelfs aan om lekker een weekje vrij te nemen en volgende week alle feedback te verwerken en de puntjes op de i te zetten. Dus ontzettend fijn!

1 like